Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

markvis

Autoflowering Cannabis Zaden

Recommended Posts

Hoi,

 

Ik ben een beginneling wat betreft wiet enz en ik heb een vraagje.

 

Mijn zoon is gehandicapt en daarom slikt hij wietolie met thc.

Ik ben nu van plan om de wietolie zelf te gaan maken want de verzekering vergoed deze olie niet meer en dat kost mij klauwen met geld.

 

Ik heb een aantal Autoflowering cannabis zaden gekocht en wil deze in maart/april in een kas in de tuin laten opkomen.

 

Nu staat er bij de info van de zaden dat 95% van de zaden uit komt als vrouw, stel dat er toch een mannetje uit komt kan ik deze dan weghalen en apart zetten zodat ik van deze plant de zaadjes weer kan gebruiken en worden dit dan ook weer Autoflowering cannabis zaden met 95% kans op vrouwtjes of worden dit dan altijd mannetjes.

 

Groet

M

Share this post


Link to post
Share on other sites

De zaadjes groeien aan de vrouwelijke planten he, niet de mannelijke. Door bestuift te worden door stuifmeel van een mannetje.

 

Echter, het mannetje waar jij het over hebt is eigenlijk een hermafrodiet, niet een mannetje. Deze zou zichzelf dus waarschijnlijk wel kunnen bestuiven en zaadjes produceren. Dit zal dan ook weer gefeminiseerd autoflower zaad zijn, maar met een steeds grotere kans (dan die 5%) om weer hermafrodiete planten te geven.

 

Die paar euro die je bespaart op een paar zaadjes lijken mij niet de moeite waard.

 

succes

Edited by cannarie
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mark,

de meeste autoflowers zijn feminised ofwel van te voren beinvloed om als vrouwelijke plant te groeien, waarschijnlijk vind je dit op het zadenpakje wel terug. eerlijk gezegd nog nooit van autoflowering regulier zaad gehoord, maarja ik weet ook (lang) niet alles.

groetjes, RP

 

ik raad je af een eventuele mannelijke plant te behouden, stuifmeel is zeer vluchtig en zou ervoor kunnen zorgen dat je vrouwelijke auto's bestoven kunnen worden en daarmee inboeten aan thc level wat cruciaal is voor je olie.

Edited by rocking pot
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt, mocht het zo zijn dat er een mannetje bij zit dan gaat die gewoon in de groene bak.

Nog even uitzoeken hoe ik het verschil ga zien tussen mannetje en vrouwtje :shifty:

 

en ik dacht dus dat het mannetje de zaadjes had maar ik begrijp nu dat het vrouwtje zaadjes krijgt als ze bestuift is door het mannetje, weer wat geleerd

Edited by markvis
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar je vooral alert op moet zijn, zijn mannelijke kenmerken (ballen) bij een vrouwelijke plant. Dat 100% mannetje haal je er wel uit

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

rare zaadhandelaar waar je ze van hebt aangeschaft .

beetje een rare onzekere pieter .

tis of reg of fem .

95 % fem 5 % reg raar .

heel raar .

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op welke werkzame stoffen heb je de autoflowers uitgekozen?

Want er zit een verschil tussen THC en CBD houdende plantjes.

 

Als je die vezelhennep cbd olietroep van het internet ziet zit er bijna niks aan stoffen in vergeleken met zelf olie maken van eigen wiet.

Bij die oplichters kost het inderdaad teveel voor weinig resultaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

HAa markvis,

 

heb je misschien een link van de site waar je de zaadjes gehaald hebt? En ik ben ook wel benieuwd hoe het je zoon helpt eigenlijk. En hoeveel kost zo'n flesje thc olie eigenlijk bij de zorginstellingen? En zoals gezegd, inderdaad raar dat je 5% kans hebt op een hermafrodiet (dit is een vrouw met ballen zeg maar). Die kweker heeft dan een zeer slechte kweek gemaakt.

 

Of het een mannetje of vrouwtje is helpen wij je wel mee. Zodra het zover is kun je foto's plaatsen in deze rubriek, dan komen we er samen wel uit

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

ik heb de zaden hier gekocht:

 

https://www.keraseeds.com/wiet-zaden/kera-bubblegum-auto-nl/

 

Mijn zoon heeft cp, (celebrale parese) dit is een hersenbeschadiging opgelopen bij de geboorte. hij heeft hierdoor spasticiteit in zijn spieren. de olie ontspant zijn spieren en vermindert zijn pijn.

Tot 2 jaar geleden kregen wij dit vergoed via de zorgverzekering maar omdat 1 onderzoek uit Amerika zei dat het effect niet bewezen kan worden hebben onze zorgverzekeringen besloten het niet meer te vergoeden, terwijl heel veel mensen baat hebben bij deze olie.

Ik betaal 50 euro per flesje en daar doet hij ongeveer 3 á 4 weken mee.

Het is olie met thc en ik heb een aantal youtube filmpjes gezien waar mensen het zelf maken, dit is een stuk goedkoper en zeker de moete waard.

 

Ik heb het afgelopen jaar getest met hennep om de olie te maken, dit leverde cdb-olie op maar mijn zoon heeft olie nodig met thc vandaar dat ik het dit jaar wil proberen met thc-planten in een kas in mijn tuin.

Helaas moet dit opgekweekt worden met zaad want ik heb geen idee waar ik stekjes kan kopen.

ik heb gekozen voor dit soort zaad omdat het naar bubblegum zou ruiken en dan heb ik het minste kans dat buren klagen of de politie bellen. (denk ik) :-)

 

Groet

Markvis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allereerst goed van je dat je eigen medicijn wilt maken. :hug:

 

maar CBD is toch echt anti-spasme.

Dat werkt het beste in combinatie met THC en vica versa.

 

 

CBD Medgom is een autoflower die 1:1 THC/CBD verhouding heeft tot wel 15% van beiden in 1 plant die je binnen 9 weken klaar hebt.

Als je daar olie van maakt zit je geramd.

 

Als je meer wilt weten PM me dan maar.

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

op het wiet loket kan je gwn olie kopen met 30%CBD en 70%THC ;) je kan wel alleenmaar betalen met crypto.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...