Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
REGIO050

Goedkope Goede Kweeklamp

Recommended Posts

HoiHoi,

 

Ik heb sinds kort een paar plantjes en ben bezig met een kweekkast. Heb die net helemaal luchtdicht afgekit/getaped en ben bezig met ventilatie door midden van wat oude pc fans, allemaal niet proffesioneel maar het werkt zeker. Ik heb er nu een of andere ikea lamp bovenhangen die het tot nu toe nog goed doet maar wil eigenlijk een nieuwe.

 

Iemand die eentje, redelijk op budget, weet die goed werk (10-20 euro)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor die prijs heb je 2 18W TL buisjes met armatuur, maar of dat uiteindelijk veel oplevert?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor die prijs heb je 2 18W TL buisjes met armatuur, maar of dat uiteindelijk veel oplevert?

met een buisje van 15 watt erboven? hoeveel gram zal er van mn plantje afkomen.... Het is northem light waar max 600 gram afkomt staat er?
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

licht is gewicht lees ik overal. Een halve gram per watt is blijkbaar voor de beginnende kweker een leuk resultaat.

Bij elk wattage hoort een andere, vaste lengte van de TL-buis. Als je voor TL wil gaan (geen warmteproblemen etc, heeft zeker z'n voordelen) kijk je hoeveel ruimte je hebt in de breedte. Dit zijn de meest voorkomende maten:

Wattage Lengte

18 Watt 59 cm

36 Watt 120 cm

58 Watt 150 cm

Die 600gr ga je alleen bij buitenkweek halen denk ik.. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor die prijs heb je 2 18W TL buisjes met armatuur, maar of dat uiteindelijk veel oplevert?

met een buisje van 15 watt erboven? hoeveel gram zal er van mn plantje afkomen.... Het is northem light waar max 600 gram afkomt staat er?

 

600gram op de vierkante meter en in de meeste ideale situatie.

Ik denk dat jij blij mag zijn als je 5gram oogst onder 1 lamp van 15watt, met 1 plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor 10 a 20 euro zou k inderdaad maar voor tl gaan .... en die 600 gram tsja.. dat ga je met tl niet redden nee.

 

Gevalletje voor een dub op de eerste rij willen zitten ?

 

Of investeren in een mooie setup.. of tevreden zijn met wat je hebt en daar t maximale uithalen t s t 1 of t andere.. fijne sinterklaas..

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor die prijs heb je 2 18W TL buisjes met armatuur, maar of dat uiteindelijk veel oplevert?

met een buisje van 15 watt erboven? hoeveel gram zal er van mn plantje afkomen.... Het is northem light waar max 600 gram afkomt staat er?

 

600 gram dan.....

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

20 euro? met zon investering kun je wel 20x 1 euro 6 watt led lampje kopen bij de grootste growshop van nederland, de action

heb je opeens 120 watt op 100 lumens per watt hangen, voor 20 euro en wat stekkertjes

 

anders de Sint lief aankijken :whistle:

 

 

 

heb je wel brandverzekering?

Edited by HUFFnPUFF
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

20 euro investeren en 600 gram oogsten??

 

Www.disney.nl

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, ik begrijp zijn verwarring als beginnende kweker wel? Zaadverkopers pronken graag met de grootste opbrengsten en thc gehaltes om marketingredenen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

paar 23 watt spaarlampjes .

want met computerfans kom je niet veel verder.

hoeft ook niet heeft allemaal zn charme .

gewoon voor de leuk omdat het kan .

kleine plantjes stinken ook als de ziekte btw .

dus hou daar rekening mee .

want anders krijg je een huisuitzetting bekeuring advokatekosten ontruiming en een naheffing van de belasting .

want met 50 watt wordt je door het om ook ingeschaalt als profi met hulpmiddelen als ventilatie afzuiging en verlichting .

en dan incl verhuizkosten en huur op de vrije huurmarkt word het een duur keukenkastje met een autoflower en een opbrengst van anderhalve jonko .

begint eer gij bezint .

:vape:

en die jongens laten een grote vuilcontainer voorijden waar je kastje word in gepleurd door 4 trotse dienders alsof ze don pablo de ijscobar himzelf hebben opgepakt .

en die container moet je zelf betalen en plus je krijgt die trotse blikken van die dienders voor de rest van je leven niet weer van je netvlies .

een hard gelach als je voortaan bij je schoonmoeder in moet wonen .

ik vraag me ook altijd af wat het voor zin heeft de ijskast der achteraan te gooien .

dat je nog een keer schieten moet als ze in de tuin staat te wankelen kan ik inkomen .

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar mac je moet tegenwurdig 8 uur achter de kassa om 1 grammetje wiet te kopen, das toch geen doen voor de jeugd :hug:

Share this post


Link to post
Share on other sites

neem een krantenwijk en spaar ff door

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...