Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jj79

Weinig Groei Northernlights Auto

Recommended Posts

Hallo

 

Mijn laatste kweek zou 2x autoflower northernlights moeten zijn geweest, eentje had het helaas niet gered (uitgedroogd :( ) die nog wel groeit is maar een mini plantje geworden en nu vraag ik mij af wat ik verkeerd heb gedaan. Ik had al 4 eerdere kweken gehad met dezelfde belichting en grond (cocos) en dat ging wel goed, het enige verschil zijn de rootpouches. Ik heb alleen nog maar amnesia en white widow gekweekt, eveneens autoflowers.

 

gallery_46951_19530_221383.jpg

 

Ik laat haar wel verder groeien sowieso nog maar een paar weken te gaan en de magere topjes zien er opzich nog wel uit alsof ik er iets van kan vapen:

 

gallery_46951_19530_88541.jpg

 

Ik neem aan dat het gewoon aan het zaadje ligt, volgens internetsites zou deze soort groter moeten worden maar tegelijk wordt er telkens 'lowryder' genoemd en dan vraag ik me af of ze zo klein horen te zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat ik weet/denk te weten van AF

 

die lowryders zijn de oude autoflowers, de 'eerste generatie' die toch iets te low bleef, en nu heb je allerlei autoplanten die gewoon een meter worden maar jouwes dus niet

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opvolging, inmiddels alweer bezig met de volgende kweek. M'n mooie Girl scout cookies was ook al overleden, na een anderhalve maand groei :(

 

De oorzaak van de slechte groei was een te hoge temperatuur. Ik dacht dat de plantjes wel wat beter bestand waren de temperatuur maar dat was niet het geval, het was ook best warm. Ik heb nu een extra fan in m'n tent gezet die de warme lucht afvoert en ze groeien weer rap. Ik had geen temperatuur meters, gewoon op gevoel, had geen idee wat het maximum was, dacht dat het aan het bewateren lag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...