Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

CannaDanny

Geen Kweekverslag

Recommended Posts

Goedendag Collega's

 

deze planten staan precies 3 weken op 12/12. Ik heb nu even de mogelijkheid een laptop te lenen en wilde het uploaden via opengrow testen, wat is gelukt.

 

dit word geen kweekverslag, omdat ik niet de mogelijheid heb fatsoenlijk fotos te uploaden.

 

het zou pp moeten zijn maar ze ruiken er totaal niet naar, meer een aardse geur met een fruitig accent. wat zou dit kunnen zijn?

 

vorige keer wel pp gehad, was ook een meer gedrongen plant, kortere internodes, bredere bladeren.

 

bijna week 4 12/12 dus ongeveer 3 weken bloeiverschijnselen, pH 6.4, EC nu 1.7 (EC kraanwater 0.4) Canna Vega/Flores/Rhizotonic en de temperaturen 20 nacht en 28-30 overdag.

 

1 x per week pomp ik (60-80 liter nu) water in de "vijver" (220x120x30cm)

 

greetz & houdoe!

 

CD

 

 

large.IMG_20180425_214939.jpg.c043edbbcd0709b32a0726ecb9c0f877.jpg

Edited by CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites

nix mis mee .

alleen dat laaien via open is rukkert .

hopelijk gaan ze er iets aan doen binnenkort .

tsjaa kan van alles zijn eigenlijk moeilijk te zeggen .

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is geen haze, pp, White widdow of northernlights want die geur ken ik.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraag het eens aan de persoon waar je je stekken of zaadjes van hebt? Niemand die op die foto kan zien wat het is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, die zegt pp.

Ik zit te denken aan OG kush

Edited by CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben nog steeds niet uit wat het is, alhoewel het toch neigt naar haze...������

De fanleaves zijn lang en smal en niet breed zoals bijvoorbeeld White Widow, indica

 

Links PP, van mij in het verleden, rechts?? Haze??

qV9eIT2.jpg

 

 

Edited by CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites

In een flits van dag 1 naar 44....

 

Ik heb ze gediefd, geknakt, ontbladerd in week 3 van de bloei. De temperaturen zijn gemiddeld 20 snachts en 28-31 overdag. Ik heb gebruikte aarde opgewaardeerd met nieuwe Light mix, lavameel en az kalk. Ingewaterd met Rhizotonic. Canna vega, flores (is inmiddels op, dus verder met), dutch pro A en B bloei en blossom builder geef ik aan voeding, 1x per week enzymen van aptus. De gemiddelde ph is 6.5, ec opgebouwd tot inmiddels 1,6, 1.7 (ik zat iets hoger, maar zag toen verbrande bladpunten) en 1x blossom builder gegeven afgelopen week.

 

ucnN4yG.jpg

 

q1WrEzK.jpg

Week 5, dag 44 op 12/12.

 

Het lukt inmiddels om met mijn smartphone foto's te uploaden

 

Cheers!

 

CD

Edited by CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is wel een sativa soort als ik zo het blad zie.

Maar tegenwoordig kennen de meeste alleen nog maar pp en haze maar er zijn wel 10.000 soorten.

Deze schommelen allemaal ergens tussen de indica en sativa in dus om zo te zeggen wat het is geen idee.

ze zien er verder mooi uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het neigt toch naar haze... Elke dag een andere geur. Dan fruitig, dan diesel achtig, aards, Musk....

 

Desalniettemin zeer benieuwd inmiddels, we gaan het wel zien.

 

Ze groeien met de dag, en niet meer in de lengte....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inmiddels kan ik foto's uploaden dus toch soort van verslag....

 

 

Dag 48, aan het einde week 5 dat ze op 12 uur staan. Temperatuur dag 26-30, nacht 19-22. Vocht tussen de 35 en 55. Bloeivoeding AB van dutch pro ec 1,7.

 

 

fhym3gB.jpg

 

KmZEpH3.jpg

 

Op naar een nieuwe week. Volgende week nieuwe foto's....

 

Greetz CD

Edited by CannaDanny
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 51, Trichomen close-up.

 

Er vormen zich al mooie bolletjes.... Doet me altijd aan paddo's denken.

