Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Starter 1.0

Dimlux Losse Evsa Storingslampjes

Recommended Posts

Yo mensen,

 

Ik heb een probleem met mn dimluxjes. Heb een paar rijtjes dimluxen hangen verbonden aan een maxi controller. 1 kamer = dimlux expert. De andere kamer is met losse evsa's.

 

De kamer met de losse trafo's geeft problemen. Alle trafo's gaan aan, branden even met een groen lampje en gaan dan strobo knipperen. Dimlux geeft aan EOL = lampen vervangen indicatie. Maar ik heb gloednieuwe 600W 400V GE lampen erin gedraaid. Ook geprobeerd met philips en lucalox. Met alle peren geven ze de foutmelding. Lampen branden wel maar veel minder fel als de kamer met expert.

 

Nu heb ik de trafos buiten de kamer hangen. Verlengd aan 2 kanten met lasklemmen van wago. Iemand ervaring met deze foutmelding en een eventuele oorzaak voor me?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je ze ook al los getest?

 

Dan bedoel ik, zonder verlenging en 1 per x (zonder maxi ertussen?)

Maken de evsa’s ook een Klakkend geluid?

Edited by Wiekspiet
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat je evsa’s niet goed kunnen opstarten.. dus kapot

 

Ik had dit met mijn 1000w 400 dimlux expert

Hoorde alleen maar Klak klak klak klak..

 

Zou ze eens terug brengen naar growshop

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou er ook even mee naar een gs gaan

 

heb weleens gehoord dat de losse travos weleens last hadden van telefoon of radio kanalen omdat die op de zelfde freqentie zouden zitten bijna

 

kan ik dit onderbouwen nee, maar wel vaker vage storingen gehoord van de losse travos van de volledige lamp niet echt, succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...