Ga naar inhoud

Suggesties En Bugs

1277 replies to this topic

#1261 konopi

All you need is ' erb and coffee

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1760 Posts:

Gepost 23 maart 2017 - 17:48

Bekijk Post FoolOnTheHill, op 23 maart 2017 - 17:43 , zei:

Bekijk Post lostchild, op 23 maart 2017 - 15:58 , zei:

ze zullen maar net jouw gegevens onderscheppen.

Wie bedoel je met "ze" ?

Zaden zijn niet illegaal.

Gaat niet om de zaden maar om je betaalgegevens & een webshop hoort dat gewoon goed te beveiligen.Ze wordt ermee de cybercriminelen bedoeld.
Given that there are seven billion people living on this earth, there is a consistent quantity of imbecile or idiot, okay. Previously, these people could express themselves only with their friends or at the bar after two or three glasses of something, and they said every silliness, and people laughed. Now they have the possibility to show up on the internet. And so, on the internet, along with the messages of a lot of interesting and important people - even the Pope is writing on Twitter - we have a great quantity of idiots." - Umberto Eco

#1262 lostchild

Unrankable Forum Junkie

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • 9456 Posts:

Gepost 24 maart 2017 - 10:02

Ik merkte het alleen maar op als ex webmaster, ik vindt het zeer slordig dat het certificaat al zo lang verlopen is, net alsof het je geen fuck interesseert allemaal.

Zaden zijn niet illegaal inderdaad maar niet iedereen zit erop te wachten dat zijn of haar betaalgegevens over een onbeveiligde verbinding gaan en mogelijk te onderscheppen zijn.
Medicinaal wiet gebruiker en kweker van eigen medicijn.
Na de waarheid is er geen fantasie meer te leven

#1263 konopi

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1760 Posts:

Gepost 24 maart 2017 - 16:05

Een ander probleem is dat banken het gestolen geld niet terug hoeven te betalen tegenwoordig, als je onvoorzichtig ben geweest.
Given that there are seven billion people living on this earth, there is a consistent quantity of imbecile or idiot, okay. Previously, these people could express themselves only with their friends or at the bar after two or three glasses of something, and they said every silliness, and people laughed. Now they have the possibility to show up on the internet. And so, on the internet, along with the messages of a lot of interesting and important people - even the Pope is writing on Twitter - we have a great quantity of idiots." - Umberto Eco

#1264 Blowmonkey

Homo smokiens

• Full member
  • 3013 Posts:

Gepost 24 maart 2017 - 19:38

Bekijk Post lostchild, op 23 maart 2017 - 15:58 , zei:

Waarom heeft Opengrow wel een geldig https:// certificaat en Wietforum niet?

Je zaden bestellen bij Sannieshop.com kan je ook beter ff uit je hoofd laten, ze zullen maar net jouw gegevens onderscheppen.

Weet niet of Sannie of degene die de site(s) beheerd zich hiervan bewust is?

Konopi maakte hier een aantal weken terug al gewag van.

Antwoord op je vraag:

Bekijk Post Torsti, op 25 mei 2014 - 22:43 , zei:

2.) Https
Er komen nog steeds vragen naar https.
Https is een beveiligd internetprotocol en iedereen verwacht hierdoor meer veiligheid.
Maar helaas is het alleen maar een mooie wens. Ook https is de kraken of te omzeilen!
Jullie mogen hierbij aan internet-bankieren denken. Hoe vaak zijn in de afgelopen tijd banken slachtoffer van hacks geworden of lagen er ineens persoonsgegevens op straat.
Nadelen bij het gebruik van het beveiligde protocol:
Alle datatransfer tussen de gebruiker en de server wordt versleuteld, hierdoor wordt het forum veel trager.
En omdat het forum heel veel foto´s bevat, kan het forum ondraagbaar traag worden.
Op de servers staan inmiddels 100 gigabyte aan foto´s en 150 gigabyte in totaal aan data!
Ook kunnen links en extern geüploade foto´s voor problemen zorgen en/ of onzichtbaar blijven.

De admins zijn dan ook van mening, dat de internetveiligheid hoofdzakelijk een taak van ieder forumlid is.
Hiermee bedoelen wij o.a. browserupdates, virenscanner-updates etc. en inloggen op openbare WiFi-Spots?

Het aanmaken van een account gaat wel omgezet worden naar https (zie OpenGrow)!
http://www.wietforum...09#entry1286209

Dit is al 11 jaar zo,

#1265 Wietefras

Unrankable Forum Junkie

• Full member
  • 4224 Posts:

Gepost 24 maart 2017 - 22:09

In het kader van: Ik doe maar geen slot op mijn voordeur, want hoe vaak worden die wel niet geforceerd?

Echt niet te geloven dat soort incompetentie.

Als je HTTPS hebt dan moeten ze wel een hele boel meer werk verzetten om jouw verkeer te onderscheppen. Het is alsof je naar muziek lusitert met een koptelefoon op of met een boombox. Welke is makkelijker af te luisteren?

#1266 konopi

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1760 Posts:

Gepost 25 maart 2017 - 00:39

Het verlopen certificaat is nog niet zo lang.Had er eerder geen last van.

