Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Alejandro

Ik Wil Beginnen! Maar Waar Dan?

Recommended Posts

hallo mensen!

 

Zoals iedereen moet het ergens maar starten... Ik wil indoor gaan groeien, en heb veel gelezen over greensell en best wat positieve dingen gehoord! Ik ben van plan Gorrila glue te gaan groeien, en mijn oog is gevallen op deze tent.. Maar is het wat? Moet ik er misschien nog wat bij kopen? Ik wil niet dat de geur alle kanten op gaat, en energie besparing is ook geen probleem ;)

 

Linkie:

https://www.greensel...ng/#description

(natuurlijk koop ik er nog een fan bij voor in de tent zelf, een hp/ec meter enzo, maar het gaat over het geheel van de tent)

 

Dus mijn vraag... is dit wat voor een starter? Iets waar direct op kan verbeterd worden? Laat het horen!

Edited by Alejandro

Share this post


Link to post
Share on other sites

t is vrij simpel allemaal je begint bij t begin.... en t begin is niet bij greensell of welke andere growshopn t begin is hier op wietforum... namelijk d.m.v lezen en dan wel begrijpend lezen... deze vraag is denk k al gauw 101 keer voorbij gekomen doe er je voordeel mee...

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier op wietforum vind je genoeg info, en cnnbs.nl en growweedeasy.com staat ook veel info

 

Een goede ph/ec meter voorkomt problemen,

 

en hou het kweken voor jezelf, niemand vertrouwen!

 

Greetz CD

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ph/ec meter voorkomt problemen ? K ken heel veel noobs waarbij die meters juist voor problemen zorgen..

 

K zou een noob gewoon adviseren om lekker te beginnen met het hele pakket bacto/buffertabs/mico en een beetje bac bloei

 

Veel gemakkelijker kan t niet en houd t leuk voor een noob aangezien t planten lezen e.d al lastig genoeg is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bezuinig niet op je materialen... Spaar beter even door en koop alles los. Ik ben ook recent gestart en ben 3 maanden bezig geweest met alleen maar lezen en vergelijken. Een goede doordachte start met goeie materialen voorkomt een hoop frustratie en gedoe. Denk aan veiligheid wat betreft je electra etc. en hou deze hobby alleen voor jezelf en vertrouw verder niemand, dan hou je het 't langst vol.

 

Succes en veel plezier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Bespaar niet op kosten. Koop een zelfde setup als mij als je toch geldgebrek hebt. €330

https://www.rajatrading.nl/complete-kweektent-100x100-mammoth-lite-100-400w.html

 

Dit is wat ik heb. Zorg dat de lucht naar buiten kan. Mijn slang zit op de centrale afzuiger van de flat, was ook mijn enige optie. Tent staat in het washok en gelukkig kan de lucht weg. Die buisventilator is vrij stil, maar niet aan te raden in de slaapkamer. Laat de deur open en hou de ramen van je woning op een kier zodat verse lucht naar binnen kan. Koop wat potten, potgrond bij de supermarkt, universeel, en wat autoflower zaadjes. Voor meer info wil ik je best helpen, ben zelf ook redelijk nieuw, net mijn eerste white widow auto zaden geoogst onder de 400w. Opbrengst 240 gram. Als de tent staat en je timer ingeschakeld is het kwestie van water geven bij een autoflower, en gedrag van de planten in de gaten houden, what could go wrong?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...