Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

konopi

Onderzoek: Blowers Hebben Vaker Seks

Recommended Posts

Amerikanen die geregeld blowen, hebben 20 procent vaker seks dan mensen die dat niet doen. Dat blijkt uit een vandaag gepubliceerd onderzoek van Stanford University.

Van 51.000 Amerikanen tussen de 25 en 45 jaar oud (gemiddelde leeftijd: bijna 30) werden de gegevens vergeleken die zijn verzameld tussen 2002 en 2015. Vrouwen die aangaven dat ze vrijwel elke dag blowden, hadden de laatste vier weken gemiddeld 7,1 keer heteroseksuele geslachtsgemeenschap gehad. Vrouwen die zeiden dat ze minstens een jaar geen marihuana hadden gebruikt, kwamen gemiddeld tot 6 keer.

Blowende mannen

Bij blowende mannen is het verschil ongeveer even groot: 6,9 keer seks in vier weken voor de blowers, tegenover 5,6 keer seks voor de niet-blowers.

Hoofdonderzoeker Michael Eisenberg, uroloog aan de Amerikaanse universiteit, zegt dat het erop neerkomt dat 'wietrokers ongeveer 20 procent meer seks hebben dan niet-wietgebruikers'. En als je ervan uitgaat dat het gemiddelde heteroseksuele stel ongeveer eens per week seks heeft, zegt Eisenberg, komt dat dus neer op tien keer extra vrijen per jaar. "Dat zullen veel stellen best veel vinden."

Geen causaal verband

Eisenberg heeft nog wel een relativerende opmerking voor iedereen die nu ineens van plan is om te gaan blowen om maar meer seks te hebben: er is, zegt de uroloog, geen causaal verband. "Uit dit onderzoek blijkt niet dat je meer seks hebt als je meer marihuana gebruikt."

Het gebruik van de softdrug is intussen toegestaan in 29 Amerikaanse staten. Het percentage Amerikanen dat vindt dat marihuanagebruik legaal moet zijn, is nog nooit zo hoog geweest: 64 procent. Het onderzoek van Eisenberg verschijnt vandaag in het wetenschappelijk tijdschrift The Journal of Sexual Medicine.

 

https://www.rtlnieuws.nl/buitenland/onderzoek-blowers-hebben-vaker-seks

 

XogpPNo.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wist ik al.....

En mijn vrouw ook hahaha ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje magere seks is dit hoor Konopi,alle schurende karkassen nog aan toe....

 

:lol:

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moest meteen aan de lullo's denken. "Zo raar geneukt, man gisteren, twee Surinaamse vrouwen meegenomen uit de coffeeshop....."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje magere seks is dit hoor Konopi,alle schurende karkassen nog aan toe....

 

:lol:

 

Zijn van de club De Magere Eters :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stellen die in onderzoeken zeggen dat ze x keer seks hebben gehad afgelopen week na een samenzijn van zeg een jaar of 5, uhuh :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sins ik 2 kinderen heb en er een ring om mn vinger zit, ben ik steeds vaker het vuisje aan het neuken ipv mn vrouw.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als vrouwen een kind willen moet je je godverdomme kapot neuken net zolang dat er alleen nog maar bluspoeder uitkomt..

Daarna wordt je als oud vuil aan de straat gezet haha

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga eens 2wk op vakantie zonder kids.

 

Net konijntjes :jump:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als vrouwen een kind willen moet je je godverdomme kapot neuken net zolang dat er alleen nog maar bluspoeder uitkomt..

Daarna wordt je als oud vuil aan de straat gezet haha

 

Hier same story :D

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga eens 2wk op vakantie zonder kids.

 

Net konijntjes :jump:

 

Met oudere kinderen kan dat misschien maar ben toch bang dat ik de komende 10 jaar alleen maar kan fantaseren over zo'n vakantie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Rodja :

Als ze een jaar of zes zijn is dit wel een oplossing :

Gewoon naar een camping gaan met entertainment team om je kids bij te dumpen voor een uur of drie,dan kun je daarna het hele bos voor jezelf en je vrouw opeisen.

 

En de kids hebben nooit niks in de smiezen....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 2 jongens van 17 en 19..

Die gaan allang uitgebreid op stap..

 

Wat denk je dat er hier gaande is op zaterdagavond... :wub:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb een kereltje van 3, een diva van 6 en een vrouw die niet kan slapen als ze alleen al denkt dat er een insect in de buurt zou kunnen zijn.

Voorlopig geen vakantie met zn 2e of camping ;( we hebben relatief jonge ouders die ook nog allemaal aan de arbeit zijn.

Gelukkig heb ik nog een hokje met mooie vrouwen (waar mijn eigen vrouw niet in wil komen want dat is maar eng en crimineel dus die doet net of die kamer niet bestaat) een getrainde rechter hand en een linker hand voor mn dampie, doos vol met tissues, zonnebril, heerlijk zomers klimaat, en een bak aan fantasie.

Dan is het 2/3 x per maand redelijk vol te houden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

.

Edited by Rodja

Share this post


Link to post
Share on other sites

een getrainde rechter hand en een linker hand voor mn dampie, doos vol met tissues, zonnebril, heerlijk zomers klimaat, en een bak aan fantasie.

Dan is het 2/3 x per maand redelijk vol te houden.

Klinkt als een prima vakantie en als je niet in de stemming bent kan je altijd nog een pure van een tissue draaien.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bedoel, zonder kamertje met dames valt het sneller op als je 500 per week uitgeeft aan blote wulpse vrouwen en champagne.

 

Tenzij je 5x modaal verdient ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...