Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
OHM

Vers Nieuw Lid

Recommended Posts

Beste mensen,

 

Ik ben nieuw op dit forum. Mijn account niet, dit komt omdat ik toen ik jonger was een beetje geobsedeerd was door het groene goedje. Ik ben nu 19 jaar en student in Delft. Mijn plan is om een tentje neer te zetten en het een en ander voor mij zelf te kweken.

 

Het doel is niet om er rijk van te worden. Het zou leuk zijn als ik mij inverstering in een ronde er uit zou kunnen halen.

 

Ik ben nu langzaam al mijn benodigheden aan het sellecteren voor mijn eerste kweek. Ik probeer de kosten zo laag mogelijk te houden ( jaja, bezuinige is niet goed ), maar ik probeerr dit te doen door al mijn producten uit china te halen. Ik heb in mijn verleden veel dingen gekocht en verkocht uit china. De prijs kwaliteit verhouding ligt daar toch een stuk hoger vind ik dan in nederland. Logisch, want de meeste producten komen daar vandaan.

 

Ik heb er dus voor gekozen om een 60 x 120 x 180 kweek je te gaan doen, waarschijnlijk onder led, misschien gaat het nog TL worden. Ik heb wat info over T5 gekregen via een groothandelaar in china. Het is dus mogelijk dat ik volgende maand een kweekverslag ga beginnen met T5 lampen met verschillende kleuren patronen. :)

 

Ik heb al mn zaden gekocht. via marktplaats natuurlijk haha. 54 zaaden voor 15 euro inclusief verzending, waarvan de eigenaren beweren dat het vrouwtjes zijn. Ze zeiden dat ze dit konden zien aan het zaad. De verkooper was erg aardig. Ik ben benieuwd naar het resultaat. De zaadjes die ik gekocht heb zijn; Lemon- en purplehaze en bubblegum.

 

Ik heb al veel uren op het internet gesurft en er is nogsteeds erg veel info waar ik nog geen idee van heb.

 

Groeten,

 

marco

Edited by marco8x

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom, maar ik hoop dat je met je marktplaats zaadjes geen kanarievoer gaat kweken. Vooral de onzin dat ze aan het zaad kunnen zien of iets gefemeniniseerd is doet vermoeden dat je opgelicht bent, hoe aardig de verkoper ook was.........

 

Maar succes in je little China!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom, maar ik hoop dat je met je marktplaats zaadjes geen kanarievoer gaat kweken. Vooral de onzin dat ze aan het zaad kunnen zien of iets gefemeniniseerd is doet vermoeden dat je opgelicht bent, hoe aardig de verkoper ook was.........

 

Maar succes in je little China!

 

We gaan het zien. heb alvast een zaadje laten ontkiemen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je niet wilt investeren zou ik zeggen wacht nog effe een paar maandjes, schaf een paar degelijke (autoflower) zaadjes aan en kweek onder zonlicht. gaat je waarschijnlijk een stuk meer opleveren voor een fractie van de kosten. Als je dan ondertussen nog een beetje doorspaart voor wat mooiere spulletjes kun je daarna meteen goed beginnen.

 

succes iig!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...