Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smoka

Super Lemon Haze, Sour Diesel & Sterling Haze

Recommended Posts

Nieuwe kweek gestart..

 

 

6 X Super Lemon Haze (greenhouse)

2 X Sour Diesel (zamnesia)

1 X Sterling Haze (nirvana)

 

 

 

Zelfde set up als vorige ronde...

 

hok uit osb platen, wit matte verf en zuurvrije silicone (140 cm breed, 125 cm diep en 215cm hoog )

S&P TD Silent (800kuub) afzuiging

can koolstoffilter (720 kuub dachtik)

250mm slang naar buiten via schoorsteen

250mm kanaal met doolhof voor aanzuig in tegenovergestelde hoek

clipfan voor circulatie in tent

kachel als lamp uit gaat

lumatek evsa 600 watt

lumatek lamp met hamerslagkap 600 watt

davin schakelkastje

2 brandblussers

twin controller voor de afzuiging

2 temperatuursondes langs de zijkanten hok

9 x 18 liter potten met aarde elk met schimmels en bacto en 3 buffertabletten

 

 

 

nadat mijn zaden ontkiemd waren, heb ik ze op 13augustus in mijn hok geplaatst

 

Nu zijn ze 1 week oud

 

 

bovenaan zie je 6 maal SLH, daaronder van links naar rechts SH, SD & SD (met nog 1 SLH'tje ertussen, maar zal er nog uitvliegen)

gallery_5129_19539_91613.jpg

 

De 6 SLH van beetje dichter, die ene in de midden bovenaan ziet er wat ongelukkig uit qua bladstructuur, hopelijk trekt die nog bij, anders heb ik nog die 1 reserve SLH (die tussen de SD's staat in klein potje)

gallery_5129_19539_42103.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die sour diesel is echt een knaller van zamnesia ik had hem vorig jaar buiten staan zeer lekker wietje van af gekomen! gratis zaadjes? :likken:

 

En ik weet niet wat voor sensor je daar hebt hangen maar dat is niet echt betrouwbaar zo, als je zoiets als deze hebt gewoon dat hele scherm ophangen in je tent met een afdakje erboven van karton ofzo zodat die niet in het licht staat geld ook voor de sensor van je twincontroller dit scheelt je zo 5 graden.

 

In ieder geval veel succes :dope:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update

 

temp dag: 26°C

temp nacht: 20°C

vochtigheid: 58%RV

 

Planten hebben 2 weken groei gehad (18/6) en staan nu 1 week op 12/12

 

Ik heb ze 1 dag voor omschakeling getopt en 1 week later 3 a 4 planten "bij" getopt omdat het eerste keer niet volledig juist was (zal verbetering zijn, mijn vorige planten niet bijgetopt en 2 a 3 waren niet correct getopt)

 

binnen 1 of 2 weken begin ik bac bloeivoeding mee te geven...

 

De 6 achterste planten zijn Super Lemon Haze, De voorste 3 van links naar rechts: Sour Diesel, Sour Diesel en Sterling Haze

 

gallery_5129_19539_82971.jpg

 

 

@Xell:

 

die voeler die ik daar nu gewoon bloot onder mijn lamp heb gehangen is gewoon even proberen, ik heb nog 2 voelers, waarvan 1 samenzit met die van mijn twincontroller, en die 2 zitten langs de zijkant, zijn in hoogte verstelbaar en zitten in een kort stukje elektrische buis, dus afgeschermd, en de voeler die bloot hangt geeft een even accurate waarde terug als mijn voelers die afgesloten zitten, dus volgens mij geen probleem!

 

Groeten

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

is weer al een tijdje geleden dat ik nog een update geplaatst heb, maar dit doe ik dit weekend, heb het druk gehad de laatste tijd...

 

maar ik zit met een probleem denkik...

 

ik denk dat 1 van de 2 sour diesel plantjes, herma trekjes heeft...

ze hebben er nu 4 weken bloei (12/12) op zitten,

 

en waar al mijn andere planten mooie witte haartjes tonen en toppen beginnen te vormen,

zie ik bij 1 sour diesel in de oksels kleine balletjes in plaats van stokjes vormen, dit is wel niet overal zo, heel weinig, maar hier en daar...

 

mijn verontrusting komt erger nu ik zie dat de vorming van die toppen anders is dan van mijn andere planten, ze blijft eerder groen dan wit en vormt ook anders zijn toppen naar mijn gedacht...

 

ik heb enkele foto's genomen, hopelijk kunnen jullie mij helpen om te weten wat ik moet doen?

en indien het een herma is, is dit schadelijk voor mijn andere planten? ben ik te laat?

 

alvast bedankt, hier wat foto's van de plant in kwestie:

 

gallery_5129_19539_95724.jpg

 

gallery_5129_19539_70272.jpg

 

gallery_5129_19539_30094.jpg

 

gallery_5129_19539_102346.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan haal ik ze morgen weg... nog niet te laat hoop ik?

 

alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...