Ga naar inhoud

de 'Chatbox'

218 replies to this topic

#201 bubblekush

The Master

• Members
  • Pip Pip
  • 187 Posts:

Gepost 16 februari 2014 - 22:02

zitten mooie topjes tussen

micro?
get HIGH and FLY

#202 speedy weedy

Ere lid

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1694 Posts:

Gepost 16 februari 2014 - 23:21

Thx kwam net uit had nog 15 grm aan toppen in zakje zitten :D

Is opgegroeid onder 250 haps in de micro indd

Volgend jaar mss een taart bakken :) kan het altijd nog als bovenlaag bewaren :)
,,I,,

#203 speedy weedy

Ere lid

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1694 Posts:

Gepost 09 juni 2014 - 01:48

Aan ieder die pas zijn plantjes buiten heeft gezet mijn condelances bij voorbaat

Benieuwd hoeveel plantjes er zijn geijs kogeld deze nacht
,,I,,

#204 Casto

Castoned

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 2411 Posts:

Gepost 09 juni 2014 - 09:18

Hagel?

Hier niks geen spatje alleen een heldere hemel!

#205 Fl13r3flu1t3r

Kiemkrachtig klootzakje

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 475 Posts:

Gepost 09 juni 2014 - 09:44

Hier 2,5 uur non stop discotheek.
Wreed mooi genieten na lange dag op t scheld.

Nature rocks
Luctor et abortus.

Nitimur in vetitum semper cupimusque negata, natura naturans!

Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen.

#206 speedy weedy

Ere lid

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1694 Posts:

Gepost 09 juni 2014 - 17:05

Hier in antwerpen was het een oor verdovend kabaal van hagel 2 min later alles was wit

Duurde een uur voordat het in merksem was
,,I,,

#207 JJ69YT

zomaar een lid

• New Members
  • 2 Posts:

Gepost 19 februari 2015 - 07:04

Hey,

Ik heb een vraagje over hoeveel gram er zou passen in 60cm^3. Als jullie dat niet precies weten maar wel weten hoeveel ruimte 1gram inneemt zou dat ook handig zijn. Ik het hierbij over wiet wat ik al door een grinder heb gehaald. Als iemand dit kan beantwoorden zou dit heel handig zijn!

JJ

#208 rubberduck

Kind aan huis lid

• Members
  • Pip Pip
  • 235 Posts:

Gepost 30 mei 2015 - 15:08

toppen gok ik 2 cc
gegrind 1 a 1.5cc
tis een ruwe schatting...

#209 Torvald

Volwaardig lid

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 330 Posts:

Gepost 25 september 2015 - 20:33

Wie heeft nog meer troubles met deze editor via android? Ik kan bv de pijltjes niet gebruiken, geen regels overslaan en de cursor verdwijnt regelmatig naar kweet niet waar...

Torvald publiceert hier ter informatie en vermaak teksten, afbeeldingen en andere materialen voor particuliere, niet commerciŽle doeleinden. Torvald geeft geen enkele garantie over de volledigheid of de juistheid en accepteert dan ook geen enkele aansprakelijkheid.
http://www.wietforum...paarlampen-cfl/

#210 Echep

Hang hier wat rond lid

• Members
  • Pip
  • 57 Posts:

Gepost 10 oktober 2017 - 22:07

Ik ben niet zo'n chatter, maar wil dit toch gezegd.
Ons teergeliefd kruid is geen hoer. Ze sterft als maagd. Het is de heilige maagd.
Dat is al wat ik even wou meedelen.
Dank U.

#211 Echep

Hang hier wat rond lid

• Members
  • Pip
  • 57 Posts:

Gepost 18 oktober 2017 - 21:16

Vandaag op controle geweest bij de dokter voor mijn longen en hart. Ik maakte mij ongerust wegens aanhoudende steken en hartritmestoornissen tijdens de nacht. Maar alles was in orde na de check up.
Ik kreeg allemaal tubejes op mij geplakt die mijn hart monitorde en daaruit kwam dan zo'n uittreksel dat alleen dokters kunnen lezen.

