Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
pekingeend

Dimlux El Uhf Boost 720?

Recommended Posts

Ik heb mijn dimlux geboost op 720 output maar kan iemand mij uitleggen hoe een 600watt opeens kan boosten naar 720 output? Is dit marketing of willen ze je in een waan laten leven dat het opeens een 720 watt output uitstoot heeft? :rofl :rofl :rofl :rofl

Lijkt me ook niet goed voor de lamp trouwens.

 

 

 

Moet wel zeggen dat de lamp feller schijnt dan de gavita die er naast hangt. Dus het verschil zie je wel (allebei dezelfde bulb hebben ze).

 

gallery_40299_17762_1153852.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze douwen er gewoon meer stroom in.. heb t gemeten en op boost trekken ze echt meer uit de muur.

Geen fantasieverhalen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De gemiddelde HPS 600 watt lamp/bulp kan 750 watt aan. dat is echt het probleem niet, ze slijten misschien iets sneller. maar kapot gaan de meeste niet. (de vroeger HPS IR lampen waren zelfs multi voltage tussen de 500/750 watt te gebruiken.

 

Een normale VSA die draait op 600 watt verbruikt tussen de 660 en 700 watt. dat is het verbruik uit je stopcontact. komt neer op + 10 / 12 %

 

Bij een EVSA zoals dimlux, gavita, LUMii ect.. is het de stand waar die op staat, plus maximaal 10% dus een 720 watt stand, zou tot wel 800 watt aan stroom kunnen trekken.

 

maar dim je hem naar b.v. 400 dan is je maximale verbruik iets van 430/440 watt

 

Dimmen is meestal verblauwen van het spectrum, en op normaal vermogen 600 op 600 watt is roder.. Dus dimmen in de bloei en boosten eind bloei.. ook is je systeem het meest efficient op de 100% stand, of de boost. dat verschilt nog wel is per merk..

 

Succes

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...