Ga naar inhoud

Amerikaanse Wiet In Nederland

flown here not grown here

43 replies to this topic

#41 lostchild

Unrankable Forum Junkie

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • 10063 Posts:

Gepost 15 januari 2018 - 18:23

Ik was te kort door de bocht met granulaat, sorry ik ken vanuit de pijnkring voornamelijk de Bediol variant.

View PostBlackjerry, on 12 januari 2018 - 23:47 , said:

Heb bekenden die medisch krijgen , en toen ze me hun “medicijn” lieten zien... nah daar werd je niet vrolijk van. een hoop takken , en zoals ze hierhoven al zeiden ; veels te vroeg geoogst....

Die bekenden van je blijven afnemen en gebruiken ook al werkt het niet?
Dat jij er niet vrolijk van wordt als cannabist is net ff wat anders als dat de wiet niet het doel bereikt waarvoor het voorgeschreven wordt :search:
Medicinaal wiet gebruiker en kweker van eigen medicijn.
Na de waarheid is er geen fantasie meer te leven

#42 Blackjerry

Sativa vreter

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 348 Posts:

Gepost 15 januari 2018 - 18:28

View Postlostchild, on 15 januari 2018 - 18:23 , said:

Ik was te kort door de bocht met granulaat, sorry ik ken vanuit de pijnkring voornamelijk de Bediol variant.

View PostBlackjerry, on 12 januari 2018 - 23:47 , said:

Heb bekenden die medisch krijgen , en toen ze me hun “medicijn” lieten zien... nah daar werd je niet vrolijk van. een hoop takken , en zoals ze hierhoven al zeiden ; veels te vroeg geoogst....

Die bekenden van je blijven afnemen en gebruiken ook al werkt het niet?
Dat jij er niet vrolijk van wordt als cannabist is net ff wat anders als dat de wiet niet het doel bereikt waarvoor het voorgeschreven wordt :search:

idk man was gewoon bij lokale hangplek en iemand had potje van zn moeder of oma ofzo meegenome gewoon om te late zien
hadden er een van gedraaid en was echt smaakloze hooi lol
had toen mijn eerste buitenkweekje herijuana en had daarvan wat toppen meegegeven ,
Daar kreegk positieve feedback op maar kan niets zeggen want was ook maar mond op mond

Deze post is bewerkt door Blackjerry: 15 januari 2018 - 18:29

#43 konopi

All you need is ' erb and coffee

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 2222 Posts:

Gepost Gisteren , 14:11

View Postlostchild, on 14 januari 2018 - 15:05 , said:

Ik zou gaan emigreren als ik jouw was naar dat geweldige USA.

Lees eens na wat BMC (waar Bedocran onderdeel van is) nu precies inhoudt voor je weer op die bandwagon van je stapt en Amerikaanse appels met NL peren gaat vergelijken.

Bedocran doet zeer goed werk en we mogen blij zijn dat ze er zijn.

Heb van alles al gelezen & Israël is tegenwoordig het Mekka van de medicinale Cannabis, niet de VS.De overheid in Israël werkt mee zodat er onderzoek gedaan kan worden & zo beetje 30000 mensen maken gebruik via officiële kanalen van medicinale Cannabis.Als het een beetje meezit gaan ze het nog exporteren ook.Alleen jammer dat ze nog steeds enkel en alleen naar de cannabinoiden kijken & de terpenen niet meegerekend worden.
Ondanks dat de prijs hier vanaf 2018 nog iets naar beneden gaat (EUR 5.80 per gram) excl BTW, moet je toch alles zelf betalen.Het Zorginstituut heeft gekeken naar onderzoeken waar alleen met synthetische cannabinoiden gewerkt & geconstateerd dat de werkzaamheid niet echt beduidend is, dus zeggen de zorgverzekeraars vergoeden we het ook niet meer.Voor sommige mensen gaat dan toch rond 2000 EUR op jaarbasis kosten.Moet je maar kunnen ophoesten.
Tuurlijk doet Bedrocan zijn best & die zal best verder willen uitbreiden, maar helaas hebben hier we niet zo meewerkende overheid met zo zorginstuut of gezondheidsraad.
De chemo-afdeling in het ziekenhuis liggen alleen brochures over afvallen, maar niks van het BMC & ze schrijven liever Dexamethason met Zofran voor dan een potje Cannabis.
Given that there are seven billion people living on this earth, there is a consistent quantity of imbecile or idiot, okay. Previously, these people could express themselves only with their friends or at the bar after two or three glasses of something, and they said every silliness, and people laughed. Now they have the possibility to show up on the internet. And so, on the internet, along with the messages of a lot of interesting and important people - even the Pope is writing on Twitter - we have a great quantity of idiots." - Umberto Eco

#44 MrMonkE

Kern lid

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 891 Posts:

Gepost Vandaag , 00:09

Wiet in blikje doen en groot prijskaartje erop.
Mucho Bueno Wiet-o!
Only me!
MrMonkE.

Lekker zelf doen :P