Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannarie

Hoi

Recommended Posts

Beste allen,

 

Ik ben al iets langer aanwezig op dit forum onder een andere naam. Echter, omdat ik binnenkort hier mijn eerste kweekverslag wil gaan plaatsen, wil ik het zekere voor het onzekere nemen en met een versleutelde verbinding gaan werken met een ander account.

 

Het kweken is voor mij een beetje een uit de hand gelopen hobby. Ik ben enkele jaren geleden besmet geraakt toen ik een gratis zaadje dat ik bij een bestelling kreeg, op mijn balkon groot heb gebracht. Niet veel later heb ik een tentje (120x120) gekocht met 600 watt aan hps licht, waar ik een aantal rondes op heb gedraaid.

 

Ik ben altijd vrij ongestructureerd geweest mbt kweekstijl en voeding etc. Ik heb ook vaak lange periodes tussen tussen mijn rondes gehad, waarbij ik dan vaak helemaal was vergeten wat ik de vorige rondes allemaal precies had gedaan. Ik ben denk ik hierdoor altijd een beetje rond de 0.65 gr de watt blijven hangen. Dit wil ik nu gaan veranderen en mede daarom ben ik van plan om op dit forum verslag te gaan doen.

 

Momenteel ben ik druk aan het bouwen aan een hok (150x200) met twee 6/750e DE Gavitas. Het idee is om hier vanaf binnenkort 2 rondes per jaar op te gaan draaien.

 

Het kweken is zoals gezegd puur een hobby voor mij. Ik ben geen hele grote blower, maar zie het als gelegenheid om mijn blowende vrienden te kunnen voorzien van "schone" en betaalbare wiet. Hier vraag ik een kleine vergoeding voor die is bedoeld om de hobby te bekostigen. Daarnaast houd ik er zelf ook nog een lekker wietje aan over.

 

Mvg, en hopelijk tot ziens in mijn komende verslag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...