Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SnipedDragon

Hardnekkige Wietlucht

Recommended Posts

Dag mensen,

 

Ik heb het volgende probleem. Op mijn slaapkamer hangt vaak een duffe wietlucht, al maandenlang. Ik rook geen wiet in mijn slaapkamer, en heb af en toe welis wat wiet liggen (in een ziplockbaggie natuurlijk).

 

Nu heb ik vaak dat wanneer ik thuis kom en ik naar mijn slaapkamer ga dat er een wietlucht hangt. Dit als er totaal geen wiet op mijn slaapkamer ligt (??). De wietlucht lijkt meer aanwezig te zijn wanneer het wat warmer is op mijn slaapkamer.

 

Nu vroeg ik vandaag mijn moeder erbij, en die rook precies hetzelfde. En zegt het ook vaker te ruiken op mijn slaapkamer (mijn moeder weet overigens dat ik blow). Ook als ik een week of langer niet heb geblowt is de lucht vaak nog gewoon aanwezig.

 

Ik vraag me nu toch echt af waar die lucht vandaan komt. Ik heb vrijwel 99% zeker nergens een verloren zakje liggen (ik ben er in ieder geval nog nooit een kwijtgeraakt). Ik heb me kamer wel eens helemaal uitgekamt, leeggehaald en hardnekkig schoongemaakt ... en toch keert de lucht terug.

 

Wie weet waar deze hardnekkige lucht, die niet graag wil vertrekken vandaan komt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk eerder aan je kwekende buren die hun afzuiging niet goed geregeld hebben. :innocent:

 

Als het wel een zakje blijkt te zijn die je na maanden nog zo sterk ruikt, dan wil ik die wel roken. :verrygood

 

SA

Share this post


Link to post
Share on other sites

pff zet je raam eens open, en ik zou iemand anders ff laten ruiken, checken of die meur er echt hangt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wierook, dan de geur 'Nagchampa', die verdrijft de wietlucht met een zoetige luchtje. Maar ik heb zelf nooit het raam dicht, dus heb geen last van luchtjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das wel raar, ik rook gewoon binnen in huis en zelfs als er maten hebben gezeten, riek ik dit de volgende dag al niet meer^^ (kan ook zijn dat er al zodanige gewenning is opgetreden dat ik het niet meer ruik :verrygood )

Normaal gezien, als de lucht blijft hangen is dit afkomstig van een zakje wiet, maar indien jij je kamer al zodanig gecheked hebt dat dat uitgesloten is, zou ik gewoon eens proberen met het raam een hele dag open te laten (toch goed weer nu :( ) en eens een luchtverfrisser te gebruiken...

Wierook helpt ook maar kan nogal sterk zijn in een kleine ruimte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een kleine hoeveelheid wiet stinkt niet zo erg. Misschien kattenpis? Heeft ook een weeïge, zoete geur als het er een tijdje ligt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je ergens een peuk liggen? zeg maar het tipje, die stinken wel als de neten als je ze even laat liggen... dat merkte ik nadat ik een halfe joint nam en de andere helft een dag heb laten liggen. en daardoor rook mijn kamer ineens als een doorgewinterde coffeshop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien van je kleren? Als je regelmatig in een coffeeshop komt en die kleren telkens in je kamer hangt dan kan het ook naar wiet ruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan meerdere dingen doen om er vanaf te komen.

 

- Raam 24/7 open laten staan.

- Goed schoonmaken. (heb je al gedaan)

- Asbakken legen elke keer als je weg gaat. (geloof me dit helpt echt, ook voor andere muffe luchtjes)

- Idd controleren of er nergens meer wiet ligt, maar idd na een paar weken moet je wiet niet meer kunnen ruiken. Anthans niet zo sterk.

- Als dit allemaal niet werkt, dan zou ik gaan denken aan luchtverfrissers. Maar dan 1tje die om de half uur spuit ofzo. en dan wanneer de verpakking leeg is, gaan kijken na een paar dagen of je het nog steeds zo sterk ruikt.

 

Dit alles werkt niet als je er continue bij blowed. :nerd :(

 

Persoonlijk vindt ik blowen in huis geen optie. ik heb een heel mooi balkon, en ja ok het is in de winter koud daar, maar ik wil die lucht niet in huis hebben, het blijft te lang hangen zelfs met ramen open.

 

Hoop dat je een oplossing vindt.

 

Oh btw en idd, kleren niet in je kamer laten liggen als ze vies zijn, of je bent naar de CS geweest, dat is ook een mogelijkheid. Maar die lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat het de oorzaak kan zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...