Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

LPS

Wat Is Het Verhaal Achter De Ndb X Heribei Van Groeneshizzle?

Recommended Posts

Dag allemaal,

 

zeer lang geleden dat ik hier voor het laatst actief was. Lang verhaal kort, ik ben bezig een goede buitenplant te maken. Nou wil ik eigenlijk de NDB x Heribei hiervoor in het leven roepen, echter kan ik er verder weinig over vinden. De zaden die ik heb komen uit de periode van 2011/12 ongeveer. Ik heb ze toen gekregen van forumlid GroeneShizzle. Heel veel van mijn PM's zijn weg blijkbaar, maar ik vond nog wel een bericht van Groeneshizzle dat hij zijn eigen NDB x Heribei zaden kwijt was geraakt en daarom mij vroeg voor zaden. Hij was dus zeer tevreden over deze soort.

 

Wat ik helaas wel terugvind is dat de paarse heribei pheno wel last kan krijgen van herma's. Welke pheno de NDB is durf ik helaas niet te zeggen en ik weet ook niet met welke heribei pheno de ndb is gekruist.

 

MIJN vraag; Wie heeft ervaring met deze soort en de hermagevoeligheid en dan bedoel ik echt de kruising die Groeneshizzle had.

 

P.S.: Groenshizzle was voor het laatst actief in 2015 op het forum, vandaar dat ik het hier vraag.

 

 

Ik weet dat de kans klein is dat iemand de soort kent. Verder weet ik ook niet hoe actief het forum hier nog is. Destijds gingen er volgens mij veel naar opengrow, .eu of gingen stoppen omdat toen veel forumleden genaaid waren door de mannen in blauw. Evengoed alvast bedankt :wave:

Edited by LPS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...