Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mr-w

Hi All Newbie Mr-W Opwegnaar Eerste Oogst.

Recommended Posts

Misschien een beetje simpel maar alle begin is een uitdaging. Ik ben begonnen met 2 Lemon haze voor het raam in een pot en heb samen met een vriend een complete tent met HPS lamp 600 watt aangeschaft en ben bezig met het groot brengen van mijn twee feminized dames. Onder het motto al doende leert men heb ik met volle verbazing de groei spurt van de twee aanschouwd en staan nu 2 weken onder 12/12 en komen er al aardig topjes in de planten. Ook heb ik mijn eerste knak ervaring opgedaan door de grootste die in twee weken van 47 naar 88 cm schoot te remmen in de groei omdat de lamp niet veel verder omhoog kan. Nog 8 tot 10 weekjes en dan hoop ik voor het eerst mijn eigen wietje te kunnen roken.

 

Prettig kennis te maken en te mogen meedelen in kennis en ervaring

Edited by Mr-w
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk joh, klinkt als een gunstige begin-fase van jullie kwekerscarriere. Succes verder deze ronde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank u dank u alleen ff van kleine vliegjes af zien te komen snel. Hoop niet op die mugjes waar ik veel over lees want kan geen larven zien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varenrouwmug?

 

Die larfjes zitten in de aarde.

Edited by Twiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

lemon haze



Tnx ben ze nu alleen water aan het geven via onder zodat de boven laag droog wordt en ik heb als het goed is nog metsel zand voor in de potten. Bestreidingsmiddelen moeten helaas nog even wachten

Weet niet of het die mug is omdat ik ze niet ken. Zijn maar 2 mm lang en zitten allemaal onderin rond de pot

Update. Inmiddels de kaneel toegedien en afgedekt met metselzand. Dat moet ze wel even bezig houden.

Hoe voeg je foto's toe aan een bericht Btw Edited by Mr-w

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...