Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Greenlover101

Auto 11 Weken Oud, Klaar Om Te Oogsten?

Recommended Posts

Leg haar onder de microscoop en je weet het. er is geen andere ideale manier om erachter te komen of ze oogstrijp is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je ook bijgehouden hoeveel weken ze nu bloeit? Bruine haren geven een indicatie, maar die kunnen ook door stress ofzo ontstaan.....

Een microscoop of een foto maken en even inzoomen, als de trichomen nog allemaal doorzichtig zijn mag ze nog wel even.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leg haar onder de microscoop en je weet het. er is geen andere ideale manier om erachter te komen of ze oogstrijp is.

 

Ik heb een microscoop dus dat is geen probleem. Waar moet ik dan precies op letten? Wat moet ik zien om te weten dat ik ze om kan hakken? ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je ook bijgehouden hoeveel weken ze nu bloeit? Bruine haren geven een indicatie, maar die kunnen ook door stress ofzo ontstaan.....

Een microscoop of een foto maken en even inzoomen, als de trichomen nog allemaal doorzichtig zijn mag ze nog wel even.

 

Ze bloeien nu ongeveer 5 weken. Moet gemiddeld zeker iets langer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk naar de harsen op de topblaadjes of toppen,bedoelen ze.

Zijn de meeste hars bolletjes doorzichtig of melkachtig?

 

Als ze weinig doorzichtig zijn en de meeste melkachtig en een paar bruine......... is ie klaar.

Je moet wel op het weer gaan letten want je hebt er al wel een schimmelinfectie in zag ik aan de 1ste foto.

We krijgen over het algemeen pokkeweer deze week :innocent:

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk naar de harsen op de topblaadjes of toppen,bedoelen ze.

Zijn de meeste hars bolletjes doorzichtig of melkachtig?

 

Als ze weinig doorzichtig zijn en de meeste melkachtig en een paar bruine......... is ie klaar.

Je moet wel op het weer gaan letten want je hebt er al wel een schimmelinfectie in zag ik aan de 1ste foto.

We krijgen over het algemeen pokkeweer deze week :innocent:

 

Bedankt voor de info! Kan je mij vertellen waar je een schimmelinfectie ziet? Dat zou waardevolle kennis zijn voor mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...