Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

pataud

Opzoek Naar Wietsoort Met Hoge Thc En Cbd Waarden

Recommended Posts

Goede Avond tezamen,

 

ik Schrijf hier omdat ik uit Medische gronden opzoek ben naar een Wietsoort als

Indica of een Indica dominante Hybride, het liefst ook als Autoflower,

 

die een medium tot hoog Thc 15-20%, en gelijk ook hoge 3-4-5% CBD waarden heeft,

om Wiet Olie daarmee te kunnen maken.

 

na veel te hebben gelezen,heb ik begrepen, dat in de Kanker bestrijding het belangrijk is,

in de Wietolie goede Thc en CBD waarden te hebben.

 

Bestaan er zulke Soortjes? ik heb me al in het www omgekeken maar ik kon niks vinden,

meestal worden beide waarden niet tegelijk aangegeven, en vaak kloppen die Data ook niet.

ik vind alleen maar soorten die of een hoog Thc of een hoog CBD waarde hebben, of gelijk 1:1 zijn.

 

Misschien kan mij iemand een paar Soorten noemen, het liefst zou ik een lijstje maken,

voor Mensen die ook op zoek zijn naar goede Wietsoorten voor de Wiet Olie.

 

Bedankt,

 

pataud

Share this post


Link to post
Share on other sites
http://analytical360.com voor een schatting verhoudingen soortjes maar die verhouding is denk ik lastig te halen in 1 soortje, is 2 soortjes mengen een optie, hoge thc + 50/50 = redelijke balans? "hasjplanten" hebben vaak hoge cbd (tot 2%?) en thc

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had eigenlijk gehoopt dat iemand op die idee gekomen zou zijn naar een 4:1 verhouding te streven,

ik begrijp eigenlijk niet, dat tot nu toe nog niemand op zulk een idee gekomen is.

Zo een Plant zou toch heel goed zijn, van de medizinische eigenschappen, om Wiet Olie te maken, toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas geen indica maar mako haze van kiwiseeds is hoog thc en cbd. Wil je meer indica hebben ze nog 2 pounder die heeft ook hoog thc en cbd en zit meer indica in maar alsnog hybride. Ik heb van beide zaden liggen omdat ik dezelfde eigenschappen zocht. Mss kunt u er iets mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vermoed dat het niet zo makkelijk is als je denkt, er is geen zaad te koop waarvan bij voorbaat de verhouding vast staat. Dat is iets wat wisselt, uit elk zaadje komt weer een iets ander individu tevoorschijn met zijn/haar eigen persoonlijke profiel/verhoudingen. Om echt een plant te hebben met de verhouding zoals jij wilt zul je een aantal potentieel geschikte planten uit zaad moeten opkweken en daarna het eindresultaat laten testen in een laboratorium.

 

Van al die planten zul je stekken aan moeten houden tot je weet wat de verhoudingen zijn bij elke plant. De plant met de verhoudingen die het dichtst in de buurt komt van wat je zoekt zul je dan als moederplant aan moeten houden en met stekken van haar gaan kweken. De rest van de plantjes die je had staan en die geen geschikte verhoudingen lieten zien in de test kun je dumpen.

 

Dat kost tijd, geld en moeite maar als het allemaal goed gaat heb je dan wel een perfecte plant voor je.

 

Je zou eens contact op kunnen nemen met bvb Poldergrower van NAW seeds, die mensen zijn intensief bezig met dit soort zaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Angola 39#1, ongeveer 20% CBD en 20% THC. Dit is wel een schatting aangezien ze nog getest moet worden.

Angola 39#knak is hetzelfde profiel maar deze heeft een THC/CBD verhouding van 20+% THC en 7% CBD.

 

Beiden word aan gewerkt.

 

gallery_2792_6089_17491.jpg

 

Poldergrower en RhinoCbd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Aloyske,

bij het zoeken in het www viel mij op dat de Saadbanken vaak aangeven dat hun Soortjes een hoog CBD waarde hebben,

maar dann staat niet erbij hoe hoog de CBD waarde daadwerkelijk is, of ze zijn toch niet hoog.

