Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

NECROTH

Gaan Julie Wel Eens Naar Feesten?

Recommended Posts

Ik vroeg me af of julie wel eens naar een feest gaan,

 

Voor mij staan dit jaar Defqon, Sensation Black, Hardbass en voor de 6e keer THUNDERDOME in de agenda.

 

Groet NECROTH <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Zijn er nog steeds Thunderdome's??? Ik stond 15 jaar geleden op de 2e geloof ik <_< Maar zijn het nog steeds stadions of is het nu veel kleiner?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is in elk geval niet meer wat het geweest is, het word tegenwoordig in de jaarbeurs gehouden, en het is steeds comercieler aan het worden.

Maar het word nog wel gehouden, en het blijft tog wel mijn feesie, al is het alleen maar om de oude herinneringen op te halen.

 

Ik ben nu 21, maar ik stond al op mn eerste thunderdome toen ik 15 was omdat ik bevriend was met DJ Dano.

Sinds dien heb ik iets met thunderdome, ookal is het lang niet meer de sfeer die er vroeger was.

 

Groet NECROTH <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Een paar jaar terug was ik op Nature One op een oude raketbases en daar was nog een Thunderdome club in een raketsilo. Stonden ze nog te gabberen in Aussies. Dat was nog wel even heel erg leuk.

Die tweede Thunderdome waar ik was in '91 daar werd er nog niet eens gegabberd. Was nog op echte mdma, van die wavy xtc. Vond je iedereen geweldig en leuk. Pas later kwam de speed en werd alles strakker. Ach, weet je, elk sfeertje is weer anders en weer leuk, maar niet te commercieel graag.

 

Ben paar jaar terug naar Sensation Black geweest en dat was me pas commercieel! De laatste feesten die ik gedaan heb waren Awakenings feesten. En nu al een poosje niet meer. Omdat ik teveel last kreeg van de dip na xtc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal mee eens, ik hou ook niet echt van commercieel, maar helaas houden mijn vrienden er wel van.

Het mooiste vind ik nog doe ooldskool feesies in de hemkade ofzo.

Als je last gaat krijgen van het gebruik, is het idd beter om ff rustig aan te doen.

 

Ik vind trouwens dat je een focking mooi hokie hebt staan, erg netjes gedaan.

Ik wil als ik in een nieuw huisie zit ook zoiets gaan bouwen.

Echt Top <_<

 

Groet NECROTH :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Dank je, man <_<

Ondertussen heb ik de hele avond lekker zitten spacen op pure ice-o-lator. Dat was wel een aangename ervaring. Lekker up. En hele milde smaak voor een pure roker. Heb nog even een Immortality cd opgegraven en ik ga zo lekker nog even spacen. Spreek je wanneer ik weer op aarde ben :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een paar jaar terug was ik op Nature One op een oude raketbases en daar was nog een Thunderdome club in een raketsilo. Stonden ze nog te gabberen in Aussies. Dat was nog wel even heel erg leuk.

Die tweede Thunderdome waar ik was in '91 daar werd er nog niet eens gegabberd. Was nog op echte mdma, van die wavy xtc. Vond je iedereen geweldig en leuk. Pas later kwam de speed en werd alles strakker. Ach, weet je, elk sfeertje is weer anders en weer leuk, maar niet te commercieel graag.

 

Ben paar jaar terug naar Sensation Black geweest en dat was me pas commercieel! De laatste feesten die ik gedaan heb waren Awakenings feesten. En nu al een poosje niet meer. Omdat ik teveel last kreeg van de dip na xtc.

 

 

 

Heyy Miss J,

 

Als je last hebt van een dip na xtc gebruik moet je L-TRYPTO 500 nemen.

De dip wordt namelijk veroorzaakt door een te laag serotonine gehalte in je hersenen en met L-TRYPTO

wordt dat serotoninegehalte sneller op peil gebracht.Bovendien slaap je er lekker op!!

Ohja, ik heb geen aandelen hoor!!

 

suc6 <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al 6 jaar lang ieder jaar naar dance valley.

Sensation black en defqon was ook geinig <_<

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masters Of Hardcore in duitsland.

verder wel eens naar een paar losse setjes van outblast, korsakoff, dano enz geweest

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn er hier ook mensen die wat meer van electro, drum&bass of breakcore houden? Persoonlijk verbaasd het mij dat de hardcore/hardstyle scene zo goed samengaat met een jointje. maar ieder uiteraard zijn of haar eigen ding.

