Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Medicalgrower

Wiet Kweken Op Oudjaarsdag 31Dec

Recommended Posts

Er hangt dan een behoorlijke vuurwerklucht in de lucht.

Hier in mijn omgeving gaat men los! En zie je geen hand voor ogen snachts.

Vuurwerk overal helemaal rond de jaarwisseling vreugde vuren waar bankstellen opgaan en gewoon alles wat brand!

Nu zit ik te denken dit is vast niet gezond voor onze planten en hoe doet iedereen dat op deze dag.

 

Gewoon doorgrowen of plannen jullie dat je vlak ervoor klaar bent en net erna start.?

 

Mvg MG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb (nouja had, want ik kweek momenteel ff niet, maar dat terzijde) oud&nieuw wel altijd als streefdatum om schoon/leeg te zijn.

Tussen Kerst en o&n ruim(de) ik altijd alles op, kan je t nieuwe jaar weer schoon en veilig beginnen met nieuwe tenten, lampen, filters, slangen enz.

 

Niet dat ik hier veel vuurwerkellende heb, maar gewoon 1x per jaar grote schoonmaak houden is n goeie gewoonte.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

/\ +1

 

En je planten in de tuin hebben ook nergens last van ;)

 

Ik draai hier gewoon door, met het dakraam gewoon open. Nooit geen verschil gezien met andere rondes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de meeste kwekers plannen hun oogsten zo dat ze met de feestdagen wat centen op zak hebben

Edited by Rodja
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En op 1 januari zijn die centen in rook opgegaan zeker?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, maar er is wel wat anders in rook opgegaan..... :j

 

 

Ik gebruik in de zomer altijd een oud koolfilter om lucht van buiten te filteren alvorens het naar de tent gaat.

In de winter zuig ik helemaal niet van buiten aan,dat is gewoonweg te koud voor mij.

En die kruitdampen zijn ook funest voor wat voor filter dan ook (o.a. verbrande metalen)

 

 

Gewoon een kistje maken met 2 gaten,koolstoffilter in de binnenkant met de flens naar buiten voor je aanzuig.

De andere kant zuigt aan van buiten :whistle:

 

Nooit meer smog in je tent :lol:

 

 

Jah Bless!

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Nu zit ik te denken dit is vast niet gezond voor onze planten en hoe doet iedereen dat op deze dag.

 

 

Is het wel gezond voor mensen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...