Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sakkes

Cob Leds 80X80 Tent

Recommended Posts

hey iedereen ik zou mijn eigen cob montuur willen maken, ik dacht deze bij kingbrite te bestellen

ik wou graag weten of dit een deftig setje is https://kingbriteled....4f0394d2zz53UR

de set zou zo rond de 200 euro mogen kosten

 

Ik zou ook graag willen weten hoe het met de veiligheid/brandgevaar zit met deze drivers, leds

 

Mvg sakkes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb mezelf zo'n pakket cadeau gedaan;

alleen heb ik gekozen voor de Citizen CLU 048 1812 LED's (en een andere driver) aangezien deze goedkoper zijn.

 

Werkt prima ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

van welke site's bestellen jullie de cobs want kingbrite vraagt 60 euro verzendingskosten

 

wat ik ook graag zou willen weten, kan ik met deze driver ipv 4 cobs er 3 op aansluiten of is dit niet mogelijk?

Edited by sakkes

Share this post


Link to post
Share on other sites

No flame, maar dat kan je makkelijk zelf uitzoeken. Daar heb je meer aan dan een "ja/nee" antwoord.

Het gaat erom dat je ook begrijpt wat je doet als je het doet, en niet iets doet omdat er iemand zegt hoe je het doen moet.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No flame, maar dat kan je makkelijk zelf uitzoeken. Daar heb je meer aan dan een "ja/nee" antwoord.

Het gaat erom dat je ook begrijpt wat je doet als je het doet, en niet iets doet omdat er iemand zegt hoe je het doen moet.

 

Idd

Dit is al een goed begin: http://www.wietforum...1135-cree-leds/

Share this post


Link to post
Share on other sites

van welke site's bestellen jullie de cobs want kingbrite vraagt 60 euro verzendingskosten

 

Je zal $60 bedoelen.

 

Daar blijft het niet bij want hoedanook betaal je ook nog eens 'douanekosten' voor DHL.

Bij mij was dit nog eens 33eur er bovenop.

 

En als je wilt bestellen bij een nederlandse webshop betaal je ook gewoon shippingskosten hoor; daar zijn de onderdelen namelijk duurder.

 

Uiteindelijk zijn die COB's het wel waard; tenzij je liever geen lichtkanon boven je planten hebt hangen :P

Edited by Crimson Fart

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor alle reacties ik ga wss mijn set bij kingbrite bestellen hebben er hier nog goede ervaringen mee ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kingbrite is gewoon goed. Goedkoper ga je t niet vinden.

Ze doen ook niet moeilijk over valse facturen maken om de invoerrechten te ontduiken enzovoort..

(scheelde mij indertijd zeker 1000 euro...)

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok bedankt scirocco ik heb nog een vraagje zou ik toekomen met een 250M³ softbox voor deze tent te koelen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...