Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
JuicyLemonade

Heej Mensen Juicylemonade Hier!

Recommended Posts

Heej mensen, beste wensen!

 

Ik ben JuicyLemonade,

Ongeveer 10 jaar aan buitenkweek gedaan, 2 jaar geleden verhuisd en hoopte mijn hobby hier verder voort te zetten, de buren geïnformeerd als ze iets roken dat het van mij kwam ;) en als ze er last van hadden dat ze dat moesten komen zeggen. Maar uiteindelijk toch toen de mooie bloempjes kwamen opzetten heeft iemand waarschijnlijk van verderop de politie gebeld en hebben ze alles weggehaald...

 

Vorig jaar dan maar niks gezet maar ik miste toch iets... Nu toch maar besloten dan maar naar binnen te gaan, niemand last van geur, ik betaal gewoon de stroom en veiligheid gaat bij mij op nr.1

 

5 planten max, heb al een kastje gebouwd van 1x1,5x1,8

 

Wil een hybride systeem maken (omdat ik toevallig 2 leds heb liggen) van HPS en LED

 

Groeien met HPS en Led aan 2 weken na bloei (zit veel rode leds in)

 

Ik heb al veel gelezen op het forum en daarbuiten omdat binnen toch veel meer extra dingen vraagt en door een account aan te maken hoop ik goede antwoorden op specifieke vragen te krijgen maar ook mijn ideeën, meningen en ervaringen te kunnen delen. We delen toch dezelfde hobby!

 

Greetssss,

 

(J-L)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom op het forum!

 

Zijn hier zat mensen die je willen helpen.

 

Gr. X

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...