Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

hallo,

 

ik heb moeite gekregen met 8 lampen.

temperatuur gaat naar 32graden.

ik heb 8x hps 600 watt

1 secret jardin tent van 300x300x235h

torin 3250m3 afzuiger.

1000m3 inblazer.

2x ventilators.

Davin fan controller dv 11-t 6 ampere

 

wat kan ik doen om temperatuur te laten dalen zonder er lampen er voor uit te moeten doen.

 

 

heb 80 amnesia haze erin zitten en wil graag 28 graden hebben in me tent en tegelijk ook vocht omhoog.

want nu is het 3e week bloei en heb ik nu 6 lampen aan staan met vocht 50%

heb al een bevochtiger er in staan maar helpt ook niet veel aangezien afzuiger aan staat en inblaas.

 

alvast bedankt!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat je een paar stickies hier gemist hebt.

 

Je hebt 4800 watt hangen..

 

En je zuigt 3250m3 af... dat is +-1500 te weinig of je moet al in een kelder kweken

 

 

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan me herinneren dat je dit zelfde probleem tijdens je vorige kweek (midden in de winter) ook had en toen 1 lamp uit hield.

 

Kon je zelf niet bedenken dat het vanaf nu alleen maar warmer gaat worden en dat je de nodige aanpassingen makkelijker tussen je rondes in kan doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet2014 loop je de boel lekker te trollen of ben je serieus? Neem aan met 5000w+ kweekje ook nog een stroom steelt.. als je serieus bent hoop ik dat je buren geen kinderen hebben. En zo wel.. blijf in je hok zodra die vlam vat. Dit soort vragen met zo veel lampen is echt te debiel ik hoop dat je gauw gepakt mag worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cannarie klopt alleen is het wel gelukt uiteindelijk maar denk ook puur omdat het koud is.

 

nu is het zo dat als ik op 28 graden wil zitten dat me vocht onwijs laag gaat zitten dat is het probleem eigenlijk.

heb al een bevochtiger maar lijkt wel alsof het niet helpt omdat ik veel afzuig en inblaas voor tempratuur.

 

stel je voor dat ik groter inblaas zou halen en afzuiger dan kom ik op het zelfde neer alleen dan hoef ik de blazers niet hoger te zetten dat is het verschil alleen maar.

 

hoe kan ik me vocht hoog houden terwijl ik veel afzuig en inblaas? trucjes en advies welkom.

 

 

@knetterhenkie het is 4800w voor het geval je blijft denken dat je goed kan hoofdrekenen.

zijn dit soort vragen te debiel omdat jij het niet doet? bekrompen jongentje dat je bent.

en ja ik blijf in me hok zelfs als het vlam vat happy now?

vroeg om advies geen commentaar dus ga ergens anders heiligboontje spelen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit soort vragen met zo veel lampen is echt te debiel ik hoop dat je gauw gepakt mag worden.

Welkom in Nederland, het land waar nog steeds NSB'ers blijken te wonen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien de afzuigcapaciteit verhogen, dus een grotere afzuiger en filter en een 1000m3 inblaas erbij? En ook nog.... Airco? Opticlimate? Co2? Cooltubes?

 

Greetz CD

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cannarie klopt alleen is het wel gelukt uiteindelijk maar denk ook puur omdat het koud is.

 

nu is het zo dat als ik op 28 graden wil zitten dat me vocht onwijs laag gaat zitten dat is het probleem eigenlijk.

heb al een bevochtiger maar lijkt wel alsof het niet helpt omdat ik veel afzuig en inblaas voor tempratuur.

 

stel je voor dat ik groter inblaas zou halen en afzuiger dan kom ik op het zelfde neer alleen dan hoef ik de blazers niet hoger te zetten dat is het verschil alleen maar.

 

hoe kan ik me vocht hoog houden terwijl ik veel afzuig en inblaas? trucjes en advies welkom.

 

 

@knetterhenkie het is 4800w voor het geval je blijft denken dat je goed kan hoofdrekenen.

zijn dit soort vragen te debiel omdat jij het niet doet? bekrompen jongentje dat je bent.

en ja ik blijf in me hok zelfs als het vlam vat happy now?

vroeg om advies geen commentaar dus ga ergens anders heiligboontje spelen

4800watt aan lampen + (e)vsa + afzuiging + vat verwarming dan zit je al dik over de 5k.

