Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GreenGrower

Hoe Quoten

Recommended Posts

Ok, omdat er nogal wat mensen zijn die elke keer als ze een bericht plaatsen op 'quote' klikken, dit topic.

Het is namelijk nogal irritant om een bericht te lezen, naar beneden te scrollen, en dan het bericht nog een keer te vinden.

 

Het quoten van andermans text is ALLEEN nodig als:

- het anders niet duidelijk is waar je op reageert.

- je reageert op een specifiek deel van iemands tekst.

 

 

Dus als je quote, bewerkt de quote: delete alles waar je niet op reageert.

 

Als je reageert op het laatste antwoord, en niet op een specifiek deel daarvan, QUOTE NIET!

 

En soms is het ook handiger op ipv te quoten, te beginnen met '@greengrower:' dan weet iedereen ook waar je op reageert.

 

 

komt van: http://www.netmeister.org/news/learn2quote2.html (engels, nederlandse vertaling is even niet bereikbaar)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ GreenGrower

 

ik vind het toppie dat je hier meer orde in wilt.

maar de link die je geeft wijst op de gebruiken van usenet en dat is geheel iets anders.

maar ik zal er op letten :wOOt

 

en je quote niet alleen door op quote te klikken, ook als je op "reply" klikt krijg je de ganse tekst te zien in je scherm

Edited by butcher

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan moet je op "Add Reply" drukken, dan krijg je een leeg vel.

 

Als je op reply onder mensen hun post drukt, wil dat zeggen dat je wilt replyen op wat zij gezegt hebben, dus word ie automatisch gequote.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar de link die je geeft wijst op de gebruiken van usenet en dat is geheel iets anders.

 

t principe van quoten blijft het zelfde <_<

 

Als je op reply onder mensen hun post drukt, wil dat zeggen dat je wilt replyen op wat zij gezegt hebben, dus word ie automatisch gequote.

 

idd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een kleine aanvulling op wat hierboven staat, en als je op de link heb geklikt zal dit waarschijnlijk voor jou gelden.

 

Deze knopp_quote.gif Is om te reageren op iemand als het niet "direct" duidelijk is waar je op reageert.

 

Deze knopt_reply.gif Is om "algemeen" op het topic te reageren dus op het moment dat je reageert op de laaste post in het topic bijvoorbeeld... Zonder iemand te

quoten
dus <_<

 

Alvast bedankt voor zorgen dat wij(de modjes) niet meer zoveel blauwe vingers krijgen van het bewerken :blink:

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

En deze knop p_mq_add.gif is ervoor om meerdere berichten te quoten. Stel dat je wilt reageren op mijn post, en die van stijlloos, dan klik je die knop onder onze twee posts, en dan druk je op t_reply.gif.

Share this post


Link to post
Share on other sites
En deze knop p_mq_add.gif is ervoor om meerdere berichten te quoten. Stel dat je wilt reageren op mijn post, en die van stijlloos, dan klik je die knop onder onze twee posts, en dan druk je op t_reply.gif.

 

Zo dus, ff 'n test hier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon add reply dus...Ok

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb het gevonden

sorry voor het ongemak

gr jn

 

 

gewoon add reply dus...Ok

 

 

 

ja het werkt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Deze knopp_quote.gif Is om te reageren op iemand als het niet "direct" duidelijk is waar je op reageert.

 

Deze knopt_reply.gif Is om "algemeen" op het topic te reageren dus op het moment dat je reageert op de laaste post in het topic bijvoorbeeld... Zonder iemand te dus :verrygood

 

Alvast bedankt voor zorgen dat wij(de modjes) niet meer zoveel blauwe vingers krijgen van het bewerken :)

 

Zou het niet fijn zijn voor de mod's (en de nieuwelingen op dit forum) als er een help-functie aanwezig was die uitleg gaf over de functie van alle aanwezige knoppen, of heb ik die gemist, ik ben nl. ook nog een newby.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok 2 keer op eenen dag een pm voor onodig quoten .. ik vind het hier fijn ma nu al opeens een hoop minder ik voel me zo een beetje pers. geviseerd nu :smoke dat er orde hoeft te zijn ok ,, ma vergget niet we zijn hier nogaltijd een hoop stoners bijeen .. die quotes zijn handig voor te replyen want als ik aan het eind van men tekst zit weet ik al niet meer waar ik op aan het antwoorden was en als ik aan het einde ben van men antwoord vergeet ik die quote dikwijls weg te halen. Is toch logisch niet ? of ben ik nu echt de enige die aan deze symptomen lijd ?

 

Alvast srry mod en admins voor al het extra werk we jullien bezorgen .. but heey .. you wanted the job . it cant all be sunshine and flowers. ( onder het moto realist tot in de kist)

 

Ltrz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een bericht gaat tiepen kan je eronder de topic nog eens doorlezen als je iets niet meer weet. Zo moeilijk is het toch niet. Je kan toch niet tegen de moderators zeggen dat ze er zelf voor gekozen hebben om extra werk te moeten doen, omdat jij te stoned bent om normaal met quotes om te gaan?

 

Think about it :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je,kobuz.

 

 

Ok 2 keer op eenen dag een pm voor onodig quoten .. ik vind het hier fijn ma nu al opeens een hoop minder ik voel me zo een beetje pers. geviseerd nu :smoke dat er orde hoeft te zijn ok ,, ma vergget niet we zijn hier nogaltijd een hoop stoners bijeen .. die quotes zijn handig voor te replyen want als ik aan het eind van men tekst zit weet ik al niet meer waar ik op aan het antwoorden was en als ik aan het einde ben van men antwoord vergeet ik die quote dikwijls weg te halen. Is toch logisch niet ? of ben ik nu echt de enige die aan deze symptomen lijd ?

