Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Wietfarm1998

Wietplant Nu Nog Verduisteren?

Recommended Posts

Hallo mensen van het goeie leven ik heb een vraag ik heb een wietplant die heb ik nu 2 maand is best wel groot geworden en goed breed geworden maar ik ben een beginner kweker dus in juni wist ik nog niks over verduisteren en 12-12 is het nog slim om nu nog te verduisteren zoja: Welke tijden verduisteren? : 20:00 tot 08:00 ? En tot hoelang moet ik verduisteren ?

Want ik ga 18 oktober op vakantie en heb niemand die mijn wietplant kan verzorgen!

Hebben jullie tips?

 

Greetz,

Wietfarm1998

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welk soortje heb je daar staan?

 

En staat deze binnen onder een lamp?:P

 

(Zie net dat dit in het indoor gedeelte staat...)

Staat en/of vertoond ze bloei verschijnselen?

Ja:

Dan heeft verduisteren geen zin meer.

 

Nee:

Verduisteren kan maar ze zal toch snel op een natuurlijke manier in bloei schieten

 

Voor de 18de oktober, oogsten ga je volgens mij niet redden. Is al binnen 8weken ;)

 

Edit:

 

Eventjes netjes voorstellen in het wie is wie gedeelte aub :P

 

En vergeet de search knop niet te gebruiken voor je een topic start.

Edited by alkaline

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb geen idee welke soort dit is heb van iemand gekregen en ik weet eigenlijk ook niet wat bloei verschijnselen zijn ik weet nu sinds zondag dat het een vrouwtje is bedoelt u dat? Ik heb ook al paar haartjes ofzo op een soort top en een witte haar op de tak ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kort gezegd, je dame staat in bloei.

Verduisteren heeft geen zin meer.

 

En deze hoort eigenlijk thuis bij outdoor beginners vragen, of heb je klinkers in je woning liggen ? :P

Edited by alkaline
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohhh super bedankt nee hahaha een goeie van u 😂 We hebben laminaat deze fotos heb ik buiten gemaakt onder afdak

 

Maar mijn wietplant gaat nu niet meer naar groei? Ze blijft nu bloeien ? En ze maakt nu toppen aan enzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

normaal blijft ze nu bloeien ja.

 

hoe lang ga je op vakantie?

want rond de 18de oktober gaat ze ergens oogstklaar zijn, daar ga je toch over een oplossing moeten denken hoor ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van 18 oktober tot 25 oktober

 

Ja klopt maar komt wel goed hoop ik.

 

Maar ik heb mijn plant nu gewoon onderafdak vanmiddag hele dag in zon gehad en nu onderafdak dat is wel goed tog ze bloeit nu ook wel gewoon tog? Maar ze maakt nu ook toppen aan toch maar ik zie nog geen bloeiende toppen? Of komt dat nog wel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

normaal blijft ze nu bloeien ja.

 

hoe lang ga je op vakantie?

want rond de 18de oktober gaat ze ergens oogstklaar zijn, daar ga je toch over een oplossing moeten denken hoor ;)

 

Maar u weet zeker dat mijn plant 18 oktober klaar is? Want het lijkt er niet op haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

De plant begint pas net te bloeien, die mag nog wel een maand als je al terug bent van vakantie. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh okee ik heb geen idee wiekspiek welke soort het is heb van iemand gekregen dus als het 18 oktober is dan moet ze nog een maand dilago?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemand kan je zeker vertellen wanneer ze klaar is. Jij moet minder dingen aannemen en meer zelf op onderzoek gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus als het 18 oktober is dan moet ze nog een maand dilago?

Vermoedelijk wel, maar of ze dat redden weet je niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...