 

YCxazFW.jpg

 

jKXQ2gD.jpg

 

Greetz CD

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er mooi uit, trouwens wat voor soort irrigatie systeem heb jij ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De planten staan in een bak bekleed met Vijverfolie, 30 cm hoog, daar pomp ik water in. Ik had pruttel van Ali express maar dat bleek niet goed te werken....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had pruttel van Ali express maar dat bleek niet goed te werken....

Wat is dat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had pruttel van Ali express maar dat bleek niet goed te werken....

Wat is dat?

 

Hoi kees

 

Op de foto groei week 1 is het Chinese irrigatie systeem te zien. Slangen, drupplelaars...

Edited by CannaDanny

Share this post


Link to post
Share on other sites

De planten staan in een bak bekleed met Vijverfolie, 30 cm hoog, daar pomp ik water in. Ik had pruttel van Ali express maar dat bleek niet goed te werken....

 

Hoe bepaal je de hoeveelheid water als je op die manier water geeft. Want zo verzoop ik ze de eerste keer dat het fout ging. Waarschijnlijk niet goed weten hoeveel water je in de bak kan gooien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De planten staan in een bak bekleed met Vijverfolie, 30 cm hoog, daar pomp ik water in. Ik had pruttel van Ali express maar dat bleek niet goed te werken....

 

Hoe bepaal je de hoeveelheid water als je op die manier water geeft. Want zo verzoop ik ze de eerste keer dat het fout ging. Waarschijnlijk niet goed weten hoeveel water je in de bak kan gooien.

 

Ik kijk hoe snel het water word opgenomen. Blijft er te lang water in staan, dan was het teveel. Mijn bak is 220x120x30 cm, iedere week pomp ik 2 cm ongeveer, rond de 60 tot 80 liter. Kan t niet anders omschrijven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil bij mij de lekbak vervangen voor vijverfolie en het op de zelfde manier doen omdat dat de eerste keer wel goed ging en je de planten niet steeds hoeft passeren. Maar ben dr huiverig voor na het verzuipen. Maar is dus kwestie van spelen. Zuigen je potten bij light mix of ander medium niet vol vocht dan. Want dat was bij mij zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende x doe ik het anders. Dan ga ik met druppel slang werken..... De potten zijn of te droog of te nat....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahha Aha. Tja druppelsystemen moet ik nog eventjes wat meer buds voor gezien hebben om dat goed te kunnen bouwen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali express, kost 35 euro ongeveer.... Volgende kweek minder planten, daarvoor een druppel slang gekocht, aan te sluiten op tuinslang

 

1 Sets Mist Nozzles irrigatiesysteem Draagbare Vernevelingsinstallaties Automatische Sproeisysteem 20 m Tuinslang Sproeikop Water Verbinding Druppelaar

http://s.aliexpress.com/aYnMFBzA?fromSns=Copy to Clipboard

 

https://www.euroknaller.be/uv-bestendige-druppelslang.html?gclid=Cj0KCQjwre_XBRDVARIsAPf7zZhp1EuL_AppIgzXs4yrLiW1wDKJv3p_0xS68KzE73XQ2RUTqFCVJ3MaAvnVEALw_wcB

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zou zomaar s5 kunnen zijn :innocent:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali express, kost 35 euro ongeveer.... Volgende kweek minder planten, daarvoor een druppel slang gekocht, aan te sluiten op tuinslang

 

Das zeker niet duur.maar hoe voed je of komt er nog iets van de container tussen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali express, kost 35 euro ongeveer.... Volgende kweek minder planten, daarvoor een druppel slang gekocht, aan te sluiten op tuinslang

 

Das zeker niet duur.maar hoe voed je of komt er nog iets van de container tussen

Share this post


Link to post
Share on other sites

220 litervat, 3 pompen, 4-weg splitter, drupplelaars, pvc kraantjes, terugslagklep en een timer.

 

de dunne slangen slibben dicht dus hou rekening mee. Beetje waterstofperoxide erdoor spoelen van tijd tot tijd. Of system clean.

 

Voor mij een mislukking lol

 

Greetz CD

 

Het zou zomaar s5 kunnen zijn :innocent:

 

Lostchild waarom denk je dat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...