Als je je al niet bewust bent over hoeveel ventilatie je minimaal nodig hebt.. ga ik er ook maar voor het gemak uit dat je geen reet geeft om veiligheid en 0,0 informatie erover hebt gelezen. vraag ik me serieus af hoe jij je electra voor elkaar hebt.

Bewijs me maar dat ik ongelijk heb en dat je het allemaal netjes voor elkaar hebt, dan noem ik me zelf een debiel.

 

@kees A

Dan zou ik zn ip moeten tracen en verlinken dan kom ik in de buurt van nsber.

Ik maak me zorgen om zn buren door wiet2014 gebrek aan kennis.

Misschien een tikkie bot.. beetje een schrik reactie ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand toewensen dat ie gepakt wordt.... dat deugt niet.

 

Nergens blijkt uit zijn verhaal dat hij de boel onveilig heeft aangesloten.

Misschien heeft hij het wel mooi verdeeld over meerdere groepen.

 

Ook blijkt nergens uit dat hij stroom pikt.

Misschien betaalt hij wel netjes en heeft hij een hobby of bedrijf waarmee hij de stroomafname kan verantwoorden.

 

Of heeft hij inderdaad achter de meter om iets aan laten leggen door een deskundige.

Want dat kan best veilig.

Dat dit laatste niet mag, dat staat als een paal boven water.

 

Maar zonder enige kennis van zaken iemand toewensen dat ie gepakt wordt... dat is dezelfde toon die je leest in commentaren bij nieuwsberichten bij online-versies van regionale kranten.

Daar willen de zogenaamde nette burgers ook dat iemand met 1 plantje voor een jaar lang zijn huis uit moet en het liefst die hele periode ook nog de cel in.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil die ouwe hier ook nog wel even wrijven in de vlek..

 

Dit soort kweekjes, die komen terug in het nieuws.

Woning volledig uitgebrand, illegale kweek op zolder.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sorry het spijt me man.. ik hoop dat je helemaal gelijk hebt en ik me zorgen om niks maak. En zoniet hoop ik dat hij zich er in gaat verdiepen voor dat het fout gaat.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met alle respect, oude rocker.... dat blijkt helemaal nergens uit dat het specifiek dit soort kweken zijn.

Zou net zo goed kunnen dat iemand met een 400 watt lampie met onbeschermde kabels de boel in de hens zet.

 

Ik heb stellig de indruk dat jullie je door de propaganda van burgemeesters en correct-neuzen op het ministerie laten beetnemen.

Er bestaan helemaal geen uitgespecificeerde cijfers van grootte van ruimtes en welk brandgevaar dit oplevert.

Het is maar een beetje van horen zeggen, en als burgemeesters en politie het maar vaak genoeg zeggen, gaat iedereen van zelf dommig meelullen.

Edited by Kees A

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang je het allemaal weet kan het veilig.. als je alleen al de verkeerde afzuiger hebt is de kans erg groot dat er nog wel meer mis is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat kan zelfs met een schemer lampje wel Kees.

 

Maar in geen enkele woning ligt bekabeling geschikt voor zoveel afname..

Dus zelfs, als TS alles heel netjes heeft aangesloten en over meerdere groepen,

Is de bedrading er niet voor aangelegd.

 

Tenzij TS, meerdere nieuwe groepen heeft laten aan leggen,

zijn bedrading daarvoor geschikt is gemaakt,

een scherp oog heeft voor brandpreventie,

 

vind ik het maar niks

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Feit blijft dat ts de afgelopen maanden heeft laten blijken, deze "hobby" niet heel serieus te nemen, adhv de topics die hij gestart is.

 

Van zo iemand verwacht je nou eenmaal eerder dat hij bij een opstelling van deze omvang fouten maakt in de installatie. Maar je kan er natuurlijk niet bij voorbaat van uitgaan.

 

@cannarie klopt alleen is het wel gelukt uiteindelijk maar denk ook puur omdat het koud is.

 

nu is het zo dat als ik op 28 graden wil zitten dat me vocht onwijs laag gaat zitten dat is het probleem eigenlijk.

heb al een bevochtiger maar lijkt wel alsof het niet helpt omdat ik veel afzuig en inblaas voor tempratuur.