 

WAt bij mij dit jaar op mn lijstje staat is toch echt wel sziget festival in hongarije. Ik kom absoluut niet voor die punk en rock muziek, maar meer voor de sfeer en de zeldzame electro DJ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Necro & Miss_J,

 

Ik kan jullie aanraden om is iets anders te proberen, ik heb jaren lang XTC misbruikt toen ze nog 50 gulden per stuk kosten en rechtstreeks uit de USA kwamen. Fantastisch spul was dat, zo heb ik het nooit meer ervaren.

 

De sfeer was vroeger veel beter, veel goedkoper, en altijd illegaal, toen dat verboden werdt en de clubs het overnamen was het voorbij. Gabbers kwamen af en aan, Salmiacs vlogen over de markt heen en ik was er klaar mee.

 

Jaren lang zelfs ... totdat iemand mij vertelde over Psychadelic Trance & Goa trance ....

 

Was dat die indianen tent op de Dance Valley war ik altijd naar toe werdt getrokken ?

Was dat die beat die mij meer aantrok dan de andere zoals Carl Cox. ...

 

Ja dat was die indianen tent ... en waarom liepen mij maten daar altijd hard voorbij ?

 

Het was in 2004 dat een maatje mij zei: Warriorrrr jij moet naar Portugal met die ouwe bus van je ... jij houdt van blowen, hippies, natuur en de volle maan ...

 

Na een toch van 36 uur op de speed kwam ik daar halfgebakken rete strak aan ...

Er lagen overal al GOA hippies langs de weg te slapen ...achter de heuvels zou het beloofde natuurlandschap liggen met vers water en en compleet tentenkamp met hippies ....

 

 

Mijn leven en ziel zijn voorgoed verandert, ik heb mijn aansluiting gevonden, dit is mijn volk.

Als toegangsbewijs heb ik mijn lichaam laten vereeuwigen met een paspoort in hun stijl. Een enorme tattoo zal mijn iedere dag herinneren aan deze fantastische 7 dagen onder een volle maan met een nachttemp van 20 graden ...The Grey Liquid Sky heeft dat extra intens gemaakt.

 

 

 

 

Boomfestival 2006 .....

Idanha a Nova .. Portugal

Laatste aantal bezoekers .... over 7 dagen .... 204.000 bezoekers waarvan 40.000 vaste campeerders met campers en tenten.

Duurt 7 dagen ..

 

Geen controles nergens !!

Geen politie ...

 

Er gaan dit jaar complete convoys naar de Boom ...

Ik ben nu al bezig alles op touw te zetten ...

 

Wie gaan er nog meer ?

 

The Afghany Warrior ...

 

 

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is weers een topic die ff op gang moet komen.

 

Maar dat is het wel waard. Ert weet ok wat goede feetsen waard zijn, daar kan je maanden later nog vol van zijn. Eerste pilletje was ik 15, dus zit er al 20 jaar in, Jezus zo merk je pas hoe oud je word. ik hou wel van die commercie op feesten en kwa muziek. niet dat ik een mee loper ben maar de muziek trekt me gewoon. Jaar of 7 terug heb ik ff weer de draad op gepakt en weer voledig uit de band gesprongen en altijd , na de nacht door gaan in denhaag waar de kroegen later open gaan.

 

Bonevile.

schele indiaan.

 

ik kan er wel bij weg dromen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Hey Afgany (Peek bekte toch lekkerder, kan het moeilijk afleren, je blijft voor mij een beetje Peek hoor Peek)

Maar goed, wat jij daar beschrijft lijkt me GE-WEL-DIG! He-le-maal mijn ding. Beetje moeilijk te combineren met mijn twee kinderen, maar het lijkt me het einde. Goa is zo fijn. Indianen heb ik heerlijk bij getript (LSD en CD van Robbie Robertson and the red road ensemble). Ik snap je helemaal, Peek (sorry <_< )

 

Godsamme, waar zal dit nu weer toe leiden?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euuhee

Dit leid naar heimwee en terug blikken die ik liever was vergeten maar als ze boven komen ben ik toch wel weer blij dat ik ze mee heb gemaakt. En die zware terug val daar hebben we nu toch geen last meer van.

 

De dagen er na wat voeld ik me dan klote , en maar zeggen dit doe ik nooit meer.

 

EN HET WEEKEND ER OP HOPPA DAAR GING IK WEER.

GR ERT

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Ik heb even op de site van het Boomfestival gekeken en ik heb helemaal vlinder in mijn buik! De kinderen gaan in augustus een weekje logeren, denk ik <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het complete GOA volk rukt uit ... vanuit heel Europa en andere landen daarbuiten komen ze naar de Boom 2006.

Ik heb nog nooit zoveel hippies bijelkaar gezien, als je van campertjes houdt is dit wahalla, als je van psychedelische drugs nog meer, als je van zon water en camperen houdt ook !!

 

Honden ... kinderen .... eigenlijk kan alles.

