Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Knakie blind

Handy Heather, Oftewel Handige Verwarmer,

Recommended Posts

Heb een handy heater besteld omdat het kleine apparaatje veel belooft, zoals instelbare temperatuur regelaar, en ook een timer.

 

Tevens gebruikt hij slechts 350 watt in tegenstelling tot de meeste kacheltjes die 1000 en/of 2000 watt gebruiken.

 

Twee vragen komen er naar boven na het lezen van de gebruiksaanwijzing:

 

1 waarom mag het apparaatje niet op een verlengsnoer en tijdschakelaar worden aangesloten? Iermand een idee?

2 Heeft iemand hem al eens getest, hij zou ook badkamer geschikt zijn, dus wellicht ook in de growruimte, hetzij op een veilige plek, geplaatst kunnen worden?

 

https://www.bol.com/...ASABEgJCIPD_BwE

Edited by Knakie blind

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmm... ik vraag me af of t echt veilig is. Ik zou persoonlijk wel van voor een gerenommeerd merk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De timer zal er mee te maken hebben dat die vaak niet zo veel aankunnen.

Zeker een flinke aanloopstroom, daarvan willen ze nogal eens naar de klote gaan.

Kabellengte is volgens mij bij wel meer dingen.

Bij VSA's bijvoorbeeld.

 

Maar een kacheltje van 350 Watt kan ook maar 350 Watt warmte leveren.

Het is niet zo - bij mijn weten - dat een kacheltje van 350 W evenveel warmte kan leveren als een 1000 W kacheltje.

Het 1000 W kacheltje slaat via de thermostaat af als een bepaalde temperatuur is bereikt.

Het 350 W kacheltje loeit nog gewoon door.

Aan het einde van de dag denk ik dat je met beide kacheltjes evenveel stroom hebt gebruikt om een ruimte op een bepaalde temperatuur te krijgen of te houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 vd 5 sterren bij Bol (en ook in andere reviews komt de Handy er niet best vanaf).

Afbestellen nu het nog kan en een oliekacheltje of een 'normale' keramische kopen :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...