Ga naar inhoud

2017 Kweek 2; Amnesia, Acapulco Gold En Big Budha

2 replies to this topic

#1 DutchieQueen01

Hang hier wat rond lid

• Members
  • Pip
  • 69 Posts:

Gepost 09 oktober 2017 - 09:22

Ben nog een kweekje gestart eind Juli begin Augustus van bovengenoemde plantjes.
Ik was benieuwd of er 2 in een seizoen zouden lukken.
Helaas is deze zomer er weer niet een om over naar huis te schrijven
dus de plantjes doen het niet zo goed als gehoopt.

1 week:
Posted Image
4 weken:
Posted Image

Posted Image
2 maanden:
Posted Image

Posted Image

#2 Groeneketchup

Begin z'n weg te vinden

• Members
  • Pip
  • 40 Posts:

Gepost 09 oktober 2017 - 12:23

In een kas? Ze zien er toch wel goed uit naar mijn idee, al zal de oogst niet erg groot zijn. Had zelf een GG#4 gezaaid in de laatste dagen van juli, die is nu een halve meter hoog en een paar weken in bloei. Maar de eerste weken van september waren een kleine ramp voor mijn vroege planten, was al een deel verloren aan rot en mijn opties waren: laten staan en hopen dat er nog iets van overblijft of de hele zooi te vroeg oogsten.
Wat je ook kan doen is in februari zaaien, en dan rond/na de laatste nachtvorst naar buiten. Dan is het nog lang genoeg donker om de planten in bloei te houden, maar meestal een stuk beter weer, en kan je de planten makkelijk buiten afbloeien. En je kan eerder de tweede kweek beginnen (rond mei) ;)
Bring your good vibes with you :)
1x northern lights feminized - in bloei
1x gorilla glue #4 feminized - in de kweek
1x gorilla glue auto - geoogst, gerijpt en opgerookt,
1x bagseed hermie - geoogst en gedroogd, aan het rijpen
1x bagseed purple female sativa - geoogst op 16/9

#3 konopi

All you need is ' erb and coffee

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 2053 Posts:

Gepost 12 oktober 2017 - 18:10

Wat is wat?
Given that there are seven billion people living on this earth, there is a consistent quantity of imbecile or idiot, okay. Previously, these people could express themselves only with their friends or at the bar after two or three glasses of something, and they said every silliness, and people laughed. Now they have the possibility to show up on the internet. And so, on the internet, along with the messages of a lot of interesting and important people - even the Pope is writing on Twitter - we have a great quantity of idiots." - Umberto Eco