Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Doede

Dries Van Agt Wint Koos Zwart Award.

Recommended Posts

Voormalig minister president Dries van Agt wint Koos Zwart award. Hij voorspelde dat het jaar 2018 het jaar van victorie wordt. Ik heb daar persoonlijk een hard hoofd in. Ik ben bang dat het regelen van de aanvoer naar de coffeeshops op de lange baan wordt geschoven, Bovendien heeft de thuiskweker daar geen moer aan omdat het repressie apparaat in volle omvang aanwezig blijft.

Aanvoer en thuisteelt dient tegelijktijd geregeld te worden, door te beginnen met het kinderachtige verbod op te heffen.

De beste legaliserings methode is m.i. de mijne- https://www.reguleren.com/modellen/8/doede_model_.html.

 

https://www.voc-nederland.org/2018/01/voormalig-minister-president-dries-van-agt-winnaar-koos-zwart-award-2018-het-jaar-van-de-victorie/

 

Dries kreeg een joint mee naar huis. Ik heb de gever wel geadviseerd om Van Agt even voor te lichten over de werking, opdat hij niet ape- stoned tegen de grond gaat.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ook iets in die trent. En de controle overlaten aan de gemeente.

Maar dan wel een controleur met verstand van zaken, zodat deze ook tips kan geven tijdens een kweek.

Ik vind wel dat je dan als kweker en gebruiker zowel voor je zelf, alsook voor de shop moet kunnen kweken.

zo kan iemand die een chronische aandoening heeft er zelf baat bij hebben, en een extra zakcentje verdienen.

Of schulden sneller aflossen.

zo mogelijkheden zijn enorm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...