Ga naar inhoud

Toppen Na Drogen Heel Donkergroen En Niet Heel Mooi. Wat Gaat Mis.....?

Amnesia CXB3590 aarde

25 replies to this topic

#21 El capitano

V.I.P.

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 2172 Posts:

Gepost 06 augustus 2017 - 18:14

ja en te vochtig tijdens je ronde :) kan er over meepraten
Alle foto's en informatie zijn gebaseerd op een overschot aan fantasie en heel veel photoshop overigens ben ik aan t einde van de dag gewoon maar een simpele B.O.T

#22 Globetrotter

Kind aan huis lid

• Members
  • Pip Pip
  • 218 Posts:

Gepost 13 augustus 2017 - 22:08

Dank voor alle input. Heb het doorgegeven. Denk dat het een combi is van te lang laten staan en een te vochtige ruimte. Hij zei dat zijn LV rond de 50-60% zat tegen het eind.

Er is geen olie gebruikt tijdens het knippen.

#23 weetje

Everlasting gardener

• Full member
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • 8092 Posts:

Gepost 14 augustus 2017 - 07:00

te lang laten staan, heeft er, denk ik, niets mee te maken, tenzij je een wietje hebt van 80 % amber-trichoom. :innocent:
zoek het in te snel drogen, en te lang in een te hoge lv drogen.
en is het in het donker gebeurt, onder de lampen drogen krijg je ook zo'n mooi kleurtje

#24 Xell

Kind aan huis lid

• Members
  • Pip Pip
  • 187 Posts:

Gepost 20 augustus 2017 - 19:43

Bekijk Post Fatamorgana, op 05 augustus 2017 - 09:09 , zei:

knip regelmatig met machines, dit krijg je als je olijfolie erin gaat gooien zodat het minder plakt
Ik sluit me hier bij aan, olijf of sla olie om de tumble te smeren krijg je deze donkere kleur van vaker gezien, draai d'r maar is een dikke pure van en steek hem aan zal je ziet dat die in brand vliegt en er zwarte rook van af komt.

#25 MrGDK

Begin z'n weg te vinden

• Members
  • Pip
  • 42 Posts:

Gepost 02 november 2017 - 09:51

Ik denk dat het een combinatie is van factoren. Te lang laten staan, dus te ver doorgebloeid in combinatie met niet optimaal drogen. En wat iemand anders ook al zei, wellicht het soort Amnesia. Er zijn ondertussen zo ontzettend veel soorten/genetica op de markt, een goed eindproduct begint bij kwalitatief goed zaad.

Persoonlijk zou ik een aantal (Amnesia) soorten aanschaffen en deze in één kweek proberen. Je kunt dan heel goed vergelijken.

Succes!

#26 bruinevingers

Kern lid

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 942 Posts:

Gepost 04 november 2017 - 19:42

ondersteboven drogen en met de hand knippen. Geloof me en geloof de rest ;)