Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

stijlloos

Zoeken Zoeken En Nog Eens Zoeken...

Recommended Posts

Okee, je bent nieuw en komt voor het eerst op dit forum. Allereerst welkom :bier

 

Op dit forum hanteren we een aantal regels...

 

1) Zoeken, zoeken en nog eens zoeken...

Je weet iets niet dit? Dat kan je komt hier om wijzer te worden :D

Mag ik je voorstellen aan de zoekmachine en de GrowGuide? Op bijna 80% van je vragen weet hij een antwoord. Eerst zoeken dan een topic openen, dat is het motto op deze site.

 

2) Sticky's

Een sticky is iets wat door een moderator bovenaan een pagina is gezet. Hierin staan meestal regels, goede info, tips of links in. Voordat je een post doet in een categorie behoor je dit gelezen te hebben. "De Info" is onze best belezen categorie, hier staat de hele basis in van het kweken. Of hier gewoon een compleet overzicht gemaakt door Miss J

 

3) Houdt het netjes en houd het leuk...

Op dit forum willen we geen;

  • Illegale Handel
  • Respectloos behandelen van gebruikers
  • MSN-Taal of bReEzAh taal

4) Andere topics & topic vervuiling

Heb respect voor de thread van een ander. Gebruik deze niet om je eigen problemen aan de orde te stellen of om met je planten te pronken tenzij het een doel dient. Daar kun je uiteraard (heel graag!) je eigen topic voor openen. Vetes uitvechten in een andermans topic (ruzie maken in het algemeen overigens) is uiteraard helemaal uit den boze. Hou het netjes en vriendelijk.

 

Sommige topics zijn lang en bevatten veel informatie. Alleen het laatste bericht lezen en daarop reageren geeft heel vaak onnodige vragen en dus ook vervuiling van de topics. Dat is één van de redenen waarom sommige topics zo lang worden. Toch even terugkijken in de thread voor meer info is handig.

 

 

Hier kan je een topic aanmaken om jezelf voor te stellen

 

Ga verder met : Een overzicht van alle topics die voor beginners belangrijk zijn

 

 

Overige tips/pointers aan onze nieuwe users welkom :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Lijkt me een goed idee om deze sticky op de homepage te laten staan als dat mogelijk is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wellicht ten overvloede (het lijkt me vanzelfsprekend maar de praktijk lijkt anders):

 

Heb respect voor de thread van een ander. Gebruik deze niet om je eigen problemen aan de orde te stellen of om met je planten te pronken tenzij het een doel dient. Daar kun je uiteraard (heel graag!) je eigen topic voor openen. Vetes uitvechten in een andermans topic (ruzie maken in het algemeen overigens) is uiteraard helemaal uit den boze. Hou het netjes en vriendelijk.

 

Sommige topics zijn lang en bevatten veel informatie. Alleen het laatste bericht lezen en daarop reageren geeft heel vaak onnodige vragen en dus ook vervuiling van de topics. Dat is één van de redenen waarom sommige topics zo lang worden. Toch even terugkijken in de thread voor meer info is handig.

 

Respect!

 

potplant.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke stijlloos ik heb hem gelezen

en ik zal me eraan houden

later!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:smoke moet kunnen .

regels moeten nageleefd worden maar ik woon in belgie en hierk an ik me niet steeds aan de regels houden als het om het roken van een jointje gaat ;)

 

in belgie zit het altijd tegen in gevallen als deze

 

 

maar oke genoeg geluld ik ga er nog eentje rolle

 

groetjes aan iedereen :rofl ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey thnx voor het warme welkom ... zal wel loslopen. moet alleen nog eventjes alles goed onder de knie krijgen hier dus alle hulp is wat dat betreft hulpzaam en welkom zie het graag tegenmoet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik/lees/leer HIER aub.

 

Cva ik zal me er aan houden! :whistling

Groetjes Pipi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...