 

Veel Zweden veel Duitsers, nog meer Spanjolen en Portugezen.

 

Progressieve Trance

Psychadelic Trance

GOA Trance

 

 

Ik weet dat er veel heel veel hollanders gaan, iedereen gaat in een groepej en bouwt daar zijn eigen tentenkamp op, sommige komen met trucks en generatoren en bouwen een mini-stad op het terrein ...

 

<_<

 

 

ps: Er is volop vraag naar producten uit holland .... maakt eigenlijk niet uit wat als het maar hier vandaan komt.

Edited by The Afghany Warrior

Share this post


Link to post
Share on other sites
zijn er hier ook mensen die wat meer van electro, drum&bass of breakcore houden? Persoonlijk verbaasd het mij dat de hardcore/hardstyle scene zo goed samengaat met een jointje. maar ieder uiteraard zijn of haar eigen ding.

 

Je moest es weten, ik zie op een hardcore feest alleen maar mensen met jointjes voorbij lopen,

Ik houd in principe van allerlij soorten muziek, als er maar gevoel in zit, en als ik me er maar lekker bij voel.

Mijn vrienden waarmee ik altijd naar feesten ga stonden erg raar te kijken toen ze hoorde dat ik naar lowlands ga.

Maaruh, Electro, D&B, Breakcore, allemaal goed <_<

 

EN HET WEEKEND ER OP HOPPA DAAR GING IK WEER.

GR ERT

 

waarom komt dat mij zo bekend voor ? :blink:

 

Zou wel lache zijn om daar in portugal (daar was het tog als ik het goed begrepen heb?) de gezichten achter de leden van dit forum eens in het echt te zien

 

Groet NECROTH :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het er wel gezellig uit zien.

Maar ik vind GOA maar niks.

 

Doe mij maar een lekker Electro feestje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het portugal verhaal klinkt erg aantrekkelijk :blink: maar totaal geen ervaring met `die tak van de sport`.

ben op mn 15e begonnen bij hardcore ressurection, helemaal geweldig maar techno en schranz liggen me beter. dus kom vaak bij awakenings en komende zomer ook maar eens naar defqon.

alles wel gedaan maar overleef tegenwoordig mn feesten wel met bier <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Defqon dat is toch gewoon overdag, en rond een uurtje of 12 'savonds weer afgelopen?

of was dat iets anders? :rofl

 

binnenkort ga ik misschien wel naar technoboy, wat ik een van de beste hardstyle dj''s vind wat jullie?

beste dj???

Edited by neus

Share this post


Link to post
Share on other sites
Defqon dat is toch gewoon overdag, en rond een uurtje of 12 'savonds weer afgelopen?

of was dat iets anders? :rofl

 

binnenkort ga ik misschien wel naar technoboy, wat ik een van de beste hardstyle dj''s vind wat jullie?

beste dj???

Defqon is idd overdag :tu

 

Beste dj qua producen of qua mix techniek?

Share this post


Link to post
Share on other sites

-Beste DJ die volgens jou live kan mixen

 

-en degene die als hij zijn studio uitkomt de mooiste nummers maakt.

 

-en je mooiste nummer ooit plus artiest (top 5 ofzo)

 

 

 

 

 

 

hier mijn top zoveel:

 

neophyte vs the viper - got 2 b original

phillipe rochard - air drums

project defaite - flash

monkey talks walks bullshit - technoboy

war machine - technoboy

the raiders - speaker leader en little red noisy thing

prophet vs deepack - stampuh

Re-Style - Righ here, Right now

Buzz Fuzz - Fuck Happy

Omar Santana & Mike Hemp & Dope-E - Psyco Beatdown

 

 

................................................................................

............................

 

en zo zijn er nog wel 1001!!

 

 

 

 

 

 

buzzfuzz is een grote favoriet van mij, en angerfist (met name raise your fist) verder is jumpstye ook wel leuk af en toe (dj mert bv) en uiteraard alle klassiekers he!

 

 

Wat vinden jullie hiervan VUL AAN

 

hardstyle/hardcore/darcore/industrial/jumpstyle enz... (eigenllijk alles behalve terror happy en trance) is goed .................. vul aan vul aan.................... :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat the fuck!!!!

Ik ga zeker naar portugal! Na 3 maanden thailand (incl laos en cambodja) veel goa en psychadelic gehoord, helemaal verliefd op de cultuur eromheen! Enige probleem is dat ik rond de tijd van boom misschien nog in thailand ben (kga weer) maar ik vrees dat mn reisje wordt ingekort! (oftewel vervolgd in portugal!!!!)

tegen die tijd zeker wel even contact opnemen met iedereen van hier die ook gaat. Lekker stomen en vaag met gezicht naar den hemelen dansen!!!

 

ciao!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...