 

Alvast srry mod en admins voor al het extra werk we jullien bezorgen .. but heey .. you wanted the job . it cant all be sunshine and flowers. ( onder het moto realist tot in de kist)

 

Ltrz

 

Dat was ik beste Maarten s,

 

Je bent vooralsnog id een van de weinigen die nog aan die symtomen lijd.

Ik spreek je alleen aan met de vraag om het eens goed door te lezen.

Als je dat doet weet ik dat ook jij net als alle anderen juist kan quoten.

Zelfs als je stoned bent...

 

Het gaat er om dat het forum leesbaar blijft,dus niet quoten als het niet nodig is.

Ik moet oa daar op letten en dan vindt ik het niet erg als het 2/3/4/5 keer gebeurt maar daarna ga ik me echt wel afvragen of diegene wel de moeite neemt om op de link te klikken die hij iedere keer in zijn oudere berichten ziet staan.

Dan probeer ik het vervolgens vriendelijk met pm.

 

 

En aub niet gaan lopen piepen over je 2 pm`s die je kreeg !!! :D

 

Dit is wat ik je schreef;

 

Beste maarten,

 

Ik heb net weer een bericht van je moeten aanpassen ivm onnodig quoten.

 

Kan je het aub "leren" ?

Klik op link

//EDIT ivm onnodig quoten. Meer info? klik HIER

 

bedankt.

 

Groeten,richard

 

 

Vraag ik het normaal of niet ?????????? :D

 

 

 

Kijk hieronder eens hoe vaak ik/anderen je ongeveer al hebben gewezen op het quoten.

 

 

 

 

 

 

//EDIT ivm onnodig quoten. Meer info? klik HIER

 

 

Ik weet voor zoveel geld hadden ze hm waterdicht kunnen maken maar ik denk niet dat dit het geval is dus toch effe opletten anders is die on-coole camera meteen naar de haaien

 

//EDIT ivm onnodig quoten. Meer info? klik HIER

 

 

1januari in belgie hetzelfde smoking-ban de vuile hypocrieten ons eerst laten verslaafd worden en dan gaan reklameren .. waar trekt da nu nog op

 

 

//EDIT ivm onnodig quoten. Meer info? klik HIER

 

 

alle begin is moeilijk .. maar je kan er alleen maar een hoop van bijleren en dat kan toch niet slecht zijn

Luchtsystemen HIER eens zien anders

 

Tip: als het met deze zoekrobot niet lukt vind je het wel met google gewoon wat je zoekt spatie wietforum

 

 

//EDIT ivm onnodig quoten. Meer info? klik HIER

 

 

Calcium tekort

 

Komt weinig voor maar uit zich in slappe stengels, gele puntjes op de oudere bladeren en een ongeremde groei. In principe moet er in het leidingwater voldoende calcium zitten.

 

Dus calcium lijkt me het niet

 

IJzer tekort

 

Vergeling van binnen naar buiten in het jonge blad en de groeischeuten,terwijl de nerven groen blijven. In een verder gevorderd stadium worden ook de oudere bladeren aangetast , uiteindelijk kunnen de bladeren bijna wit worden en ont- staan er necrotische (dode) plekken op het blad. Elke standaard voeding bevat voldoende ijzer. Tekorten ontstaan meestal door een te hoge PH in het wortelmilieu, een te nat en/of een te koud substraat. Werk hier aan of besproei de bladeren met z.g.n. EDDHA of EDTA chelaten.

 

 

Kalium tekort:

 

Vergeling en uiteindelijk verbranding van de bladranden, op het blad vertonen zich dode plekken. Ziet er niet fraai uit maar kan geen kwaad mits het binnen de perken blijft anders extra kalium toevoegen

 

 

 

1 van deze 2 misschien

 

TAW niet wegsmijten he .. zou toch zonde zijn en dan van die verschrikkelijke nachtmerries

 

 

//Edit 'Rich': onnodig quoten

 

hier zijn al genoeg topics aan gewaste aan mensen die flesjes water gebruiken .. het enige wat je voor ogen moet houden regenwater is gratis kraantjes water is al duur voor water flesjes water voor je planten is economisch niet verantwoord

 

 

//EDIT ivm onnodig quoten. Meer info? klik HIER

 

 

Have a tissue or better have a few

 

 

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

 

Euhm ok duidelijk

 

je kon anders ook gewoon zeggen dat het geen goeie grond was

 

 

//Edit 'Rich': onnodig quoten

Got it Dude

 

 

 

Ik ga er gewoon van uit dat het nu goed komt,Maarten s :smoke

 

Groeten,richard...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij geen twijfels,ladylover.

Nu hij deze pagina heeft bezocht ga ik er van uit dat het goed komt...

 

Groeten,richard

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow .. kwou zeker niet op je tenen trappen .. wat zeveren kan dus blijkbaar niet. sorry nogmaals moest je, je beledigd voelen. maar eerlijk gezegd zie ik het probleem niet (van het zever stuk) maar ik merk wel dat je, je niet goed voet bij men post bij deze chill/

Ik weet nu hoe het moet ben namelijk ook niet helemaal dom... anywayz zal is tonen dat ik ook kan editen .. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je wil graag :smoke , we beschouwen het onnodig quoten als zeer irritant dus leten hier iets strenger op :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...