Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jordyy

Daar Zijn We Weer

Recommended Posts

Hallo,

Mijn ronde gaat niet helemaal zoals gepland om te beginnen kweek ik in een ruimte van 6x2 er hangt 6 x 600 watt sunshine boven, voeding geef ik Plagron basis voeding, Aptus toevoegingen zoals Regulator , Topbooster, P en losse K en Magnesium

De Ec staat momenteel op 1,3 alleen ik vindt de planten erg donker dus ik heb de ec verlaagd.

Ik heb alleen een raar bladprobleem ik heb zowiezo verbranden bladpunten her en der dus waarschijnlijk overvoed! PH tussen 5,9-6,1 temperatuur in het hok 27,9 overdag 23 snachts.

Geen beestjes zoals spint witte vlieg gelukkig wat is nu wijsheid als jullie dit zo bekijken?

Even paar dagen alleen water met basis op de juiste ph geven?

Zou graag een paar adviezen willen of comentaar uiteraard

Ik hoor het wel groeten

gallery_21787_16399_54330.jpeg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is je EC meter wel goed geijkt?

Plagron basis + boosten met Aptus lijkt waarde 1.3 me weinig en verwacht eerder 1.5-1.8.

Hoe maak je voeding klaar (volgorde)?

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heejj mijn volgorde is als volgt,

Begint met aptus regulator goed mengen daarna andere toevoegingen erbij wat nodig is voor die week en als laatste vul ik de ec aan met de basis voeding tot het gewenste ec waarde bereikt is.

Ec meter is geijkt ja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van wie heb je een vat aanmaken geleerdt?

Edited by lostchild
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet juist eerst de A & B elementen gebruiken daarna pas de rest gaan toevoegen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens aptus is het vooral belangrijk om te beginnen met regulator ivm de zuurgraad ervan. dan de n,p,k en camg boosters, dan de basisvoeding tot gewenste ec, dan top- of startbooster en dan afzuren

Edited by cannarie
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben helemaal door de war gekomen sorry daarom ook even deze vraag eerst deed ik altijd eerst de regulator dan de basis voeding en dan de toevoegingen en dan de ph goed zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benader Aptus.

 

Aanmaken vat doe je volgens Aptus helemaal goed, of dat betekent dat die EC 1.3 een teveel aan boosters is of teveel Plagron?

 

Alleen de Plagron geven kan maar als je daarna weer met de Aptus aan de gang zou willen kan je er zomaar weer tegen aan lopen en ga je 1.2 Plagron geven als je alleen Plagron geeft en hoe goed doe je daar dan aan?

 

Ik heb er geen ervaring mee dat hele Aptus juist vanwege die nogal vreemde benadering en de prijs die ze vragen.

 

Zet de hele plant op de foto, geeft een beter beeld dan alleen wat verbrande puntjes :search:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...