Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Blackjerry

Amerikaanse Wiet In Nederland

Recommended Posts

Beste cannamensen ,

 

Door de huidige ontwikkelingen rond het internationale medische cannabis is er helaas

een nieuwe trend ontstaan .

 

Amerikaanse wiet, of zelfs spaanse wiet , verkopen in Nederland .

Het spul word in blikjes gedaan , en men durft hier gewoon 50 a 125 euro voor te vragen.

VOOR 3.5 GRAMMETJES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit zijn dan wel exclusieve soortjes , sommige van wel 30% thc , maar dan nog

het verneukt onze economie , WANT ER ZIJN GEWOON IDIOTEN DIE HET KOPEN !!!!!!

 

Let op : dalijk gaan mensen wiet verkopen voor NOG hogere prijs , omdat ze dan zeggen

t is nog altijd 2x goedkoper dan die USA wiet .

Als je 16euro voor een grammetje kosherkush net zoals mij al bespottelijk vind , MAAK JE BORST MAAR NAT

 

Aangezien dit jaar de amsterdamse coffeeshops slechts enkele weken hadden om zich voor te bereiden

op de cannabiscup , hebben veel shops er gewoon voor gekozen om wiet in te vliegen vanuit Amerika.

Deze werden vervolgens op de kaart gezet voor 30 a 40 EURO PER GRAM !!

 

 

 

Ook word er Spaanse wiet aangeboden voor slechts 3euro de kilo .

Vaak word dit gekweekt met vies spaans kraanwater , en

de gemiddelde roker ziet visueel niet dat hij gewoon dikke kaswiet koopt .

Hier in de shop word t gewoon verkocht als binnenwiet , en de onderwereld

gebruikt het om van 800gram 1kilo te maken.....

Edited by Blackjerry

Share this post


Link to post
Share on other sites

3euro de kilo...

Amerikaanse wiet in blikjes...

 

Tin+Hat+conspiracy.jpeg

 

Spaans kraantjeswater is ook prima hoor ;)

 

Edit: de Spaanse wietjes in de socialclubs daar zijn ook van prima kwaliteit :P

Edited by alkaline
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet morgen dat invliegen, want dan schijnen we storm te krijgen.Drijft de prijs weer op naar €5 per kilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

helaas

een nieuwe trend ontstaan .

 

verkopen in Nederland .

 

Het spul word in blikjes gedaan

 

het verneukt onze economie , WANT ER ZIJN GEWOON IDIOTEN DIE HET KOPEN !!!!!!

 

 

In China worden zeecontainers volgepropt met spullen die onze economie verneuken.

 

Het OM denkt dat de meeste wiet die in Nederland wordt gekweekt, naar het buitenland verdwijnt,

die handelsbalans slaat niet om door een paar gram import.

 

Maar wat is nu eigenlijk je punt?

Eigen Wiet Eerst ???

Dat komt er ook aan, een aantal burgemeesters popelt om te gaan kweken.

 

1001004002606793.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou verboden moeten worden...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Earlier this year, Land oversaw testing that found 93 percent of samples collected by KNBC-TV from 15 dispensaries in four Southern California counties tested positive for pesticides.

 

That may come as a surprise for consumers who tend to trust what's on store shelves because of federal regulations by the US Agriculture Department or the US Food and Drug Administration.

 

Bon appetit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn punt is dat de prijs van wiet de komende tijd waarschijnlijk enorm gaat stijgen :(

 

Hier in maastricht heb je nu ook al blikjes wiet 35euro voor 2.5gram ...

 

https://www.instagra...renotgrownhere/

 

vervelend zeg. zou bijna weer gaan kweken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja spint woont ook in Amerika, en er zijn er genoeg hier die ook spuiten..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over Maastricht gesproken. Was er laatst voor het eerst weer in 10 jaar. Moest voor een duitse vriend bij 2 shops wat wiet halen. Schaamde me kapot om er geld voor te betalen.

