Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
w0lf

Niet Veel Leven In Mn Zaadjes?

Recommended Posts

Na 2 dagen ontkiemen met dmv bakje water, in de voorbewaterde grond gestopt. (Janeco Lightmix)

Sinds dien geen water meer gegeven. Nu 3 dagen later komen 2 van de 4 mooi recht naar boven, en worden steeds dikker, blaadjes laten zich nog niet zien. Temp in de tent on 24 graden.

 

De andere 2 zijn ook boven maar het worteltje is HEEL erg dun en zie nu ong 2,5 dag geen enkel verschil. 400W Lucalox Lamp hangt op 40 cm hoog ong op 250w stand (EVSA). Vroeg me af of dit normaal is of dat ik beter nieuwe kan planten

Zaadjes ww autoflower huismerk wietzaadjes.nl

 

https://imgur.com/a/ylQzXOo (goed zoeken:P)

 

Overigens heb ik een voedings pakket van Bio Green (Starter kit)

Ben van plan om de voeding via de calculator te doen, alleen vroeg ik me af of je met een lightmix de grond met wat voeding moet inwateren, of dat je beter pas na een bepaalde tijd begint. Calculator zegt namelijk vanaf week 1 al wat xroot/grow en biozym geven.

Edited by w0lf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die 2 worden waarschijnlijk niks meer als die al 2dagen zo zijn.

 

Die lightmix is voor 3 weken bemest dus alleen nog maar xroots en een keer per week biozym maar hier zou ik ook mee wachten tot je pas bij gaat voeden.

Kijk trouwens uit met biogreen iets minder geven dan wat ze aangeven want ik kreeg met normale dosering verbrande blad puntjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...