Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Gekopplantjes

Biologische Aarde Voor Binnenkweek

Recommended Posts

Hallo allemaal.

 

ik ben een beginner maar zeer enthausiast en wil graag biologisch gaan kweken binnen, max 3 plantjes per keer.

 

De aarde is mijn vraag, mijn tuin barst van de wormen en ik heb 2 kippen lopen,dus kleine hoeveelheid mest.

 

Zit hier vlakbij een wormenkwekerij ook nog.

 

Mooi recept voor zelf biologische aarde maken ?

 

Potten zijn 12 liter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zojuist 3 12 liter smartpotten besteld :P

 

Maar de aarde?

Puur wormen mest doen?

Edited by Gekopplantjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

zojuist 3 12 liter smartpotten besteld :P

 

Maar de aarde?

Puur wormen mest doen?

 

12 liter is aan de kleine kant voor een bio ronde, zou minimaal 18 liter nemen maar nog groter is beter.

En zeker niet puur wormen mest doen, dan verbranden je plantjes, 5 tot 10% wormen mest is meer dan genoeg.

Edited by Capo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe groter hoe beter idd..

Mijn tip aan TS is om eerst eens te gaan inlezen, voordat je de zaden gaat ontkiemen.

 

Een goede biokweek, staat en valt met je medium..

Share this post


Link to post
Share on other sites