 

Was eerst bij een shop op een boot. Bij 1 van de 2 werd ik geweigerd omdat ze me hadden zien praten met die duitser. Shop ernaast had er schijt aan. Kreeg daar wat lange takjes met meer blad dan wiet. Leek op haze torentjes die veel te dicht op de lamp hebben gezeten. Had wel een fancy haze naam uiteraard

 

Daarna bij shop in een steegje daar vlak bij. Ik bestel 5 gram. Krijg je fluf topjes uit een glazen weckpot op de balie. Van die topjes die net niet door je machine spijlen heen vallen. Hele pot ermee gevuld, zat geen enkele normale top in.

 

 

Ik kom zelf nooit meer in een shop, was wel aardig verbaasd. Was onder de impressie dat men zooi exporteert of op zijn minst in een voorgedraaide stopt. Blijkbaar koopt men liever shit wiet voor een lage prijs dan kwaliteit voor een paar puntjes meer. Of is dit typisch iets voor maastricht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De echte wiet gaat voor een boel puntjes meer de grens over, de bagger gaat voor veel te veel in holland over de balie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja spint woont ook in Amerika, en er zijn er genoeg hier die ook spuiten..........

 

Er zijn shops die het tegenwoordig laten testen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shops verkopen troep omdat er genoeg mensen zijn die hun mond niet open durven te trekken en het accepteren.

 

Jeice ik ken wel wat mensen in limburg mocht je duitse vriend interesse hebben :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus hoe had je precies gedacht dat door het aanbod in nl te vergroten de prijs zal stijgen?

Edited by cannarie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als iemand voor mij een Spaans adresje heeft waar ze voor €3 een kilo wiet verkopen dan hou ik me aanbevolen :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als iemand voor mij een Spaans adresje heeft waar ze voor €3 een kilo wiet verkopen dan hou ik me aanbevolen :)

 

www.Sinterklaas.es

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als iemand voor mij een Spaans adresje heeft waar ze voor €3 een kilo wiet verkopen dan hou ik me aanbevolen :)

 

www.Sinterklaas.es

 

Staat niks hoor ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als iemand voor mij een Spaans adresje heeft waar ze voor €3 een kilo wiet verkopen dan hou ik me aanbevolen :)

3000 euro natuurlijk :spell:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat je niet gek maken... Als je zelf een wietliefhebber bent dan ga je lekker zelf kweken, dat is 't mooiste wat er is, je kunt kweken wat jij lekker vindt en zelfs met een klein kastje kun je behoorlijke opbrengsten maken... Daarnaast zijn er echt nog wel mensen die prachtige (biologische) wietjes kweken en die aanbieden bij de betere (eerlijkere) coffeeshops. Wij Nederlanders zijn het verplicht om mooie kwaliteiten op de markt te brengen!

 

Ik zeg eigen wiet eerst! :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Door de huidige ontwikkelingen rond het internationale medische cannabis is er helaas

een nieuwe trend ontstaan .

 

Internationale medische cannabis, huidige ontwikkelingen en een nieuwe trend?

Vertel eens joh, er zullen vast meer medicinaal kwekers en gebruikers zijn die net zoals mij nu denken: wat weet hij wat wij niet weten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gast waar lees jij dat ik claim iets te weten wat jullie niet weten ?

 

Met die ontwikkelingen bedoel ik natuurlijk het feit dat wij met ons bedrocan

aan zitten te sukkelen , terwijl hypocriet amerika gewoon biscotti , gsbanana ,

lemontree , gelato en weet ik veel wat voorn lekkers allemaal rookt

 

https://instagram.com/p/BdNupc-lhH4/

 

hopppaaaa 40eu per gram

Share this post


Link to post
Share on other sites

Informeer je beter wat betreft Bedocran

 

Bedocran levert geen wiet maar een geneesmiddel, net ff wat anders dan een dispensarie doet.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...