Ga naar inhoud

Iemand Ervaring Met Smaakvloei Of Smaak Cones?

smaakvloei smaak cones vraag help

14 replies to this topic

#1 Wouter86

zomaar een lid

• New Members
  • 5 Posts:

Gepost 12 september 2017 - 08:11

Beste mensen,

Wie heeft er hier ervaring met smaakvloei? Aan de ene kant lijkt het mij gek om, om de wiet een velletje met smaak en geur te doen, aan de andere kant, geeft het misschien juist wel een aparte afwisseling? En welke variant raden jullie dan aan?

1. Druppeltjes met smaak om de wiet een andere smaak te geven (geen idee of het in NL te koop is)
2. Smaakvloei van Juicy Jays waar ze beweren dat het een echte smaak sensatie geeft. Maar proef je ook echt de smaak?
3. En ik las ook methodes om bij je wiet bepaalde fruit of mint te leggen in een potje om zo de smaak/geur over te brengen.

Dit is puur een vraag om een keer uit te proberen voor afwisseling of bij een party, niet om dit regulier te doen. Er is hier vast iemand die hier ervaring mee heeft en die hoor ik graag!

Thx alvast. Ik zal verder veel lezen omdat ik op bepaalde vlakken wat nieuw ben, maar ik kom zo denk ik wel de herfst door met zoveel info, top!

Wouter

#2 lostchild

Unrankable Forum Junkie

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • 9717 Posts:

Gepost 12 september 2017 - 08:15

Een normale vloei zou ik laten liggen en voor de Blunt vloei gaan.
Medicinaal wiet gebruiker en kweker van eigen medicijn.
Na de waarheid is er geen fantasie meer te leven

#3 scirocco

V.I.P.

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 2806 Posts:

Gepost 12 september 2017 - 08:17

Heb er vroeger wel eens wat mee geklooid, chocoladevloeitjes, blunts met allerlei smaakjes enzovoort.
Vond t niet echt n toegevoegde waarde hebben eigenlijk, maar t is voor n keertje wel leuk om te doen.
Meeste smartshops hebben dat soort zooi wel te koop.

#4 Wouter86

zomaar een lid

• New Members
  • 5 Posts:

Gepost 12 september 2017 - 08:29

Bedankt voor de snelle antwoorden! Maar proef je dan ook echt chocolade of is het meer de geur? Het lijkt mij zo sterk dat je door een vloei of cone echt vol de chocolade smaak kunt proeven..

#5 scirocco

V.I.P.

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 2806 Posts:

Gepost 12 september 2017 - 08:32

Ja je krijgt er best wel wat van mee.
Het blijft n joint natuurlijk, maar t is duidelijk anders dan anders.

Is echt wel n keertje grappig om te proberen :)

#6 Wouter86

zomaar een lid

• New Members
  • 5 Posts:

Gepost 12 september 2017 - 08:51

Oke leuk ga ik dat as weekend is proberen! Ik was bang dat als het niet te harden is qua smaak dat een beetje het moment/aaf zou verpesten, maar leuk te horen dat het toch wel wat doet qua smaak/geur. Ik ga dan niet proberen om wint in een potje te stoppen, zal je zien dat de wiet vochtig zal worden en niet meer lekker aan gaat :)

#7 lostchild

Unrankable Forum Junkie

• Full member
  • 9717 Posts:

Gepost 12 september 2017 - 08:52

Ik vond de Blueberry erg lekker.

De blunt vloei verpakking goed sluiten na openen mocht je het niet in 1x opmaken.

Deze post is bewerkt door lostchild: 12 september 2017 - 08:55

#8 Collie Weed

Bio = Logisch!

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 2314 Posts:

Gepost 12 september 2017 - 10:46

Grape blunts,no equal. :icecream:
Respect nature,and she will provide....

#9 PABL0

Doet maar een dotje

• Members
  • Pip Pip
  • 191 Posts:

Gepost 12 september 2017 - 11:40

Wat is er mis met wiet smaak?? :P

#10 david13

Hang hier wat rond lid

• Members
  • Pip
  • 90 Posts:

Gepost 12 september 2017 - 16:09

De vloeistof waar je naar linkt is voor in elektronische sigaretten dus dat zou ik niet op je wiet druppelen :P.

Deze heb ik wel eens in de High Times zien staan, die kan je wel roken of je doet een druppeltje op de tip: http://www.smoke-kin...Flavouring.html

#11 Capo

Volwaardig lid

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 338 Posts:

Gepost 13 september 2017 - 06:39

Zou dan eens de blunts van Kingpin proberen;

Cherry
Blueberry
VSOP Cognac

Alle 3 lekker en alle 3 smaken ze ook naar wat de naam doet vermoeden.
Alle andere smaakjes zijn op zich ook wel fijn maar toch minder qua smaak

#12 Wouter86

zomaar een lid

• New Members
  • 5 Posts:

Gepost 13 september 2017 - 08:56

Cool, thx allemaal hier kan ik wat mee. Laat ik maar geen esigaretten vloeistof in mijn wiet stoppen hahaha. Bedankt voor alle meningen en ervaringen. Ik ga de Kingpin en Juicy Jays dan is proberen.

#13 konopi

All you need is ' erb and coffee

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1969 Posts:

Gepost 15 september 2017 - 07:03

Als je goeie wiet hebt, heb je geen synthetische smaakvloei nodig.
Given that there are seven billion people living on this earth, there is a consistent quantity of imbecile or idiot, okay. Previously, these people could express themselves only with their friends or at the bar after two or three glasses of something, and they said every silliness, and people laughed. Now they have the possibility to show up on the internet. And so, on the internet, along with the messages of a lot of interesting and important people - even the Pope is writing on Twitter - we have a great quantity of idiots." - Umberto Eco

#14 lostchild

Unrankable Forum Junkie

• Full member
  • 9717 Posts:

Gepost 15 september 2017 - 09:35

Als je smakelijke wiet gaat roken in een witte chloor gebleekte vloei doe je best afbraak aan veel van die natuurlijke smaak :innocent:

Ik kan geen witte vloei meer blieven, de tranen springen me letterlijk in de ogen van dat spul :thumbsdown:

#15 konopi

All you need is ' erb and coffee

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 1969 Posts:

Gepost 15 september 2017 - 10:08

Je hebt ook ongechloreerde vloei LC, tenzij bij jou alleen Mascotte te krijgen is.
Given that there are seven billion people living on this earth, there is a consistent quantity of imbecile or idiot, okay. Previously, these people could express themselves only with their friends or at the bar after two or three glasses of something, and they said every silliness, and people laughed. Now they have the possibility to show up on the internet. And so, on the internet, along with the messages of a lot of interesting and important people - even the Pope is writing on Twitter - we have a great quantity of idiots." - Umberto Eco