Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Apenkool

Vaporizen Wiet/hasj

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ben opzoek naar een vaporizer voor wiet/hasj maar ik kom prijzen tegen van 140 tot 350 euro.

Weet iemand toevallig een goede die wat goedkoper is of moet ik gaan sparen ? :P

 

 

mvg,

Alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sparen en niet bezuinigen.....Goedkoop is vaak duurkoop. Een goede vaporizer kost gewoon een hoop geld, zeker de goede pocketvaporizers. Ik heb mijn vaporizers inmiddels dik terugverdiend omdat ik daardoor ben gestopt met roken.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor thuis en Regelmatig gebruik. Sparen want naar mijn mening moet het van goede materialen zijn gemaakt zoals o.a. Keramiek, RVS, GLAS.

 

Wij hebben in 2015 Arizer V-Tower gekocht, nu meer dan 2 jaar in bezit. Deze wordt dagelijks 1 tot 3 per dag gebruikt, tenzij we weg zijn dan gebruiken we de Ascent. Deze nu ook twee jaar in bezit en werkt nog. Voor deze laatste had ik liever de firefly gekocht.

 

Voor af en toe blowen voldoet alles wel, getting high/stoned.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes. Ik heb zelf proberen te bouwen. Dat is allemaal kut. En voor je heet weet zit je zware metalen te puffen of fikt je huis af. Heb ook een V-Tower voor thuis en een Vapir Prima pocket vaporizer voor onderweg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Off topic...

 

Hieronder wat extreme voorbeelden, het zijn wel e-cigarattes maar het geeft een indruk hoe begaan sommige fabrikanten zijn. Ik ben behoorlijk conservatief wat fabrikant keuze betreft het liefst een land waar de standaarden/normen en waarden met die van mij/NL overeenkomen en al een tijd op de markt is.

 

http://youtu.be/VxiEZeFE2Zs

 

checkthisout....kunnen we aan onze moves werken... :icecool voor op de bank of in de sjop(niet dat ik daar kom)

 

http://youtu.be/IunBpHOAGaI

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb als klein huffie een brandwond op mijn been in ontvangst mogen nemen nadat een batterij van mijn walkman, ja zon oude, in de fik vloog, ja in de goede oude tijd was dat niet anders :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow dat is wel focking bruut idd. Dan is meteen je hele smoel verbouwd. Ben zelf ook wel echt een E-sigaret fan. Vind die dingen niet zo heet worden. Die pocket vaporizers daarentegen ..... hmmm liever niet met mijn knettere kop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mighty van Storz en Bickel. Is een draagbare vaporizer. Werkt prima en temperatuur is instelbaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...