Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GreenGrower

de 'Chatbox'

Recommended Posts

Omdat sommigen van jullie bezig blijven :|

hier mag je:

- nutteloos replyen

- vragen stellen die al honderd keer (of vaker) zijn gesteld

- er op antwoorden

enz.

 

kind of SLOWCHAT dus....

 

om ff af te trappen:

 

Hoe gaat t stelletje stoners :) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmm, twas gene vette, maar wel beter dan ik verwacht had.

 

Maar was mijn slot van mijn fiets toch wel dicht gevroren zekers, ik daar een kwartier in de kou aan het foefelen geweest, dan maar besloten om met den auto te gaan, kwas kei veel telaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

ik heb 1 plantje onder een klein tl lampje staan

maar ik zit met het probleem ik ga voor 1 zo'n plantje niet beginnen met zo'n kast enzo te maken,tis toch maar om eens te "testen" snapje..

maar wat ik me nu dus zat af te vragen als ik dat plantje tot ongeveer half mei beetje later (aangezien t'weer) binnen houd en dan buiten zet kan ik daar dan een oogstJE van krijgen?

9/10 reageert nu iemand met een antwoord ga zoeken enz..maar ik ken er omt e brokke proper te zeggen de kloten van lol.gif wacko.gif dusja

iemand die vriendlijk is ent me fftjes heel opt gemak kan uitleggen tongue.gif ???

badankt op voorhand

( :| )

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.wietforum.nl/editie6/index.php?...topic=12403&hl=

 

U maakt een grapje nietwaar. Ctrl+c en Ctrl+v en dan nog niet de moeite doen om de spellingsfouten uit je berichten te halen. En dan verwacht je nog dat wij moeite in jou steken, terwijl de oplossing voor je probleem niet ver te ZOEKEN is, (als je niet weet wat dat is, bekijk de icoontjes rechts boven eens)

 

Ik kon evengoed wat berichten van dat vorige topic hier kopieren, waarom zou ik moeite doen, jij doet net hetzelfde. Wij zijn uw moeke ni, he

 

Oh, dat van dat binnen en buitenzetten, tja, dat kan best lukken. Maar reken maar op een hoop stress (hopelijk motiveer ik je een beetje om de zoekfunctie te gebruiken)

 

sorry dat ik zo kortaf ben maar ik vind eigenlijk dat het er een beetje over is

 

PS: wil je ff bij psychologie de sticky van greengrower lezen, hij maakt daar een heel goed punt over het idee achter een forum. En hij heeft er ook zoveel moeite ingestoken om dat allemaal te typen, de schat :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan ik hier ook zo'n goudstaaf(zoals op radio538) winnen door wat onzin uit te kramen? :|

 

Groet

 

Juup

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey co hoe is het... ah een beetje onzinnig...met jou dan?

ah doe mij die goudstaaf maar van ïk en de gangsters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verstand van kweken heb ik zelf ( nog ) niet maar als ik sommige topics doorlees (mogelijk ook die van mijzelf), zijn er toch nog aardig wat personen die zo in aanmerking komen voor zo'n staaf :) :|

 

Groet

 

Juup

Share this post


Link to post
Share on other sites

Getverpiellekes wat ben ik lam van die whisky zeg! Ik dacht even een avondje niet te blowen maar ik grijp meteen naar die fles. En morgen natuurlijk weer een heftige kater, kolere alcohol...

 

Sorry ik moest even wat kwijt, dat mag hier toch? :) De rest van het weekend zit ik weer lekker aan de Groene Godin, dat weet ik wel... :|

Share this post


Link to post
Share on other sites
Verstand van kweken heb ik zelf ( nog ) niet maar als ik sommige topics doorlees (mogelijk ook die van mijzelf), zijn er toch nog aardig wat personen die zo in aanmerking komen voor zo'n staaf :no :|

 

Groet

 

Juup

zouden de "dommen" cker die staaf krijgen en de "slimme" maar kweken voor hun geld :angry:

 

denk dat ik alleen maar domme topics ga openen :( en laat dat geld maar binnestromen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol Timko da's waar ja,

 

Hey Mad, ben zelf ook whisky liefhebber, met name de single malts. Heb je zelf een voorkeur voor een bepaald merk?

 

Da's nou het voordeel van zo'n topic, je kan alles vragen wat niet met wiet te maken heeft.

 

Groet Juup( Fuck,had bijna m'n echte naam getypt :| )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Juup!

 

Ik heb soms een flesje Glenfiddich staan, maar meestal drink ik blended. Nu i.v.m. de kosten een fles Grant's, maar liever Chivas Regal. Ik dronk in eerste instantie meestal whisky om voor het uitgaan vast snel in de juiste stemming te komen en ben pas de laatste tijd echt whisky on the rocks 'voor het lekker' gaan drinken.

 

Ik weet er dus nog niet zoveel vanaf en heb nog niet zoveel soorten gedronken maar kan er op z'n tijd echt van genieten. Heb jij nog aanraders? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee,mensen klopt het dat het grammetje op dit moment nog maar 2.50euro ipv 2.75???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt het aan mij of zijn er hier ongelooflijk veel nieuwelingen. Best wel grappig, zou de laatste revu :verrygood er iets mee te maken hebben? Ook zoveel mensen gepakt inneens, vreemd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

meer dan 150 nieuwe leden de afgelopen maand. k weet alleen eigenlijk niet hoeveel het er 'normaal' zijn (en heb ook geen zin om te kijken, iemand? :verrygood) maar voor m'n gevoel komen er veel binnen ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...