Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Snsie

De Slappe Lach Krijgen Op Het Verkeerde Moment

Recommended Posts

ja die kende ik al <_<

ik ging ook stuk toen ik die voor 't eerst zag :nerd

wel lelijk voor die vent met die k*tstem :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
<_< Whahaha net als je denkt dat hij zn lach onder controle heeft begint ie weer pfffffwhahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

<_< Ja ik ging ook hlemaal stuk de eerste keer, maar... helaas zag ik daarna een interview waarin hij vertelde dat ze het in scene hadden gezet :nerd maar ja maakt niet uit het blijft een leuk filmpje (en soms is het beter als je het niet weet, dat verneuk ik overigns nu voor degene die het nog niet wisten :blink: sorry.)

masl

check break.com want daar hebben ze veel chille filmpjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kende hem ook al maar hij is wel grappig hahahha :blink:

Leuk als je stoned ben ook <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja da is uit in de gloria, alles wordt daar 'gespeeld'

 

da is een programma vol me van die grappige filmpjes, hilarische situaties...

nog de DVD box nie gezien?? <_< :blink: :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja da is uit in de gloria, alles wordt daar 'gespeeld'

 

da is een programma vol me van die grappige filmpjes, hilarische situaties...

nog de DVD box nie gezien?? <_< :blink: :nerd

 

 

Nope, maar daar ga ik wel achteraan. Hou wel van die humor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Staff

Ik wil de pret niet bederven, maar de man met het kutstemmetje is een bekende belgische acteur. Die heeft trouwens helemaal zo geen licht stemmetje. Degene die plat ligt van het lachen is ook een acteur en geen presentator. Ik denk wel dat hij echt zijn lach niet kan inhouden, maar het is toch gespeeld.

 

sorry manne

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik wil de pret niet bederven, maar de man met het kutstemmetje is een bekende belgische acteur. Die heeft trouwens helemaal zo geen licht stemmetje. Degene die plat ligt van het lachen is ook een acteur en geen presentator. Ik denk wel dat hij echt zijn lach niet kan inhouden, maar het is toch gespeeld.

 

sorry manne

 

 

We waren al zover dat we weten dat het acteurs zijn <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad.. maar die 'presentator' speelt het wel goed :whistling

 

Zo heb ik ook een keer op Internet gezien dat een echtpaar apart werd ondervraagd waar ze voor het laatst sex hadden. De man zegt: 'jaa... eeeh.. op de keukentafel he' als de vrouw er wordt bijgehaald wordt hetzelfde gevraagd waarop de man zegt: 'aller, zeg het nu toch.. ik heb het ook gewoon verteld..' vrouw: 'oke... in mijne poep.' die man kijkt de vrouw en denkt: "waarom moet je dat nou zeggen" <_< :smoke

 

Is volgens mij van dezelfde makers.. als ik het filmpje tegenkom post ik hem wel ff hie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kende hem aook al alleen dat was een langere versie want toen ik hem luisterde toen flipte die kerol hem echt want er kwam een olde rukker met een robot stem hahahahaa :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol ja das van bij ons!!! In de Gloria, het peulengaleis en Alles Kan Beter, je moet maar eens zoeken naar filmpjes, Alles kan beter is echt om te lachen

 

 

 

Monty phyton is btw ook goed hoor :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

alles kan beter is wel geinig maar na 3 filmpjes had ik wel weer genoeg gelachen.. probeer is koefnoen of koufnoen of zoiets bij video.google.nl dan krijg je vast wel iets leuks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hah ja filmpje is goed, wel al een tijdje oud :no

en beste vanal is dat dit op het nieuws gekomen is in verschillende landen, die hadden het niet door dat het voor de 'show' gemaakt was :rolleyes2:

dat bewijst toch wel iets voor de acteurs B)

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je nou pijn aan je flikker van het lachen wilt krijgen, dan moet je deze gaan bekijken. Je zult vanzelf te weten komen waarom de man uiterst rechts zijn lachen niet kan houden.

 

http://nl.youtube.com/watch?v=Z4Y4keqTV6w

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...