Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mikemalkav

Wiet En Medicijnen

Recommended Posts

Ik slik 3 soorten medicijnen:

 

anti-depressiva

lithium (stemmingsstabilisator)

anti-psychotica

 

Ik vroeg me af of er hier nog mensen iets slikken in deze aard en of het hun high zijn beïnvloed.

Ik merk bij mezelf dat ik niet zo snel high meer word sinds ik Seroquel (anti-psychotica) gebruik. Ik moet meer roken voor hetzelfde effect.

 

Gewenning of door de meds? Wat denken jullie?

 

Groeten mike

 

PS ik ben niet gek maar anders.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

ALLE medicatie, anti-psychotica, antidepressiva en verder alles wat op pam eindigt, hebben invloed op wietgebruik, en omgekeerd.

Waarbij je moet meetellen, dat wiet je, van huis uit, depressief maakt als je het dagelijks in grote hoeveelheden gebruikt.

 

Verder ontstaat uiteraard gewenning, zowel aan de medicatie als aan wiet. Je zult van beiden een beetje meer moeten gaan gebruiken om aan hetzelfde resultaat te komen. En daarna zul je weer wat meer moeten gaan gebruiken om aan hetzelfde resultaat te komen. Om daarna wat meer te moeten gaan gebruiken om aan hetzelfde resultaat te komen. En daarna zul je niet lang meer in staat zijn om onderaan je berichtjes te typen dat je niet gek bent, maar anders.

 

Vat je 'm?

 

Sterkte

Joost

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, zoiets zei mijn psychiater ook al. Bovendien maak ik bij overmatig gebruik kans op schizofrenie, psychoses en paranoia

toch maar een beetje opletten, probeer nu alleen in het weekend te roken maar het is fucking moeilijk. heb al eens in rehab gezeten en wil dat niet nog eens meemaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey,

 

ALLE medicatie, anti-psychotica, antidepressiva en verder alles wat op pam eindigt, hebben invloed op wietgebruik, en omgekeerd.

Waarbij je moet meetellen, dat wiet je, van huis uit, depressief maakt als je het dagelijks in grote hoeveelheden gebruikt.

 

Joost

Moet je mededelen dat ik nog nooit depressief geworden ben van wiet, wel toen de huisarts me antidepressiva voor wou schrijven. Ik weiger die rotzooi onder alle omstandigheden.

Mensen die eraan beginnen komen er niet zo gemakkelijk vanaf. Zijn totaal emotieloos. Nee ik blijf liever mens en positief.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haai mike,

 

het is je door je zieleknijperd al gezegt;kijk dus uit als je al eerder een psychose hebt gehad of een aanleg hebt voor psychotisch gedrag.

wiet kan een psychose ''triggeren'' maw als je die diagnose hebt,moet je je cannabisgebruik aanpassen of stoppen.

 

wat het effekt van lithium en antidepressiva[welke?] is in combinatie met seroquel weet ik niet.

maar seroquel opzich kan het effekt van wiet ietwat dempen,maar dat ligt aan de dosis.

 

je hebt mazzel dat je het vrij nieuwe middel seroquel krijgt voorgeschreven;het spul werkt voor veel patienten en heeft betrekkelijk weinig bijwerkingen.

heb je een ''onderhoudsdosis'' van pakum beet 50 mg dan merk je weinig maar als je op het nivo van 350 tot 700 mg zit dan werkt je wietje minder.

 

 

groetels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja ik neem 400mg seroquel, ondertussen meer dan een jaar.

Ik hou het toch maar op alleen in het weekend!

 

dank voor de reacties!

Share this post


Link to post
Share on other sites

anti-depressiva (SSRI) maakt geen verschil bij mij. Ik slik dagelijks 30 mg Seroxat (generische naam: paroxetine). Idem met paddo's.

 

 

Mensen die eraan beginnen komen er niet zo gemakkelijk vanaf. Zijn totaal emotieloos. Nee ik blijf liever mens en positief.

 

Is niet waar. Het red vele levens. Dankzij anti depressiva komen mannen veel later klaar (beter voor de vrouw en de seks). Je hebt veel minder slaap nodig en voelt je kij lekker door de minder snelle afbouw van serotonine. Ik slik het al jaren en dankzij dit spul ben ik professioneel en relationeel succesvol geworden.

Suikerzieke hebben ook hun pilletje nodig om te kunnen functioneren dus waarom niet ?

Hier in België slikt 1 op 4 Belgen dat en het aantal zal toenemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja seroquel heeft ongetwijfeld een negatieve invloed op je high hebben , aangezien seroquel je dopamine verlaagt en je wiet hem omhoog wilt hebben. Zelfde geld bijv ook in combi met amfe . En anti-depressiva is weer een slechte combi met xtc. Maar ik neem aan dat je anti-psychotica niets voor niets voorgeschreven gekregen hebt, dus zou ik niet teveel blowen, anders heb je dalijk nog meer psych. problemen erbij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...