Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Wietfarm1998

Wietplant Nu Nog Verduisteren?

Recommended Posts

Hallo mensen van het goeie leven ik heb een vraag ik heb een wietplant die heb ik nu 2 maand is best wel groot geworden en goed breed geworden maar ik ben een beginner kweker dus in juni wist ik nog niks over verduisteren en 12-12 is het nog slim om nu nog te verduisteren zoja: Welke tijden verduisteren? : 20:00 tot 08:00 ? En tot hoelang moet ik verduisteren ?

Want ik ga 18 oktober op vakantie en heb niemand die mijn wietplant kan verzorgen!

Hebben jullie tips?

 

Greetz,

Wietfarm1998

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welk soortje heb je daar staan?

 

En staat deze binnen onder een lamp?:P

 

(Zie net dat dit in het indoor gedeelte staat...)

Staat en/of vertoond ze bloei verschijnselen?

Ja:

Dan heeft verduisteren geen zin meer.

 

Nee:

Verduisteren kan maar ze zal toch snel op een natuurlijke manier in bloei schieten

 

Voor de 18de oktober, oogsten ga je volgens mij niet redden. Is al binnen 8weken ;)

 

Edit:

 

Eventjes netjes voorstellen in het wie is wie gedeelte aub :P

 

En vergeet de search knop niet te gebruiken voor je een topic start.

Edited by alkaline

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb geen idee welke soort dit is heb van iemand gekregen en ik weet eigenlijk ook niet wat bloei verschijnselen zijn ik weet nu sinds zondag dat het een vrouwtje is bedoelt u dat? Ik heb ook al paar haartjes ofzo op een soort top en een witte haar op de tak ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kort gezegd, je dame staat in bloei.

Verduisteren heeft geen zin meer.

 

En deze hoort eigenlijk thuis bij outdoor beginners vragen, of heb je klinkers in je woning liggen ? :P

Edited by alkaline
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites