Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Lo_PRO

Eindhoven; Onschuldig Maar Wel Politie!

Recommended Posts

Ja, Artikel 9 van de opium wet kunnen ze alles wel onder gooien om je huis te doorzoeken. Wat een gelul.

 

Wat ik trouwens ook echt naar vind is dat je dus buren kan hebben die je niet meer aankijken wanneer je een keer de matrozen voor de deur hebt gehad. Sowieso die hele trend van de burger die agentje kan spelen. Daar hoefde je 20 jaar geleden niet mee aan te komen. Nu wordt het regel die focking snitch cultuur.

 

In mijn studenten tijd was ik fervent releasegroup FTP server beheerder. Stond een volledig server rack in een slaapkamer van mijn appartement met ik weet niet eens meer hoeveel TB aan illegale meuk die op grote schaal gedeeld werd en waar ik dik zwart aan verdient heb. Zit ik zondag avond knetter op de bank. Staan de matrozen voor de deur. "omdat de buurman gezoem had gehoord en wietlucht had geroken". Komen die gasten binnen.... "O ik ruik het al". Huis doorzocht en tot de conclusie gekomen dat het een joint was en een paar servers. "sorry maar de koffie is op heren".... Gingen ze weer. En geen Matroos die zich afvroeg waarom een 20 jarig pikkie voor 30K guldens aan server hardware in zijn huis had staan.... Opmerkelijk vond ik dat.

 

En de brievenbus van de buurman die is een jaar lang wekelijks gevuld met een frikandel speciaal en mijn laatste bierpis. Lafbek !

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...