Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
alkaline

Vloerverwarming Leidt Tot Plantage (Be)

Recommended Posts

Buurman: "plots werd onze vloer warm"

 

CANNABISPLANTAGE PER TOEVAL ONTDEKT NA WATERLEK...

 

In de Kleine Heimelinckstraat in Sint-Niklaas is een professionele cannabisplantage ontdekt in een opslagplaats achter de woningen.

 

Niet de geur of een opvallend hoog elektriciteitsgebruik deed de drugstelers de das om.

Wel het feit dat de buurman plots 'vloerverwarming' in huis had.

 

Toen er warm water begon op te borrelen tussen de tegels, schakelde de man een expert in. De oorzaak bleek een lek bij een cannabisplantage in het aanpalend gebouw...

 

De rest van het artikel: https://m.hln.be/regio/sint-niklaas/buurman-plots-werd-onze-vloer-warm~a723096b/

 

toch even wat quotes van "bezorgde" buren:

 

De bewoners verwittigden de verhuurder van de opslagruimte en ook de brandweer en politie kwamen ter plaatse.

 

(waarom politie en brandweer er voor een waterlek worden bijgehaald god mag het weten...)

 

De conciërge van de site, is minder verbaasd:

 

"Ik kom hier bijna elke dag om een oogje in het zeil te houden", vertelt hij. "Achteraan de opslagloods bevindt zich een lichtschakelaar en om die reden passeer ik geregeld langs de loods. Het was me al opgevallen dat alles hermetisch was afgesloten. Aan de ramen was geen spleetje meer vrij.

 

Alle kieren waren dichtgemaakt en zelfs de sleutelgaten waren dichtgespoten met siliconen."

 

(Altijd leuk dat de conciërge in de gaten houd dat de sleutelgaten dichtgespoten zijn...)

 

 

"De plantage is nu per toeval ontdekt door het waterlek, maar ik had er zelf ook wel al over nagedacht om naar de politie te stappen om melding te doen van die verdachte zaken."

 

(Wat een held...)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...