Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

douwebraakberts

Hallo Ik Ben Douwe Braakberts

Recommended Posts

Hallo Heren en Dames

 

Ik ben Douwe en kom uit het Zuiden. Ik kweek al 20 jaar. Ik heb veel gelezen op dit forum en ook veel geleerd : ) Ik kweek het liefste op aarde. De voorkeur gaat uit naar Sativa's. Ik heb zowat alle 'Nederlandse' voedingslijnen uitgeprobeerd. Mijn voorkeur gaat uit naar Ferro en de nieuwkomer Hortifit. Daarnaast ben ik aan het experimenteren met een nieuw middel op de markt genaamd: Dr.Green - The Cure. Dit is een nieuw organisch gepatenteerd middel wat je plant beter laat groeien en bloeien. Het betreft statisch geladen moleculen die je in je substraat brengt en deze zorgen ervoor dat ze alle voedingselementen (NPK,Ca,Mg,S,Cu,Fe,Bo etc) aan zich koppelen en deze naar de wortels brengen. De wortel hoeft dan niet meer te zoeken...deze wordt voorzien! Wat uiteraard resulteert in een grotere en betere opbrengst. Mijn planten werden groter, sterker en ik kreeg dikkere en compactere toppen. Zoiets had ik nog nooit gezien (en ook niet bij een ander...) Hier wil ik graag verslag van uitbrengen. Je kunt trouwens een gratis tester bestellen via hun website: www.drgreenproducts.com

 

Vriendelijke groet

 

Douwe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geloof er niks van.

Dit ruikt enorm naar spam.

 

Dit is een nieuw organisch gepatenteerd middel

 

Hoezo organisch?

Welk patent?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben eerder benieuwd waarom je altijd sites van Cesar promoot

 

agrotech, growshopmaaseik,...

 

klinkt trouwens als BS :icecream: waar kan ik de patent aanvraag terug vinden ?

 

edit:

+waarom is de brutalseeds domain doorgelinkt naar de bovenstaande link?

Edited by alkaline

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeden morgen

 

Ja ik ken Cesar inderdaad. Ik ken hem van de GS in Maaseik. Die heeft altijd goed geholpen. Hij heeft nu een nieuw product. Deze heb ik voor hem mogen uittesten met zeer goed resultaat. Nu ga ik net starten met een 2 e kweek met het product van hem en dat wil ik met jullie delen. Hij heeft voorheen ook voor een tuinbouwbedrijf gewerkt die zich bezig hield met het verbeteren van gewas opbrengsten. Nu heeft hij moleculen ontworpen die statisch geladen zijn...deze binden zich aan de meststoffen in het substraat waarna ze zich naar de wortels verplaatsen. Op het maken en bewerken van de moleculen die hij gebruikt loopt een patentaanvraag op of hij heeft die al (moet ik hem nog navragen). Zijn product loopt al heel goed hier in de regio Limburg en Brabant...dus ik denk niet dat die perse reclame nodig heeft. Ik wil het gewoon delen omdat ik het interessant vind. Het betreft namelijk geen voeding maar een hulpmiddel om je voeding beter en meer op te laten nemen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tis geen rocket science........

 

Marketing :thumbsdown:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruikt naar reclame....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeden morgen

 

Nu ga ik net starten met een 2 e kweek met het product van hem en dat wil ik met jullie delen.

 

Als in de zin van een kweekverslag, links met en rechts zonder het magische spul? Deel anders wat testers zodat de mensen hier het zelf kunnen bepalen..

 

Roepen dat het werkt doen ze bij wc-eend ook..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Heren

 

Ik zal zo snel mogelijk een topic starten. Ik heb een aantal foto´s in mijn Album gezet met desbetreffende tekst erbij. Het betreft een Amnesia kweek 50 stuks met Hortifit & Dr.Green voeding. Zit nu op 7 dagen voorgroei en 16 dagen bloei. De rest zal ik voorzetten in een ander topic. Daarnaast ga ik ook nog een topic beginnen met 100 stuks Amnesia. Die zijn net ingezet. Goed idee van Sir. Smoke a lot! Ik zal een gedeelte behandelen met Dr.Green - the cure en een ander gedeelte niet. Mochten geïnteresseerden gratis testers willen hebben dan kunnen ze mailen naar drgreenproducts@gmail.com of bestellen via de site www.drgreenproducts.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nauw klinkt allemaal "veel belovend" ik ben vooral benieuwd naar je kweekverslag waarin je de test deelt met ons.

