Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Wierie Wierie

Stekken Voorgoeien , Filter Nodig?

Recommended Posts

Hallo jongens,

 

Ik draai op dit moment mijn laatste aarde kweek waarna ik ga overschakelen naar een 24 pots RDWC systeem.

 

Nu wil ik wat grotere planten gaan groeien waar dus ook veel voorgroei tijd in zit. Ik denk ongeveer een week of 2 aan groei.

 

Ik zat te denken om tijd te winnen wil ik de stekken in een stekken apparaat zoals een Tubro kloner oid een week of 2 laten voorgroeien en wortels laten maken in een kastje met een TL er boven.

 

Nu vroeg ik me af. Stekken ruiken na mijn inzien nooit echt maar hoe zit dat als je ze laat voorgroeien max een week of 2

 

Is het slim om in et kastje waar je voorgroeit een filter te plaatsen? Ik wil het kastje namelijk zo klein mogelijk houden en gewoon een badkamer afzuiger voor luchtverversing gebruiken. Moet er een filter bij gaan komen neemt dat namelijk weer een boel extra ruimte in.

 

Wie heeft hier ervaring mee?

 

Wel of geen filter? Of is de geur nagenoeg minimaal. Het komt in een kamer te staan waar verder toch niemand komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit ruik je echt wel, zeker als de lampen aanstaan gaan de plantjes lekker ruiken, is mijn ervaring.

De wietsoort zal hierin wel veel uitmaken.

 

 

Tja, het zal niet meer ruiken dan een klein beetje als je blijft afzuigen, maar of dat teveel is?

Bespaar je een paar tientjes, wordt je gepakt is het erg zonde!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...