#1267 lostchild

Unrankable Forum Junkie

• Full member
  • 9456 Posts:

Gepost 25 maart 2017 - 16:39

@Blowmonkey
https hackbaar en onveilig?
als je niet update is alles toch te hacken?

bron

Certificaat is nog geldig overigens, er is wel van alles mis als je checkt op sslcheck.nl
Medicinaal wiet gebruiker en kweker van eigen medicijn.
Na de waarheid is er geen fantasie meer te leven

#1268 konopi

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1760 Posts:

Gepost 25 maart 2017 - 16:51

Nou ja op deze site krijgt wf een F.

https://www.htbridge...8544da100c17536

#1269 HUFFnPUFF

pepervreter

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 2142 Posts:

Gepost 25 maart 2017 - 22:37

Bekijk Post Wietefras, op 24 maart 2017 - 22:09 , zei:

In het kader van: Ik doe maar geen slot op mijn voordeur, want hoe vaak worden die wel niet geforceerd?
meer van ik doe niet te veel aan beveiliging want ze tikken desnoods wel een raam in ;)
I'll huff and I'll puff and I'll blow your weed gone!

Eeuwige roem voor sensi life

#1270 Medicalgrower

Begin z'n weg te vinden

• Members
  • Pip
  • 29 Posts:

Gepost 05 april 2017 - 14:14

Probleem of bug?

alles wat ik post verschijnt in mini letters enige wat ik kan bedenken wat de oorzaak is is dat ik via me smart op dit forum post ..

Nu vraag ik me ook gelijk af hoe veilig dit eigs is via je mobiele foon op WF posten .?

Hoor graag antwoorden op beide vragen groetjes..

#1271 ramsus

Volwaardig lid

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 327 Posts:

Gepost 03 mei 2017 - 21:43

weet iemand hier hoe je je topics kunt afschermen indie je niet aangemeld bent wil ik dat mijn topics niet zicht baar zijn.

dankje voor het antwood alcvast

#1272 wiwawietje

Beginnend Hollands Hope kweker

• Members
  • Pip
  • 69 Posts:

Gepost 04 mei 2017 - 02:01

Volgens mij staat het forum op wintertijd, ik plaatste een reactie om 2:50 en er stond dat ik hem om 1:50 had geplaatst.
deze reactie komt dus waarschijnlijk op 2:00 te staan ipv 3:00.
Liever iets te vroeg in de kist dan een jointje gemist!

#1273 macerror

veepn? neu keh peepn !

• Full member
  • 3509 Posts:

Gepost 04 mei 2017 - 05:48

dat is al 7 jaar zo wiew .
en hoeft niet dramaties op een hobbiestonersforum te zijn .
en je hebt er een half jaar lang geen last van .
dat andere halve jaar lopen we gelijk met engeland .
bovendien lees ik dit om 7.41 pas en dan maakt het me niet uit of het er al 4 of 5 en een half uur op staat .
en wetenschappelijk bekeken is tijd zo een relatief begrip dat het eigenlijk niet of nauwelijks bestaat .
dus dan zeg ik och dat ene uurtje .
doe je aan 4.20 dan steek je em een uur te laat op ja dat is een kwalijke zaak maar verder och .
we moeten ook niet van een bug een olifant maken .

ik zie trouwens dat ie bij jou op 3.01 staat nu dus dat scheelt wel 1 minuut .
is niet een megabug zeg maar .
een klein bugje .
of is het buggetje ?
:vape:

Deze post is bewerkt door macerror: 04 mei 2017 - 05:54

#1274 wiwawietje

Beginnend Hollands Hope kweker

• Members
  • Pip
  • 69 Posts:

Gepost 04 mei 2017 - 09:16

Bekijk Post macerror, op 04 mei 2017 - 05:48 , zei:

dat is al 7 jaar zo wiew .
en hoeft niet dramaties op een hobbiestonersforum te zijn .
en je hebt er een half jaar lang geen last van .
dat andere halve jaar lopen we gelijk met engeland .
bovendien lees ik dit om 7.41 pas en dan maakt het me niet uit of het er al 4 of 5 en een half uur op staat .
en wetenschappelijk bekeken is tijd zo een relatief begrip dat het eigenlijk niet of nauwelijks bestaat .
dus dan zeg ik och dat ene uurtje .
doe je aan 4.20 dan steek je em een uur te laat op ja dat is een kwalijke zaak maar verder och .
we moeten ook niet van een bug een olifant maken .

ik zie trouwens dat ie bij jou op 3.01 staat nu dus dat scheelt wel 1 minuut .
is niet een megabug zeg maar .
een klein bugje .
of is het buggetje ?
:vape:

Kan je misschien een keer normaal reageren of gewoon niet reageren... dankuuu.
Liever iets te vroeg in de kist dan een jointje gemist!

#1275 konopi

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1760 Posts:

Gepost 04 mei 2017 - 09:24

Brok chagrijn ga ff ergens anders je vuur spuwen.Lekker belangrijk die tijdmelding :popcorn:

#1276 Aquar

Hobbykweker

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip
  • 1444 Posts:

Gepost 04 mei 2017 - 10:21

@wiewawietje: Volgens mij is Macerror juist een verrijking van dit forum met z'n bloemrijke taalgebruik.

Dus Mac, laat je niet de mond snoeren door de op dit moment overal boven de grond komende negatiefdenkers! Kleurrijke figuren als jij hebben we juist nodig in deze tijden van elkaar nablatende social media kansarmen.

Goh, ik ben je ongemerkt aan het copycatten. :D

Deze post is bewerkt door Aquar: 04 mei 2017 - 10:22

#1277 Rodja

Ere lid

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1876 Posts:

Gepost 04 mei 2017 - 20:34

mac's berichten bezorgen mij altijd veel leesgenot :)

#1278 al green

Kern lid

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 833 Posts:

Gepost 05 mei 2017 - 15:58

Maar hij is pissig op dat uur.........
Hij nam de tijd van dit forum om z'n klok 12/12 te zetten.....je begrijpt het al...
Staan nog steeds te groeien i.p.v. bloeien :icecream:
Hoe komt het dat je geworden bent zoals je bent..