Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Lo_PRO

Softdrugs Versus Spijkerharde Mislukte Criminelen

Recommended Posts

Ik werd in 1989 overvallen door vier gangsters met twee pistolen en een groot mes. Ik wist te ontsnappen naar mijn buren en deze hebben toen onmiddelijk de politie gebeld. De politie had hen, na een groots opgezette klopjacht, in ongeveer een uur te pakken. De volgende dag hebben wij ze met 4 man geindentificeerd.

Ze werden na twee dagen vrijgelaten en zijn voor deze overval nooit veroordeelt omdat het volgens de officier van justitie al genoeg geld had gekost en het ging tenslotte maar om een wietteler. Over criminaliseren gesproken!

De overheid is volledig verantwoordelijk voor alle wietgerelateerde ellende en dient hier op afgerekend te worden.

Het wanbeleid van de overheid is als #'een voortwoekerende juridische kanker' met als haard het verbod. Voor spoedig herstel dient dus zo snel mogelijk de haard te worden verwijderd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik werd in 1989 overvallen door vier gangsters met twee pistolen en een groot mes. Ik wist te ontsnappen naar mijn buren en deze hebben toen onmiddelijk de politie gebeld. De politie had hen, na een groots opgezette klopjacht, in ongeveer een uur te pakken. De volgende dag hebben wij ze met 4 man geindentificeerd.

Ze werden na twee dagen vrijgelaten en zijn voor deze overval nooit veroordeelt omdat het volgens de officier van justitie al genoeg geld had gekost en het ging tenslotte maar om een wietteler. Over criminaliseren gesproken!

De overheid is volledig verantwoordelijk voor alle wietgerelateerde ellende en dient hier op afgerekend te worden.

Het wanbeleid van de overheid is als #'een voortwoekerende juridische kanker' met als haard het verbod. Voor spoedig herstel dient dus zo snel mogelijk de haard te worden verwijderd.

 

Groot gelijk jongen. Baas over eigen brein is de boodschap. De justitie is soms een grote flop. Ze kunnen geen onderscheid maken soms met het goede en het kwade. Ze proberen alles om jou schuldig te laten voelen. We leven in een schijtdemocratie met waardeloze politieke concepten om een zeker beeld te geven aan de bevolking dat ze in goede handen zijn en dat zij alles doen en hard werken zodat we in een "perfecte wereld" kunnen leven maar daar is niets van waar.

 

Ik ben akkoord dat er politie en justitie aanwezig moet zijn maar de beweging en het beheer die er rond draait is soms echt wel belachelijk. Obama heeft ondertussen al lang bewezen dat wiet gelegaliseerd moet worden. Maar ja we spreken weer over Obama hé een mens met een bruine huidskleur heeft zowiezo al een nadeel in het overtuigen van sommige mensen.

 

De zoektocht of afwachting naar het juiste beleid zal nog lang duren vrees ik. We leven in bepaalde maatschappij waar iedereen wat tegenstrijdig is van natuur. Dit heb je waarschijnlijk al gemerkt in het gewone leven als we het over andere zaken hebben dan wiet. Dit betekent dat er altijd mensen zullen klagen en niet akkoord zullen gaan met wat jij denkt, doet, of wilt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obama heeft niks bewezen.Onder zijn bewind had die makkelijk federaal kunnen legaliseren, maar is niet gebeurd, zelfs naar een lagere schaalindeling is er niet gekomen, dus aan het eind van zijn presidentschap stond Cannabis nog steeds ingedeeld in schaal 1 met geen medicinale potentie naast heroïne , pcp etc.Het zijn de Staten zelf geweest waar of medicinaal of allebei dus recreatief gelegaliseerd & Massachusetts gaat nu ook toegestaan dat het in bioscopen, restaurants of yoga clubs verkocht gaat worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...