Ik heb toch even de schrik gehad en besluit dan toch maar te stoppen met roken. Ik was eens gestopt met roken, maar door te blowen terug begonnen. In Amsterdam heb je speciale kruiden in de coffeeshop die je tabak vervangen. Weet iemand hoe dat kruid noemt?

#212 alkaline

Kern lid

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 935 Posts:

Gepost 18 oktober 2017 - 22:42

Greengo als ik me niet vergis

Posted Image

Eventueel een droge kruiden verdamper ook een oplossing kan zijn ;)

In ieder geval blij om te horen dat alles in orde was :D

#213 Echep

Hang hier wat rond lid

• Members
  • Pip
  • 57 Posts:

Gepost 18 oktober 2017 - 22:53

Ja dat is hem !!! Bedankt :D Dan wil ik dat meteen bestellen via het internet, maar wat speurt mijn oog? 9 euro voor 30 gram. Dat is dubbel zo duur als tabak?

Ik wil wel zo'n verdamper kopen, maar ik ben bang dat ik niet het gewenste effect zal halen en alsnog zal blowen. Dan zit je daar met een toestel van enkele honderden euro's dat aan de kant blijft liggen. Wil wel zo'n Vulcano omdat die significant vermogen heeft, maarja net kwekersspullen gekocht en bankroet.

#214 Twiet

Neetkwieker

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip
  • 1278 Posts:

Gepost 19 oktober 2017 - 06:56

Ah, ik dacht dat je wiet bedoelde als tabaksvervanger. :) Toen ik nog rookte ging de zin in tabak helemaal weg van een blowtje puur.
Make wiet, not war.

#215 Echep

Hang hier wat rond lid

• Members
  • Pip
  • 57 Posts:

Gepost 19 oktober 2017 - 08:04

Ik heb regelmatig problemen als ik puur blow. Mijn joint brandt niet zo goed op dan.
Misschien investeren in een goede bong, maar dat dan overal mee naartoe nemen is ook zo'n geklooi he haha.

Ik heb ook geen zin naar tabak als ik wiet binnen heb. Ik voel me echt verzadigd dan en helemaal in mijn element.

#216 Bringdown

Kind aan huis lid

• Members
  • Pip Pip
  • 114 Posts:

Gepost 19 oktober 2017 - 11:37

Bekijk Post Echep, op 19 oktober 2017 - 08:04 , zei:

Ik heb regelmatig problemen als ik puur blow. Mijn joint brandt niet zo goed op dan.
Misschien investeren in een goede bong, maar dat dan overal mee naartoe nemen is ook zo'n geklooi he haha.

Ik heb ook geen zin naar tabak als ik wiet binnen heb. Ik voel me echt verzadigd dan en helemaal in mijn element.

Investeer in een betere grinder en draai je joints wat strakker.

#217 dilago

dialog

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • 9158 Posts:

Gepost 19 oktober 2017 - 13:34

Puur roken is even wennen maar ik ben blij dat ik die keuze zo'n tien jaar geleden heb genomen! Er is geen betere methode om van de tabak af te komen dan je joints puur te draaien.
Het berouwt mij niet, hoewel het mij berouwd heeft.

#218 Echep

Hang hier wat rond lid

• Members
  • Pip
  • 57 Posts:

Gepost 19 oktober 2017 - 14:57

Als ik oogst heb zal ik nog eens een jointje puur draaien. Ik heb ook zo'n pen vaporizer gezien aan zeer betaalbare prijs. Die krijg ik voor kerstmis, lekker stealth.
Bedankt mannen, ik ga het eens fijner kruimelen en harder aantrekken bij het rollen.

#219 supernoob

V.I.P.

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 2498 Posts:

Gepost 19 oktober 2017 - 15:11

type 999 voor prive