Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
yves rocher

Kweekverslag Co2 En Airco Proleaf

Recommended Posts

goedendag ik wil graag een kweekverslag maken van mijn airco met co2 opstelling kweek al een x aantal jaar en dit is mijn eerste co2 airco opstelling

 

ik kweek op cocos

200 x pp plant

dagtemp 23

nachttemp 17

luchtvochtigheid 70%

voeding plagron

 

de stekjes staan momenteel 3 dagen op

18 uur en beginnen een beetje gele punten te krijgen hoop dat iemand mij hier zou kunnen helpen

 

ik zou graag fotos toewillen voegen maar zie zo niet hoe ik dit moet doen zou iemand mij hirr mee kunnen helpen alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto's uploaden gaat sinds een tijdje helemaal kut hier.

Ging altijd al kut, maar nu nog kutter.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat is nu al een week of 2. Je kan evt lid worden bij opengrow, daar uploaden en dan vanuit daar je fotos hier posten.

 

Leuk weer eens een verslag van een grotere kweek iig!

 

Waarom stuur je zo laag in met je temperatuur? Om zo je rv hoger te houden ofzo? En verwarm je dan je wel je grond bij? Heb zelf geen ervaring met stekken hoor, maar zou me anders kunnen voorstellen dat het probleem dat je omschrijft in koude voeten gezocht kan worden. Bij mijn weten ontwikkelen wortels het best boven de 20C en de temperatuur van je medium kan zomaar eens een stukje lager uitvallen dan de omgevingstemperatuur.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

temperatuur is toch goed ze staan nog op 18 uur en wil ze niet meteen de volle lading geven eerst rustig opbouwen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak van de 17 21 en van de 23 28 en je praat over goede temperaturen om canna zijn ding te kunnen laten doen.

Als je al jaren kweekt zou dit gesneden koek voor je moeten zijn :book:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raar uitgangspunt dat jij jouw planten enkel een goed klimaat gunt op 12/12. Ben je de boel express aan het vertragen, of heb je een superspeciale groeistrategie waar dit forum nog geen weet van heeft? Anders deel deze gerust, er zijn een hoop mensen hier die op het puntje van hun stoel zitten bij je 17 graden strategie.

 

Je begint dit topic met een hulpvraag omdat je stekken al gele punten tonen terwijl je nog maar in de groei zit, maar vervolgens ga je wijs lopen doen dat 17 graden een goede temperatuur is.

 

Waarschijnlijk is je temp niet eens de hoofdreden dat je stekken niet aanslaan, maar wie wil jou nog advies geven met die bijdehante muil van je?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry dit is niet bijdehand bedoelt maargoed ik had ze normaal altijd in de 18 uur periode op ongv 17 gr staan maar nu met een airco is dit beter te sturen heb nooit eerder problemen mee gehad daarom mijn vraag sorry als dit bijdehand overkomt dit was niet mijn bedoeling alle hulp is welkom

 

heb jullie advies momenteel opgevolgd en de nacht temp op 21 gezet en de dag op 28

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fotos uploaden kan eventueel via Tinypics (vraag aan ome Google)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke kokos heb je in de potten zitten en hoe heb je de kokos ingewaterd voordat je de stekken in de potten pootte?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke kokos heb je in de potten zitten en hoe heb je de kokos ingewaterd voordat je de stekken in de potten pootte?

kokos is van Atami en gebruik het voor de 2de x heb het afgewaterd met enzym van aptus met een ph van 5.8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat vis de afstand tussen lamp en planten?

het zijn 600 watt lampen en de afstand naar de planten is 70 cm

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste forumleden

 

hier een kleine update zit nu in dag 5 van 12 uur licht en zie dat ze nog steeds een beetje licht zijn graag jullie meningen hierover geef voeding van plagron en staan op cocos

 

voeg nog geen co2 toe maar co2 meter geeft gemiddeld 700ppm aan

 

hier een link naar de foto's

 

http://i66.tinypic.com/2ilcvg8.jpg

http://i66.tinypic.com/2ynnjad.jpg

http://i64.tinypic.com/2zpilxt.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er al een stuk beter uit toch?

 

kleur is lastig in te schatten met dit licht.

 

Maar ik ben nou wel benieuwd naar je hele veldje eigenlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er al een stuk beter uit toch?

 

kleur is lastig in te schatten met dit licht.

 

Maar ik ben nou wel benieuwd naar je hele veldje eigenlijk

ja al wel een stuk beter maar nog niet helemaal zoals ik het hebben wil zijn nog wel aan de lichtgroene kant zal morgen even een foto van het complete veld maken als ik er aan denk

 

Dat ziet er al een stuk beter uit toch?

 

kleur is lastig in te schatten met dit licht.

 

Maar ik ben nou wel benieuwd naar je hele veldje eigenlijk

ja al wel een stuk beter maar nog niet helemaal zoals ik het hebben wil zijn nog wel aan de lichtgroene kant zal morgen even een foto van het complete veld maken als ik er aan denk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...