Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
UpInSmokeMan

Goedemorgen Goedemiddag Goedenavond En Voor Het Geval Ik U Niet Meer Zie, Een Goede Nacht

Recommended Posts

Allé, altijd zowat het ambetantste, net zoals int school vroeger op de eerste dag als je je moest voorstellen in de klas lol

 

Ik ben de Sam, 42 jaar, heb 2 kinderen van 9 en 14, hobby's zijn (fanatiek) voetbal (Antwerp) supporter, moto-rijden, films en series en zeker de Marvel/DC stuff, gamen en natuurlijk men jointjes 😁

 

Ik ben opgegroeid op amper 25 kilometer van Bergen-Op-Zoom dus in men jeugd gingen we al regelmatig met de fiets of brommer (zelfs 1 keer te voet lol) naar de shop.

 

Ergens rond men 20 jaar ben ik een dagelijkse gebruiker geworden en tsja eigenlijk een beetje gek dat ik nu pas voor de eerste keer plantjes heb staan.

Ben helemaal niet goed begonnen met gewoon drie bureaulampen de eerste maand maar nu ze onder een zware lamp staan begint het te komen. Maar daarover in een volgende post veel meer.

 

Ik heb al enkele uren gespendeerd aan het rondkijken hier op dit forum maar men geheugen is niet echt meer wat het geweest is en vergeet enorm veel en snel. Is allemaal ook wel wat veel en enorm gedetailleerd.

Heb al 4 maal de topic over licht gelezen en moet eerlijk zijn, ik snap er just niks van lol.

Komt natuurlijk ook omdat ik maar tot men 15 naar school ben geweest en op technische vlakken toch een beetje faal.

 

Nou ik hoop dat ik hier veel ga uit leren en veel nuttige tips ga krijgen. Ben echt wel benieuwd naar het eindresultaat 😁

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom,

 

Staar je niet blind op de info,als je denkt iets nuttigs gevonden te hebben als leesvoer.

Schrijf het op als het interessant/op toepassing is voor je.

Zo onthoud je dingen beter,en kun je altijd nakijken zonder de hele topics door te spitten.

 

 

Het verschil tussen zomaar iets doen ,en wetenschap is het opschrijven van je data. ;)

 

 

Jah Bless!

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wees welkom UpInSmokeMan en veel plezier gewenst op je ontdekkingstocht naar het groeien. Het kan af en toe behoorlijk frustreren als het niet gaat zoals je wilt, maar dan is er altijd nog hydro. ;)

Het verschil tussen zomaar iets doen ,en wetenschap is het opschrijven van je data. ;)

Mooi gezegd brova!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...