Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

greentjeonatrip

Greentje On A Trip

Recommended Posts

Goedenavond beste mensen,

Jaren geleden heb ik een goede, maar eigenwijze vriend geholpen zijn dametjes te verzorgen. Netjes altijd de adviezen opgevolgd en gewoon gedaan wat gevraagd werd. Ik hou het maar erop dat het ' niet altijd liep zoals je zou wensen' en uiteindelijk de brui eraan gegeven.

Nu een paar jaartjes verder begon er toch weer iets te kriebelen en ben ik reeds in de gelegenheid om het 'heft nu in eigen handen te nemen'.

Ben nu al een paar weekjes hier bij jullie aan het 'snuffelen' en moet ik zeggen (tussen de ook minstens zo zinloze en zuchtende discussies die ik af en toe aantref), kom ik toch wel hele interessante onderwerpen tegen en minstens zo interessante mensen die het toch ook vaak goed met elkaar of voor elkaar over lijken te hebben.

Ik ben altijd wel iemand geweest met een dosis zelfspot, had vroeger weleens als jongetje een 'domme vraag' gesteld in de klas, maar heb altijd geprobeerd de 'goede dingen' eruit te pikken en hou van handelen uit logica. Ik vermoed dat dit hier niet zo heel anders zal zijn.

Ik wil van de gelegenheid gebruikmaken om hier binnenkort ook realtime mijn kweekverslagen te gaan plaatsen, als leidraad voor mijzelf, en hopelijk ook interessante adviezen mee te pikken, ten einde toch echt ' groene vingertjes ' te gaan krijgen. Ik ervaar de kweekverslagen van anderen als zeer prettig, nuttig en hoop zo ook mijn bijdrage te kunnen leveren voor anderen.

Het voelt de laatste weken ook wel een beetje als 'old school' examenstof in je hoofd stampen, herhalen, weer erin stampen, maar het komt dadelijk toch echt op de praktijk aan en ik heb er zin in....!

De setup waarmee ik in ieder geval zal starten is een tentje van 60 bij 120 cm, 173 hoog, 4 dametjes en ik ga kweken met.............led.

 

Would you like to join me on a trip ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:welcome:hallo greetje :specool dit ga ik volgen !!

 

ik wil wel mee op trip als we ook ff langs lourdes gaan tenminste .

klopt helemaal wat je zegt .

en ja de droge stof er in stampen kan geen kwaad .

alhoewel als het circus 1 keer in beweging is gezet helpen er geen tien paarden meer aan kennis .

dan komt het ook aan op een beetje ervaring en skills .

want je kan wel denken heey een geel bladrandje pak ff gauw flessie stikstof maar kan ook een andere blokkade zijn weetjewel .

ja spanndend genoeg hoor .

en soap ja idd daar hebben of hadden ze hier wel een handje van .

dan is de balt en de bjoetifol er maar een luchtig dun verhaal lijntje bij :whistle:

maar goed we hebben niet allemaal een langejammerlont .

sommigen lopen met zo n ieliepielie nanolontje dat 1 klein atomisch vonkje ze al over de zeik jaagt .

die tent is eigelijks voor tl denk ik vanwege die 120 ?

:vape:

Edited by macerror
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:welcome:hallo greetje :specool dit ga ik volgen !!

 

ik wil wel mee op trip als we ook ff langs lourdes gaan tenminste .

klopt helemaal wat je zegt .

en ja de droge stof er in stampen kan geen kwaad .

alhoewel als het circus 1 keer in beweging is gezet helpen er geen tien paarden meer aan kennis .

dan komt het ook aan op een beetje ervaring en skills .

want je kan wel denken heey een geel bladrandje pak ff gauw flessie stikstof maar kan ook een andere blokkade zijn weetjewel .

ja spanndend genoeg hoor .

en soap ja idd daar hebben of hadden ze hier wel een handje van .

dan is de balt en de bjoetifol er maar een luchtig dun verhaal lijntje bij :whistle:

maar goed we hebben niet allemaal een langejammerlont .

sommigen lopen met zo n ieliepielie nanolontje dat 1 klein atomisch vonkje ze al over de zeik jaagt .

die tent is eigelijks voor tl denk ik vanwege die 120 ?

:vape:

Dank voor je leuk antwoord ! Ik hoop in ieder geval door rustig te blijven, gezond verstand, door te vragen, maar vooral door goed observeren en vastleggen van de dames een eind in de goede richting te komen. Ik hoop en denk dat hiermee een goede basis is gelegd voor een goed eindresultaat. Ik vind het ook niet zo erg om eens op mijn bek te gaan,sterker nog, verwacht dit wel,zolang ik maar verbeter en geleidelijk verbeter en start met basic, geen rare fratsen. Probeer altijd wel uit te gaan van een mogelijk slecht scenario, kan dan ook alleen maar meevallen.Tentje heb ik uiteindelijk gekozen om 3 redenen : de best (verplichte) ruimte in mijn kelder. Nu blijkt bij hevige regenval dat daar gewoon water door de buitenmuur naar binnen sijpelt, dus een andere etage gekozen. Ik denk door de afmetingen dat ik relatief makkelijk bij alle dames kan en de volgende lamp zou hier bij uitstek geschikt voor moeten zijn, als ik de reviews e.d. mag geloven : https://www.gpled.eu/nl/gpled-tgl-220-plus-led-kweek-lampen.html. Wordt nog wel een dingetje, want bij inspectie van de leds zie ik dat 2 van de 4 de leds gedeeltelijk worden bedekt door een soort van "grijze lijmvloeistof" die mogelijk is uitgelopen bij montage (ben nog uit aan het vogelen hoe ik hier foto's toe kan voegen). Heb meteen contact gezocht en gevraagd naar respons.Afhankelijk van antwoord wil ik gewoon een vervangende... Afzuiging komt vandaag binnen : http://www.jr-luchttechnieken.nl/epages/78413439.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/78413439/Products/%22s-vent%20silent%20U%22

Rustig alles voorbereiden, kijken of alles goed werkt en dan lijkt het me verstandig om een nieuw topic te starten in de kweekverslagen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...