 

@Poldergrower,

Een 3:1 Ratio vind ik ook al een heel goede waarde, maar zij zal wel een Sativa dominante Hybride Plant zijn denk ik,

als ik de naam Lees.

 

Ik heb nog een tussen Vraag, als men over een hoge CBD Waarde bij een Indica Spreekt, dann heeft een Indica Soort

normaal een CBD Waarde van max. 2% ?

 

Bestaan er nu, of ook vroeger, geen Indica Landrassen die een hogere percentage CBD hebben / hadden?

 

Pataud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naar Libanese indica moet je naar op zoek gaan.Verschillende analyses gezien, maar zitten allemaal rond de 1:1 THC:CBD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een goede kans bij pure "Indica" strains met pedigree uit Afganistan,Nepal, Chitral, Kajsmir (uit de bergen) maar bewijzen met harde cijfers kan ik het niet. :rolleyes2:

 

 

gallery_45421_19276_48167.jpg

 

 

Ik zou ook even kijken naar de (on)gewenste bijwerkingen, een indicatie (gebruikers review) van de bijwerkingen is te vinden op Leafl y van de diverse soortjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt,

 

Ik heb tot nu toe maar een soort gevonden met hoge CBD, waar beide Waarden aangegeven waren en dat was de

Ayahuasca Purple, van Barney´s Farm een Autoflower met 24% Thc en 2,4% CBD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij Libanees tussen de 11 - 14% CBD & THC ietsje hoger

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwam dit nog tegen van RSC

 

Here are some examples of the RSC Lebanese outdoors in various conditions.

 

The best looking plant was grown outdoors in Europe from one of the recent reproduction batches. Resin from the plant was 14% THC and 20% CBD, as tested in Holland.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dinafem heeft ook een aantal autoflower cbd soorten, net als royal seeds. beide de moeite waard om te checken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de Link, mooije Site.

 

Dat betekend dus, dat de verschillende Landras Cannabis soorten door de natuur op een natuurlike manier,

elke hoeveelheid aan Thc en CBD waarden kunnen opleveren.

 

Ik heb nog verschillende Zaadbanken aangeschreven die aangeven dat ze Wietsoortjes met een hoge CBD waarde hebben.

Maar tot nu nog geen reactie gekregen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals al door HUFFnPUFF hier aangegeven,is het mengen veel eenvoudiger.Dus blenden.

Kweek bijvoorbeeld wat Finola,is nu al veel makkelijker verkrijgbaar.Heeft relatief veel CBD

en zo goed als geen THC.Is heel onopvallend te kweken.

Meng het eindprodukt met een andere,gewone soort.

De mengverhouding aanpassen aan je behoefte.

Dan hoef je verder ook niet moeilijke kruisingen te doen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat begrijp ik, maar ik zou graag een Plant willen hebben met de juiste verhouding van 3:1 tot 5:1

en omdat er vandaag de zoveel keuz is heb ik gedacht dat word helemaal niet moeilijk,

Maar nu weet ik dat het toch niet zo makkelijk is als ik dacht.

 

nu nadat ik me in het Thema verdiept heb, heb ik ook gevonden wat ik gezocht heb,

De Zaadbank van Medicann, die hebben goede Photoperiode Indica Soortjes in de juiste verhouding Thc en CBD

 

Maar het is voor mij wel belangrijk, dat de Plant tot eind September klaar is, omdat zij Buiten staat.

 

Daarom zou ik ook het liefst een Autoflower nemen, maar die zijn niet makkelijk om te vinden.

 

Ik heb van Barney´s nog die Cookies Kush gevonden met 15-18% Thc en 3% CBD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euh?

En Auto CBD medgom dan?

Van euhm.......cbd crew? of was het nou grass o matic? :huh:

 

15% THC+CBD in een 1:1 ratio in dezelfde plant steeds weer.

Autoflower,feminised.

Duurt 9 weken vanuit zaad op een 20/4 cyclus.

Buiten weet ik niet echt hoelang.

Er is geen snellere bron van hogere CBD waarden te vinden geloof ik.

 

Ik maak er zelf ook weleens olie van,en deze geeft lekker veel harsen.

Om te roken is het net weer ff wat anders dan gewone wiet,voelt ook heel anders aan.

 

 

Suc-6 !

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...