100 amnesia waarvan 50 met en 50 zonder wanneer start je ermee.?

 

P.s. ik ga geen gratis tester proberen op mijn kweek alsof ik een geurtje test bij de Douglass.

Tis wel f wat anders vind ik..

Straks bevalt het niet of gaat het mis ben je maanden van werk en stroom kwijt en blijf je met een telleurstellend product zitten... :( :( :(

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

...wat resulteert in MINIMAAL 20 % MEER OPBRENGST van uw gewas!

 

En weten ze dat in het Westland al?

Of werkt het alleen voor wiet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol ITS AMAZING MIKE

 

de EMERGENDISER !!! Een wonderbaarlijke ontdekking !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet toegeven dat dit topic voor mij ook n stevig TellSell nasmaakje heeft.

Misschien heb ik t mis, ik zal eens n proefpakketje proberen te ritselen.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

En die drgreenproducts moet je in de koelkast bewaren. :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu heeft hij moleculen ontworpen die statisch geladen zijn...

 

The Cure bestaat uit levende organische moleculen die door ons zijn gekweekt en bewerkt.

 

Zijn het soms bacto's?

 

dr-green-the-cure-doctor-green-hortensia-bloom-bloei-winter_1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu heeft hij moleculen ontworpen die statisch geladen zijn...

 

The Cure bestaat uit levende organische moleculen die door ons zijn gekweekt en bewerkt.

 

Zijn het soms bacto's?

 

dr-green-the-cure-doctor-green-hortensia-bloom-bloei-winter_1.jpg

 

Geen bacto's Fool, FOTOSHOP dat zie je meteen!

Gewoon een groot bullshit verhaal van douwe braaksel....

Edited by vakman

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de chemie is alles waar een koolstofatoom aan zit "organisch".

Maar moleculen zijn altijd levenloos.

De kleinste levende wezens die we kennen zijn de ééncelligen.

Voorbeelden zijn bacteriën, gistcellen, amoebe en pantoffeldiertjes...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is compostthee niet wat goedkoper.Enige wat je nodig hebt is wat rietsuikermelasse, aquariumpompje, wormenmest & water.

24 uur laten pruttelen & klaar is kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Heren / Dames,

 

Ik ga einde van de week beginnen met de nieuwe kweek. 100 x Amnesia...een gedeelte hiervan behandel ik met DrGreen en een ander gedeelte zonder. Zoals ik het begrepen heb zijn het plantaardige moleculen die een 'elektrische landing' hebben gekregen. Deze trekken de meststoffen aan door een vorm van magnetisme...waardoor die dan weer een ander soort lading krijgt en dan naar de wortel toe trekt. Ik ben zelf geen chemicus of bioloog maar ik weet wel dat het werkt. Vandaar ik dit wil delen. Het is weer bekeken via een andere weg.

 

Het spul moet je inderdaad in de koelkast bewaren. 1 jaar houdbaar. Het is geschikt voor alle planten. En hij is ook bezig met voet aan wal te zetten in Italië en Spanje...en dan niet alleen in de cannabisbranch ...zover ik weet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je al zeker weet dat het werkt (zoals je hierboven aangeeft) waarom neem je dan de moeite om 1 deel van je ruimte wel en 1 deel van je ruimte zonder DrGreen te behandelen.

Als ik het zeker zou weten dan zou ik alles met DrGreen doen.

Je kweekt toch voor de opbrengst of de kwaliteit; niet om het gelijk van een of andere fabrikant te bewijzen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben heel benieuwd naar het beloofde fotoverslag met grote opstelling.

Eens kijken hoeveel meer je scoort met dit magische goedje.

 

Pics or it didnt happen...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben meer benieuwd naar de ingrediënten.

En helemaal na de Fipronil-affaire

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, een tester besteld, goed voor 10 liter.

Nu kreeg ik een fles waarop het etiket staat voor 100 liter en met stift staat er 250 ml op.

Is dit nu aangelengd ?

Of heb ik geluk omdat er iets verkeerds op is geschreven ?

 

Zal het testen en ben benieuwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...