 

stel je voor dat ik groter inblaas zou halen en afzuiger dan kom ik op het zelfde neer alleen dan hoef ik de blazers niet hoger te zetten dat is het verschil alleen maar.

 

hoe kan ik me vocht hoog houden terwijl ik veel afzuig en inblaas? trucjes en advies welkom.

 

Dus je hebt wel de afzuigcapaciteit maar die benut je niet volledig om de rv hoog te houden? Je zou zeggen dat je planten in dit stadium wel aardig wat zouden moeten verdampen. Wat is je rv?

Edited by cannarie
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact cannarie.

me voeding of kalk wat het ook is dat in me aarde zit die witte steentjes zo ziet het eruit beginnen groen te worden is dat normaal of horen ze gewoon wit te blijven

 

hallo,

 

ik draai nu al tijdje op een afzuiger vam torin softbox 3250m3.

laatst moest ik me softbox verplaatsen.

dat ding was zwaar en moeite met verplaatst alleen nu ie terug gezet is op zijn plek begint ie op hetzelfde niveau echt harde trillingen te geven soort druk bas geluid.

het lijkt net alsof er een helikopter boven je huis hangt dat soort geluid dus maar dan in de kamer.

 

ik wil graag terug naar hetzelfde niveau maar helaas lukt dat niet meer, omdat softbox erge lawaai maakt.

 

weet iemand toevallig wat ik recht moet zetten van binnen of hoe het kan zijn dat ie ineens geluid en luidruchtig is?

 

oplossingen welkom

 

http://www.wietforum.nl/index.php?app=core&module=search&do=user_activity&mid=48125

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien is het een pannenkoek, maar dat is nog iets anders als iemand toewensen dat ie gepakt wordt.

En ook pannenkoeken kunnen hun stroomzaakjes toch goed op orde hebben.

Zoals ik ook wereldkwekers ken, waar de vonken uit de meterkast sloegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot er onschuldigen slachtoffers vallen..

Dan is een wietkweker die gepakt is toch niet zo heel ernstig meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je draait de boel om en lult precies hetzelfde als al die burgemeesters.

'wietkwekers zijn per definitie mensen die brandgevaar veroorzaken'.

Dat blijkt nergens uit, en ook blijkt nergens uit dat grotere hokken meer brandgevaar opleveren dan kleine hokken.

Laat je toch niet zo beetnemen door het propaganda gelul van de overheid.

 

Hoop je ook dat iedereen die een jointje rookt opgepakt wordt, omdat er nu eenmaal ook mensen zijn die met een jointje achter het stuur kruipen of op de scooter stappen en iemand zouden kunnen aanrijden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laten we zeggen dat hij inderdaad een pannekoek is en hij 2 groepen in gebruik heeft en zn meter terug tikt.

Dan gaat er 5000+ watt over 2x 1.5 kabel die kabel gaat warm worden zo warm dat de isolatie uithard en droogt dan is het ff wachten op een vonkje en poef de kans op fik is ineens meer dan 25%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kees kerel de kans dat die pipo verkeerd bezig is en onnodige riscos neemt is groot dat jij dit soort figuren wil steunen prima.. en wil praten over de nsb, burgermeesters en regionale online kranten prima ik geef me gewonnen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar zie jij dat hij 1,5 kabel gebruikt? Waar zie jij dat hij 2 groepen gebruikt en niet 3? Of dat hij vanuit de hoofdleiding niet een hele dikke kabel heeft laten aansluiten met daarachter een paar groepen.

Ik zeg niet dat het allemaal zo is (sterker nog, ik denk ook niet dat het zo is)

Maar je veroordeelt iemand op aannames en de angst die je aangepraat is door een overheid die een andere agenda heeft.

Laat je toch niet zo gek maken door altijd die burgemeesters die het liefst iedereen met 1 gram of 1 pilletje achter slot en grendel zien.

En geef advies aan mensen hoe ze iets veiliger kunnen maken.

Edited by Kees A

Share this post


Link to post
Share on other sites

Angst die me is aangepraat? Aannamens keesje? Potje keteltje bietje zwart ziet? Over en uit toedels love peace wiet is wat we niet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bevooroordeeld mannetje ben jij zeg.

 

Dat iemand geen verstand heeft van kweken heeft niks te maken met de stroom aansluiting??

 

Al fikt zen huis af.. wat boeit jou dat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...