Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
berdebever

4X Ww 5X Autofem Vision Critical

Recommended Posts

Toch maar een ronde gedaan buiten, 4 in de volle grond en 5 autoflowers in de pot:

 

Auto's laat gezet, hopelijk niet te laat, de ww'tjes zijn nu net aan het bloeien, eindelijk. Wel bizar dat vergeleken met gisteren ze echt al toppen krijgen, heb dat nog nooit zo snel zien veranderen, hier het veldje:

 

naamloos2

naamloos

3

 

 

Hier nog een veldje van een paar jaren terug wat de politie me heeft afgenomen :/

 

IMG_2029.JPG

IMG_2027.JPG

IMG_2020.JPG

IMG_2011.JPG

IMG_2003.JPG

 

Hopelijk slaat de politie mij deze x over, want een jaar naar de shop kost me klauwen vol geld :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan die foto's van je 1e kweek niet zien, je album staat nog op prive. :P

 

Ww's staan er mooi bij ja, lijken wel stekkies, van wie is dat zaad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze zijn van Visionseeds. Heb ze wel getopt toen ze net boven dat hekje uitkwamen, ze gaan echt hard, hoop op een goede nazomer, maar ben dr bang voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net gaan kijken naar mijn dames, die pas n paar weken in de bloei staan, ik schrok van de kleur van de topjes, en volgensmij is dat terecht, ze zien er wat paarsig uit, het zijn whitewidows, kan toch niet zijn dat deze al toprot hebben he? Of is het te koud buiten? Of maak ik me zorgen om niets?

20170912 131431

20170912 131454

20170910 142021

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie het niet goed of het paars of van dat vies bruin is :)

 

Jij zegt paars dan zal het wel paars zijn :P

 

Ik gok dat ze het koud heeft, zou ook eigen aan de soort kunnen zijn (al betwijfel ik dat bij white widow ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net flink geschrokken van mn bladeren, ook zowat elke top zit paars in, maar blijkbaar was dat normaal vertelde ze me in de growshop.

Zou ik die rotte paarse bladeren eraf kunnen halen? Heeft dit te maken met de kou, of is dit een voedingsprobleem?

Ik heb al die jaren nooit voedingen gebruikt, althans de planten die in de volle grond staan. Nooit problemen gehad, er komt een volle week mooi weer aan dus hoop dat ik er nog iets aan kan doen, want het lijkt op een grote mislukking te worden :/

Ik heb pas slakkenkorrels gegooid want het stikt van de naaktslakken. Maar het blad heeft een rare kleur en is gekrult, niet overal overigens, maar op veel plekken. Wat is aan te raden?

 

Bvd,

 

BDB

 

20170922 141241

20170922 141154

20170922 141209

20170922 141142

20170922 141228

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net flink geschrokken van mn bladeren, ook zowat elke top zit paars in...

 

Wat is aan te raden?

 

Rustig blijven ademhalen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...