Ga naar inhoud

Eerste Guerrilla Kweek

21 replies to this topic

#21 Scirocco1

Kind aan huis lid

• Members
  • Pip Pip
  • 167 Posts:

Gepost 19 januari 2018 - 20:17

Bekijk Post Rabarbarbaar, op 17 januari 2018 - 20:09 , zei:

Gaaf man, zeker doen.
Zoals al vaker gezegd is, zelf eerst zoeken word gewaardeerd.
Dat je op het spectrum zit verklaart een hoop (niet lullig bedoeld), had ik dat eerder geweten had ik wat begripvoller gereageerd.
Succes er mee, ik volg.

#22 w33d

Bosjesman

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 348 Posts:

Gepost 27 januari 2018 - 13:59

Hey man, je bent er vroeg bij :P
Bij mij begint het toch ook al wel te jeuken... nog paar maanden wachten hehehe

Ik zeg altijd zo, je moet een plek vinden waar mensen niet eens WILLEN komen omdat je er zo beroerd kan komen.
Denk hierbij aan, plekken vol met doorns en bramen, verschrikkelijk om door heen te komen ( dit wilt toch bijna niemand... :S )
Juist die plekken waar niemand eens wil komen, dat zijn DE plekken, je moet er ook wel een beetje knettergek voor zijn ( of knetter en gek :P hahahah) en zeer belangrijk: laat geen sporen achter zoals paden, of kapot geknipt struikgewas !! Laat het lijken of de natuur als jaren zo is !!
Mijn ultieme spots heb ik dus door het onmogelijke , mogelijk te maken, ontdekt, en nog steeds door de jaren heen in gebruik.
Denk aan, door een sloot zwemmen naar een eilandje. Midden in een natuurgebied. Of door dicht begroeide bossages.
En altijd op de meest beroerde momenten naar je spots gaan, dus met verschrikkelijk weer. Regen, onweer, of midden in de nacht bij volle maan of tegen de vroege ochtend wanneer het begint te schemeren ( dan moet je er eigenlijk al zijn ).
Je zou het eigenlijk moeten zien als een serieuze militaire operatie !! Strikt geheim. De sleutel voor succes.
Maak het onmogelijk voor mensen om gezien te worden en maak het ze zo godsgruwelijk irritant en moeilijk mogelijk om op de spot(s) te komen. Als je mensen dus kan uitsluiten is je enige zorg nog ...*trommels*.. drones en helicopters.. jaja ook dit kan een probleem zijn die de meeste guarilla growers voor lief nemen.
En wat het drogen betreft... je kan ook zo'n woningbouw kast ombouwen tot droog kast waar je etages in kan maken om te drogen, of om in op te hangen, net wat je zelf wil. Niet zo druk maken komt goed :P

Succes kerel !!!
Groene groeten van w33d.

Deze post is bewerkt door w33d: 27 januari 2018 - 14:06

~ Bloed, zweet en planten. ( guarilla 2018.... coming soon )